Kaja Skrevet 30. August 2012 Rapporter Share Skrevet 30. August 2012 Ikke minst er den gjerda inn, men jeg har også funnet kameraladern. Endelig litt fler bilder av Rio også, haha. Det er det ikke mange av. Kua har fått seg regnfrakk Tesh storkoser seg i hagen, men er, tro det eller ei, stort sett rolig i hagen Bare tulla! Den aller aller aller aller søteste i hele denne verden Desverre er det noe galt med kameraet mitt, og det er blitt veldig treigt. Men skal få det på service snart så kanskje jeg kan blir fornøyd igjen, haha. 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annegru Skrevet 30. August 2012 Rapporter Share Skrevet 30. August 2012 Det ser ut som de har det skikkelig moro! Liker spesielt gress-spise-bildet av DP'en (Kua?) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 30. August 2012 Rapporter Share Skrevet 30. August 2012 Hage er best i verden! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 30. August 2012 Rapporter Share Skrevet 30. August 2012 Herlig! Kovu vil komme og prøve, sier han! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 30. August 2012 Rapporter Share Skrevet 30. August 2012 Haha, digger bildet av ninjabasenji! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 30. August 2012 Rapporter Share Skrevet 30. August 2012 "Endelig har vi fått oss hagle" leste jeg, og klikket meg inn med skrekkblandet fryd Grattis med hage, det er egentlig bedre! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 30. August 2012 Rapporter Share Skrevet 30. August 2012 Gratulerer med hage - så ut som hundene var strålende fornøyde iallefall! Jeg savner hage! Nyt din! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 30. August 2012 Rapporter Share Skrevet 30. August 2012 "Endelig har vi fått oss hagle" leste jeg, og klikket meg inn med skrekkblandet fryd Grattis med hage, det er egentlig bedre! Ha ha herlig!! Dagens latter, tusen takk Så ut som en deilig hage, gøy for hundene å ha en hage å leke i Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts