*Marianne* Skrevet 11. November 2012 Rapporter Share Skrevet 11. November 2012 Han er her! Leo ble født 8 dager etter termin, på natten 5.november- 3740 g og 51 cm lang. Jeg er så forelsket i han..verdens fineste Dog kunne han droppet å komme med øyne/panne først etter å ha knekt halebeinet på mammaen sin. som valgte å føde uten smertestillende (og ombestemte seg for sent..) Hoho: Hyggelig at dere har husket på meg forresten Gratulerer så mye:) Jeg, som fortsatt er helt overfølsom etter fødsel (som var for et halvt år siden, er det normalt?), får tårer i øynene av sånne vakre ting som en ny liten baby... Gratulerer igjen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 11. November 2012 Rapporter Share Skrevet 11. November 2012 Oi, og vi som prøvde å berolige deg i forhold til fødselen, jaja. Du er tøff! Gratulerer så mye med den lille nydelige gutten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 11. November 2012 Rapporter Share Skrevet 11. November 2012 Gratulerer med Leo Syns du skal spandere et bilde på gjengen i AN også, jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garmen Skrevet 11. November 2012 Rapporter Share Skrevet 11. November 2012 Gratulerer med nydelig bebis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fillerya Skrevet 11. November 2012 Rapporter Share Skrevet 11. November 2012 På sykehuset sine hjemmeside så står det : "Besøkstider barselavdeling: Mandag-fredag: 18.15-19.00. (Pappa- og søskenvisitt: 19.00-20.00.) Lørdag-søndag: 14.00-15.00 Det er viktig at du undersøker besøkstidene ved den enkelte avdeling før du kommer til sykehuset. Enkelte har åpen besøkstid, og da kan besøk avtales med personalet på vaktrommet ved den enkelte avdeling." Er det vanlig at barselavdeingen har åpen besøkelsetid hvis ting går greit? De er ofte veldig strenge på besøkstider på barsel. Han er her! Leo ble født 8 dager etter termin, på natten 5.november- 3740 g og 51 cm lang. Jeg er så forelsket i han..verdens fineste Dog kunne han droppet å komme med øyne/panne først etter å ha knekt halebeinet på mammaen sin. som valgte å føde uten smertestillende (og ombestemte seg for sent..) Hoho: Hyggelig at dere har husket på meg forresten Gratulerer så mye! Nydelig liten fyr! God bedring til deg, det hørtes virkelig ikke godt ut :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maren Skrevet 11. November 2012 Rapporter Share Skrevet 11. November 2012 Gratulerer med en nydelig liten gutt Mara :wub: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 11. November 2012 Rapporter Share Skrevet 11. November 2012 Så nydelig han er! Gravidhormonene mine gir meg en tåre i øyekroken, han var virkelig herlig fin! Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mara Skrevet 11. November 2012 Rapporter Share Skrevet 11. November 2012 Tusen hjertelig takk, dere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Kåre Lise Skrevet 11. November 2012 Rapporter Share Skrevet 11. November 2012 Han er her! Leo ble født 8 dager etter termin, på natten 5.november- 3740 g og 51 cm lang. Jeg er så forelsket i han..verdens fineste Dog kunne han droppet å komme med øyne/panne først etter å ha knekt halebeinet på mammaen sin. som valgte å føde uten smertestillende (og ombestemte seg for sent..) Hoho: Hyggelig at dere har husket på meg forresten woow, gratulerer masse med Leo, hilse ferske barnefaren også, må ikke glemme han, han prata stort om termin sist han var her nemlig hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 11. November 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. November 2012 woow, gratulerer masse med Leo, hilse ferske barnefaren også, må ikke glemme han, han prata stort om termin sist han var her nemlig hehe Akk.. Nå ble jeg skikkelig skuffet.. Siden jeg så at du hadde skrevet her, trodde jeg på en nyhet at det skulle komme en liten mini-snusker, men neida... Sent from my GT-I9100 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Kåre Lise Skrevet 11. November 2012 Rapporter Share Skrevet 11. November 2012 Akk.. Nå ble jeg skikkelig skuffet.. Siden jeg så at du hadde skrevet her, trodde jeg på en nyhet at det skulle komme en liten mini-snusker, men neida... Haha, å nei du må nok vente litt enda, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 11. November 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. November 2012 Haha, 堮ei du m堮ok vente litt enda, Ta et hint! P場ide 堦堵t fingern n堺lol: Sent from my GT-I9100 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mara Skrevet 11. November 2012 Rapporter Share Skrevet 11. November 2012 Takk for det, snusken. Hilsen overbrakt:-) Nå har jeg sånne småtjukke tørrforhunder, så vi sees snart.