Gå til innhold
Hundesonen.no

Bytte navn på voksen hund + navneforslag?


Aya
 Share

Recommended Posts

  • Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ååh, Ymse var faktisk helt utrolig stilig! Men, da jeg møtte henne i dag var hun en liten Pea faktisk. Som i ert. Jeg må bare krysse fingrene for at det fortsetter sånn som det har startet, for det gå

Takk folkens! Bilder kommer i morgen

Elendige mobilbilder, men et visst inntrykk får dere vel iallefall! Og, jeg vet ikke helt hvordan jeg skal få sagt dette altså .... men hun er perfekt. Helt perfekt. Alt går strålende, og jeg

*Ler* Stilig! Men dessverre kjenner jeg en Taxi, og da går navnet ut for min del ... Hørte om en hund som het Spør'n en gang. "Hva heter hunden din?" "Spør'n!"

OT,men jeg hadde det litt moro når jeg gikk i skogen her om dagen og ropte Jäger også :D .

Det sies at det er en fra NRH som har en hund som heter "Hjelp". :lol: Men det er jo morsomt å ha litt slike navn.

Ei jeg kjenner hadde en hund som het Astrid. En dag hadde denne bjeffet mye alene hjemme, og en nabo kom og sa at hun hadde hørt en hund bjeffe. Mens de snakket, så bjeffet Astrid igjen. Da sa eieren, "Det er jo bare Astrid", hvor naboen svarte "Å ja, jeg trudde det var en hund jeg". Feiltagelsen ble ikke rettet opp av eiers side. :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooh! Siden hun er blanding kan du stjele navnet jeg hadde tenkt å bruke om jeg kom i den situasjonen, Ymse! Jeg har stjålet det fra noen andre igjen, men det er så genialt at det tåler tyveri altså. :D

Jeg skal tenke på dere og krysse fingre i morgen, Aya.

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk

Ooh! Siden hun er blanding kan du stjele navnet jeg hadde tenkt å bruke om jeg kom i den situasjonen, Ymse! Jeg har stjålet det fra noen andre igjen, men det er så genialt at det tåler tyveri altså. :D

Jeg skal tenke på dere og krysse fingre i morgen, Aya.

Ja, det er et genialt navn! Jeg skal ha en Ymse en gang :D

Håper den fyller foventningene sine og får bli med deg hjem Aya :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh, Ymse var faktisk helt utrolig stilig! Men, da jeg møtte henne i dag var hun en liten Pea faktisk. Som i ert. Jeg må bare krysse fingrene for at det fortsetter sånn som det har startet, for det går bare SÅ bra! Okey, fra begynnelsen: Jeg kom frem og ble møtt av noe som så ut som ei lita svart BCtispe med lapphundører. Blid og fornøyd, men ikke det minste stresset svinset hun ut og hilste på. Vi slapp ut Zima, og Zima ER jo dessverre veldig engstelig overfor fremmede hunder, så hun klynget litt og knurret litt på Pea - som bare vandret vekk og fant på noe annet å gjøre. Det ble egentlig bestemt med en gang at jeg ikke kunne la være å ta henne med hjem, så da gjorde jeg jo det da. Bilturen gikk veldig greit, litt sikling bare, og vel hjemme gikk vi en god tur. Hun har veldig respekt for Zima (hurra! For første gang i Zima sitt liv!), og hun har falt fint til ro. Hun søker meg veldig, og ligger nå og sover rett ved føttene mine. Jeg måtte snufse litt i bilen hjem, for hun minner meg så veldig om Knott ... Jeg har ikke noen prøvetid på henne, fordi eierne bokstavelig talt står MIDT oppe i en skilsmisse (med barn og det hele involvert), så dette må faktisk bare gå bra, men jeg har en innmari god magefølelse ... Hun er knallfin! Jeg er forelsket!

  • Like 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elendige mobilbilder, men et visst inntrykk får dere vel iallefall!

399593_10151186678120631_763274718_n.jpg

424254_10151186677500631_611425057_n.jpg

Og, jeg vet ikke helt hvordan jeg skal få sagt dette altså .... men hun er perfekt. Helt perfekt. Alt går strålende, og jeg har ikke EN negativ ting å sette fingeren på. Maken til trygg, søt og elskelig hund altså.

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...