Raksha Skrevet 22. August 2012 Rapporter Skrevet 22. August 2012 Happy har en stooor drøm om å bli fotomodell, så endelig fant vi en konkuranse hun kunne delta i, nemlig tine meieriers. Da kan hun komme på melkekartonger over hele norge. Men vi trenger hjelp, så blir veldig takknemlige om noen gidder å stemme på henne. http://fotokonkurranse.tine.no/bidrag-1863 2 Siter
Zitka Skrevet 22. August 2012 Rapporter Skrevet 22. August 2012 Da har jeg stemt Og lagt ut et bilde til konkurransen jeg også hehe Siter
SandyEyeCandy Skrevet 22. August 2012 Rapporter Skrevet 22. August 2012 Hun så jo faktisk happy ut! Siter
Raksha Skrevet 22. August 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 22. August 2012 Tusen takk! Hun passer navnet sitt, er masse hopp og sprett og tjo og hei på den der. 1 Siter
Siri Skrevet 22. August 2012 Rapporter Skrevet 22. August 2012 Jeg bruker aldri å stemme på sånne bildegreier jeg, men den kua var jo bare kuleste kua ever . Selv JEG kunne finne på å kjøpe en melkekartong dersom hun der prydet den (og jeg drikker ikke engang melk ). 2 Siter
Raksha Skrevet 22. August 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 22. August 2012 Jeg bruker aldri å stemme på sånne bildegreier jeg, men den kua var jo bare kuleste kua ever . Selv JEG kunne finne på å kjøpe en melkekartong dersom hun der prydet den (og jeg drikker ikke engang melk ). DET tar jeg som et kompliment! Tusen takk for stemmer Tror ikke jeg helt klarer å vise glede på samme måte som hun, men jeg kan i det minste skrive det. 1 Siter
Raksha Skrevet 22. August 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 22. August 2012 Oi! Er oppe i 85 stemmer Tusen takk! Siter
Guest Yellow Skrevet 22. August 2012 Rapporter Skrevet 22. August 2012 Stemt. Så ut som en happy og tilfreds ku, ja! Siter
Recommended Posts