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 11. November 2012 Rapporter Share Skrevet 11. November 2012 Gratulerer Mara! Jeg ble tante til ei nydelig jente i dag Jeg har allerede vært på besøk, og gleder meg til å bli mer kjent med henne 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martine Skrevet 12. November 2012 Rapporter Share Skrevet 12. November 2012 Gratulerer Mara! Jeg ble tante til ei nydelig jente i dag Jeg har allerede vært på besøk, og gleder meg til å bli mer kjent med henne Gratulerer :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 12. November 2012 Rapporter Share Skrevet 12. November 2012 Gratulerer med vakre Leo, Mara! Gravidhormonene mine gir meg en tåre i øyekroken, han var virkelig herlig fin! Gratulerer! Tror ikke det bare er gravidhormonene! Jeg er ikke gravid(meg bekjent), men sitter med tårer selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 12. November 2012 Rapporter Share Skrevet 12. November 2012 Nydelig Mara! skjønn liten fyr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*Marianne* Skrevet 12. November 2012 Rapporter Share Skrevet 12. November 2012 Jeg ble tante til ei nydelig jente i dag Jeg har allerede vært på besøk, og gleder meg til å bli mer kjent med henne Gratulerer:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mara Skrevet 12. November 2012 Rapporter Share Skrevet 12. November 2012 Så søte dere er... Takk! Og gratulerer til marthe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fillerya Skrevet 13. November 2012 Rapporter Share Skrevet 13. November 2012 Noen som har noen synspunker på lang vs kort permisjon. Sitter og regner litt på hva som lønner seg mtp permisjonslengde og blir igrunnen ikke så mye klokere. Planen er at babyen blir født i mai og at jeg uansett går i ulønnet permisjon fra der foreldrepengene slutter og til august. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 13. November 2012 Rapporter Share Skrevet 13. November 2012 For oss lønnet det seg med 100% utbetalt i kortere tid, tapte mer på å ta 80% i lengre tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garmen Skrevet 13. November 2012 Rapporter Share Skrevet 13. November 2012 i dag har jeg kjeftet på en gryte, grått fordi ryggen er dust, spist sossisser uten tilbehør fordi det er det eneste riktige og nådd nirvana da jeg fikk bestilt verdens søteste gavepapir på etsy. Tror jeg bare får innse at hjernen er druknet i hormoner, og at jeg bare får krysse fingrene for at jeg får den tilbake i februar 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*Marianne* Skrevet 13. November 2012 Rapporter Share Skrevet 13. November 2012 Noen som har noen synspunker på lang vs kort permisjon. Sitter og regner litt på hva som lønner seg mtp permisjonslengde og blir igrunnen ikke så mye klokere. Planen er at babyen blir født i mai og at jeg uansett går i ulønnet permisjon fra der foreldrepengene slutter og til august. Vi fikk beskjed av NAV om at det alltid lønnet seg å ha 100% lønn (kort permisjon) og så heller spare penger ila permisjonen slik at man heller kan ta en mnd eller to ulønnet permisjon på slutten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 13. November 2012 Rapporter Share Skrevet 13. November 2012 Vi fikk beskjed av NAV om at det alltid lønnet seg å ha 100% lønn (kort permisjon) og så heller spare penger ila permisjonen slik at man heller kan ta en mnd eller to ulønnet permisjon på slutten. Skulle vel svare deg ca akkurat det samme som Marianne her. Økonomisk lønner det seg å ta 100% og heller spare underveis. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maren Skrevet 13. November 2012 Rapporter Share Skrevet 13. November 2012 Vi tok 100% siden det ikke lønte seg for oss å ta 80% Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts