soelvd Skrevet 29. Juli 2013 Rapporter Skrevet 29. Juli 2013 Haha, hjertet hoppa litt når jeg gikk inn på siste side og så et "gratulerer!" øverst. GRATTIS så masse, Wed :D Jeg gleder meg fryktelig til bilde!! 1
Aya Skrevet 29. Juli 2013 Rapporter Skrevet 29. Juli 2013 Uæææ, gratulerer Wed!!! Endelig er de her!! SÅ fantastisk Håper alt har gått bra og står bra til!
Wednesday Skrevet 29. Juli 2013 Rapporter Skrevet 29. Juli 2013 Takk for grattiser De er veldig fine. Jeg er superdårlig etter keisersnittet, så klarer ikke komme meg ut av senga. Men folka her har lovet at jeg vil føle meg bedre i morgen, så da kan jeg ta bilde De var rett under 3 kg begge to, også husker jeg ikke lengde. Ikke noe svære greier hvertfall Ble veldig fascinert av at de så helt forskjellige ut når de kom! Men synes de ligner mer på hverandre nå. 15
Raksha Skrevet 29. Juli 2013 Rapporter Skrevet 29. Juli 2013 Takk for grattiser De er veldig fine. Jeg er superdårlig etter keisersnittet, så klarer ikke komme meg ut av senga. Men folka her har lovet at jeg vil føle meg bedre i morgen, så da kan jeg ta bilde De var rett under 3 kg begge to, også husker jeg ikke lengde. Ikke noe svære greier hvertfall Ble veldig fascinert av at de så helt forskjellige ut når de kom! Men synes de ligner mer på hverandre nå. Åh Håper du kommer deg fort. Gleder meg masse til å følge dem videre!
soelvd Skrevet 29. Juli 2013 Rapporter Skrevet 29. Juli 2013 Takk for grattiser De er veldig fine. Jeg er superdårlig etter keisersnittet, så klarer ikke komme meg ut av senga. Men folka her har lovet at jeg vil føle meg bedre i morgen, så da kan jeg ta bilde De var rett under 3 kg begge to, også husker jeg ikke lengde. Ikke noe svære greier hvertfall Ble veldig fascinert av at de så helt forskjellige ut når de kom! Men synes de ligner mer på hverandre nå. Åh, nå merker jeg at jeg har forandra meg siden jeg ble mamma selv, for jeg blir jo nesten på grinern Nyt tiden!
ida Skrevet 29. Juli 2013 Rapporter Skrevet 29. Juli 2013 Gratulerer så mye med vel overstått keisersnitt og julibabyer
AnnChristin Skrevet 29. Juli 2013 Rapporter Skrevet 29. Juli 2013 Grattis! Turte ikke skrive noe på FB, det sto jo ikke noe der
Garmen Skrevet 29. Juli 2013 Rapporter Skrevet 29. Juli 2013 Åh, gratulerer så mye! Kjempekoselig! Og du har det nok mye bedre i morra asså gleder meg til bilder!
Guest Michellus Skrevet 30. Juli 2013 Rapporter Skrevet 30. Juli 2013 Weeee gratulerer så mye Wednesday!!!
Margrete Skrevet 30. Juli 2013 Rapporter Skrevet 30. Juli 2013 Gratulerer så mye med a-kullet!!! :flowers:
Wednesday Skrevet 30. Juli 2013 Rapporter Skrevet 30. Juli 2013 Takk for flere grattiser Har fått hauger og lass med smertestillende, og føler meg myyye bedre. Skal prøve meg på en dusj litt senere. Tvillingene er fortsatt veldig fine Gleder meg til å vise dem fram. 7
tm100021 Skrevet 30. Juli 2013 Rapporter Skrevet 30. Juli 2013 Takk for flere grattiser Har fått hauger og lass med smertestillende, og føler meg myyye bedre. Skal prøve meg på en dusj litt senere. Tvillingene er fortsatt veldig fine Gleder meg til å vise dem fram. Vi gleder oss VELDIG til å se dem!
Maria Skrevet 30. Juli 2013 Rapporter Skrevet 30. Juli 2013 Vi gleder oss VELDIG til å se dem! Det Lill sa!! Gratulerer så mye med tvillingene
AnnChristin Skrevet 30. Juli 2013 Rapporter Skrevet 30. Juli 2013 Er litt spent på navn jeg da *plystre*
tm100021 Skrevet 30. Juli 2013 Rapporter Skrevet 30. Juli 2013 Grattis! Turte ikke skrive noe på FB, det sto jo ikke noe der Bra for det er en gylden veldig viktig regel at om det ikke står noe der så skriver man ingen ting før foreldrene har gjort det selv, om de ønsker det. Veldig viktig å respektere! 5
AnnChristin Skrevet 30. Juli 2013 Rapporter Skrevet 30. Juli 2013 Bra for det er en gylden veldig viktig regel at om det ikke står noe der så skriver man ingen ting før foreldrene har gjort det selv, om de ønsker det. Veldig viktig å respektere! Yes! Kjenner flere som ikke helt respekterer det så la ut en heller kryptisk beskjed ingen andre skjønner!
Recommended Posts