Gå til innhold
Hundesonen.no

Den store baby(og barne)tråden <3


Zitka
 Share

Recommended Posts

  • Svar 9.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Fineste Tuva Marie ligger på brystet. Hun kom 21.29. Fin fødsel og alt står bra til. Lungene virker eksemplarisk!

Gratulerer masse til Marie og Øyvind med lille Johanne :D :banana: Hun kom 17:42 og alle 3 har det bra!!! *være flink og oppdatere sonen*

Verdens fineste lille jente kom til verden 00.04 i natt etter en stri tørn på fødestua. Hadde verdens beste jordmor siste økt og ung assistentlege som var fabelaktig, begge to bidro til at opplevelse

Posted Images

Barnevogn!

bugaboo_cameleon_missoni_product_images_

Ble en (veldig lett) brukt Bugaboo Cameleon, hvor vi fikk med vinterhjul, regntrekk til bagdelen og et flott et til sportsdelen, en fleecepose til bruk på vår/høst, et Missoni trekk for å ha i tillegg til det røde som følger med, og lammepose, alt til den nette sum av 7500. Så vi er skrekkelig fornøyde med den dealen :) Vi hadde egentlig tenkt å kjøpe Urban Jungle Mountain Buggy, men vi fant ingen brukt, og dette var den andre vogna vi hadde sett på. Stelleveske fikk vi gratis i Tanum sin babypakke, så da er egentlig vognbiten i boks, kjempedeilig!

Wow så kul - gratulerer :)

Hva er Tanum sin babypakke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://kampanje.babyglede.no/site/1.asp man kan velge mellom to pakker. Man blir meldt inn i en klubb da, og så må man huske å avbestille bøker, men det gjør meg ingenting, da det ikke koster noe å være medlem i seg selv, og det kan jo være det dukker opp noen fine bøker.

2013-01-16233716.jpg

Dukket opp en ting eller to fra Mari i dag :lol:

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du verden for en koselig tråd :-) Vi har en 16 mnd gammel jente som akkurat har begynt å løpe og kan si "fy voff", "hadet" og "mamma/pappa"! Hun er enebarn og kommer nok til å forbli det, til tross for at flertallet synes vi er slemme som ikke vil ha fler. Hehe

Så koselig! Da er vi flere slemme her hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du verden for en koselig tråd :-) Vi har en 16 mnd gammel jente som akkurat har begynt å løpe og kan si "fy voff", "hadet" og "mamma/pappa"! Hun er enebarn og kommer nok til å forbli det, til tross for at flertallet synes vi er slemme som ikke vil ha fler. Hehe

Hva er greia med det der?! Vi vil også gjerne "bare" ha denne ene. Og det virker som nærmest provoserer folk! Enkelte kommenterer "STAKKARS" - med alvor i stemmen tilogmed. Det er hyggelig.. For meg blir det helt feil å få to barn for å være grei mot nr 1. Ja, søsken er vel og bra. Men det er ikke alt.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, siden vi er på hundesonen må jeg nesten legge ut bilde av bilspeilet vi kjøpte i dag. De hadde maaange å velge mellom - jeg valgte naturligvis det som ligna mest på Monti :whistle: Ikke er jeg spesielt flau heller og sa til dama at "jeg tar den som ligner mest på hunden min, jeg" :lol:

397769_10151333959342225_1597930133_n.jp

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du verden for en koselig tråd :-) Vi har en 16 mnd gammel jente som akkurat har begynt å løpe og kan si "fy voff", "hadet" og "mamma/pappa"! Hun er enebarn og kommer nok til å forbli det, til tross for at flertallet synes vi er slemme som ikke vil ha fler. Hehe

Hva er greia med det der?! Vi vil også gjerne "bare" ha denne ene. Og det virker som nærmest provoserer folk! Enkelte kommenterer "STAKKARS" - med alvor i stemmen tilogmed. Det er hyggelig.. For meg blir det helt feil å få to barn for å være grei mot nr 1. Ja, søsken er vel og bra. Men det er ikke alt.

Min erfaring er at de aller fleste enebarn er veldig bortskjemt og egosentrisk :P

Sent from my GT-I9100

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring er at de aller fleste enebarn er veldig bortskjemt og egosentrisk :P

Sent from my GT-I9100

Jeg vet om en hel haug som har flere søsken som er fryktelig bortskjemte og egosentriske.. Så tror egentlig det avhenger av hvordan foreldrene er og gjør jeg ;)

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner at jeg brått er redd for å bli størrelse spekkhogger etterhvert. Syns jeg får mage allerede. Dvs jeg er jo godt polstra også på magen, men magen har endret seg mye nå i det siste. Syns det er litt tidlig når jeg bare er 9 uker på vei? :lol: Den har blitt strammere på en måte. Siiikert bare luft. :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner at jeg brått er redd for å bli størrelse spekkhogger etterhvert. Syns jeg får mage allerede. Dvs jeg er jo godt polstra også på magen, men magen har endret seg mye nå i det siste. Syns det er litt tidlig når jeg bare er 9 uker på vei? :lol: Den har blitt strammere på en måte. Siiikert bare luft. :aww:

Det syntes på meg i uke 12 alt :) men det er nok mest luft ja, gassbebiser :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det syntes på meg i uke 12 alt :) men det er nok mest luft ja, gassbebiser :lol:

Godt å høre :lol: Synes nok ikke her enda, men jeg føler det synes. :lol:

Er vel avhengig av størrelse på livmor og mengde fostervann og masse sånt etterhvert, men syns uke 9 er veeeel tidlig. :lol:

Skal se det bare er en diger promp, og ingen bebis? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner at jeg brått er redd for å bli størrelse spekkhogger etterhvert. Syns jeg får mage allerede. Dvs jeg er jo godt polstra også på magen, men magen har endret seg mye nå i det siste. Syns det er litt tidlig når jeg bare er 9 uker på vei? :lol: Den har blitt strammere på en måte. Siiikert bare luft. :aww:

Det er visst veldig vanlig å tro man har fått mage i den perioden fordi man har luft i magen :) Livmoren ligger langt, langt nede enda.. :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luft i magen fordi babyen promper??? :|

:lol: Babyen får ikke oksygen (annet enn gjennom blodet), så nei. Er nok andre ting som gjør det. Men blant annet hastigheten på fordøyelsen settes ned for at næringsopptaket skal være best mulig, så babyen får best mulig næring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: Nei. Luft generelt. Ikke fra babyen.

:lol: Babyen får ikke oksygen (annet enn gjennom blodet), så nei. Er nok andre ting som gjør det. Men blant annet hastigheten på fordøyelsen settes ned for at næringsopptaket skal være best mulig, så babyen får best mulig næring.

Ah :P Hahaha. Begynt å lure! :lol::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk mage rundt uke 8 i første svangerskap. Om det nå bare var luft, så fikk jeg iallefall ikke plass i mine gamle klær og måtte ile til søsteren min for å låne mammaklær :thumbsup:

Men altså: min logiske sans får det ikke til å stemme at man må ha oksygen for å lage tarmgass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...