Gå til innhold
Hundesonen.no

Den store baby(og barne)tråden <3


Zitka
 Share

Recommended Posts

52784_10151281757865861_758399536_o.jpg

Han er her! Leo ble født 8 dager etter termin, på natten 5.november- 3740 g og 51 cm lang. Jeg er så forelsket i han..verdens fineste :heart:

Dog kunne han droppet å komme med øyne/panne først etter å ha knekt halebeinet på mammaen sin. som valgte å føde uten smertestillende (og ombestemte seg for sent..) Hoho: Hyggelig at dere har husket på meg forresten :hug:

Gratulerer så mye:) Jeg, som fortsatt er helt overfølsom etter fødsel (som var for et halvt år siden, er det normalt?), får tårer i øynene av sånne vakre ting som en ny liten baby... Gratulerer igjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 9.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Fineste Tuva Marie ligger på brystet. Hun kom 21.29. Fin fødsel og alt står bra til. Lungene virker eksemplarisk!

Gratulerer masse til Marie og Øyvind med lille Johanne :D :banana: Hun kom 17:42 og alle 3 har det bra!!! *være flink og oppdatere sonen*

Verdens fineste lille jente kom til verden 00.04 i natt etter en stri tørn på fødestua. Hadde verdens beste jordmor siste økt og ung assistentlege som var fabelaktig, begge to bidro til at opplevelse

Posted Images

På sykehuset sine hjemmeside så står det :

"Besøkstider barselavdeling:

Mandag-fredag: 18.15-19.00.

(Pappa- og søskenvisitt: 19.00-20.00.)

Lørdag-søndag: 14.00-15.00

Det er viktig at du undersøker besøkstidene ved den enkelte avdeling før du kommer til sykehuset. Enkelte har åpen besøkstid, og da kan besøk avtales med personalet på vaktrommet ved den enkelte avdeling."

Er det vanlig at barselavdeingen har åpen besøkelsetid hvis ting går greit?

De er ofte veldig strenge på besøkstider på barsel.

52784_10151281757865861_758399536_o.jpg

Han er her! Leo ble født 8 dager etter termin, på natten 5.november- 3740 g og 51 cm lang. Jeg er så forelsket i han..verdens fineste :heart:

Dog kunne han droppet å komme med øyne/panne først etter å ha knekt halebeinet på mammaen sin. som valgte å føde uten smertestillende (og ombestemte seg for sent..) Hoho: Hyggelig at dere har husket på meg forresten :hug:

Gratulerer så mye! Nydelig liten fyr! God bedring til deg, det hørtes virkelig ikke godt ut :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Kåre Lise

Han er her! Leo ble født 8 dager etter termin, på natten 5.november- 3740 g og 51 cm lang. Jeg er så forelsket i han..verdens fineste :heart:

Dog kunne han droppet å komme med øyne/panne først etter å ha knekt halebeinet på mammaen sin. som valgte å føde uten smertestillende (og ombestemte seg for sent..) Hoho: Hyggelig at dere har husket på meg forresten :hug:

woow, gratulerer masse med Leo, hilse ferske barnefaren også, må ikke glemme han, han prata stort om termin sist han var her nemlig hehe :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

woow, gratulerer masse med Leo, hilse ferske barnefaren også, må ikke glemme han, han prata stort om termin sist han var her nemlig hehe :)

Akk.. Nå ble jeg skikkelig skuffet.. Siden jeg så at du hadde skrevet her, trodde jeg på en nyhet at det skulle komme en liten mini-snusker, men neida...

Sent from my GT-I9100

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Kåre Lise

Akk.. Nå ble jeg skikkelig skuffet.. Siden jeg så at du hadde skrevet her, trodde jeg på en nyhet at det skulle komme en liten mini-snusker, men neida...

Haha, å nei du må nok vente litt enda, :o
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har noen synspunker på lang vs kort permisjon. Sitter og regner litt på hva som lønner seg mtp permisjonslengde og blir igrunnen ikke så mye klokere. Planen er at babyen blir født i mai og at jeg uansett går i ulønnet permisjon fra der foreldrepengene slutter og til august.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i dag har jeg kjeftet på en gryte, grått fordi ryggen er dust, spist sossisser uten tilbehør fordi det er det eneste riktige og nådd nirvana da jeg fikk bestilt verdens søteste gavepapir på etsy. Tror jeg bare får innse at hjernen er druknet i hormoner, og at jeg bare får krysse fingrene for at jeg får den tilbake i februar :P

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har noen synspunker på lang vs kort permisjon. Sitter og regner litt på hva som lønner seg mtp permisjonslengde og blir igrunnen ikke så mye klokere. Planen er at babyen blir født i mai og at jeg uansett går i ulønnet permisjon fra der foreldrepengene slutter og til august.

Vi fikk beskjed av NAV om at det alltid lønnet seg å ha 100% lønn (kort permisjon) og så heller spare penger ila permisjonen slik at man heller kan ta en mnd eller to ulønnet permisjon på slutten.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk beskjed av NAV om at det alltid lønnet seg å ha 100% lønn (kort permisjon) og så heller spare penger ila permisjonen slik at man heller kan ta en mnd eller to ulønnet permisjon på slutten.

Skulle vel svare deg ca akkurat det samme som Marianne her. Økonomisk lønner det seg å ta 100% og heller spare underveis.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...