Snøfrost Skrevet 12. August 2012 Rapporter Share Skrevet 12. August 2012 Glad jeg slipper å gjerde inn denne karen. Synes mine er Houdinier nok men synes det er en artig video http://www.liveleak.com/view?i=9d7_1344547665 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bellare Skrevet 12. August 2012 Rapporter Share Skrevet 12. August 2012 Wooi, mon tru korleis dei har lært hunden det der? Med mindre den har vert oppfinnsom nok til å gjere alt sjølv då Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
patricia Skrevet 12. August 2012 Rapporter Share Skrevet 12. August 2012 Filmtriks? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 12. August 2012 Rapporter Share Skrevet 12. August 2012 Tror det var en tråd om denne hunden her inne en gang. Det var hvertfall lagt ut flere videoer som denne her. Sykt kult å se på! Men den må jo få belastningsskader av all den hoppinga? Eller? Det ser nå hvert fall ut som om den koser seg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hampus Skrevet 12. August 2012 Rapporter Share Skrevet 12. August 2012 Hjelpes... Glad vi ikke har sånne hunder. Men var litt kult å se de. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 12. August 2012 Rapporter Share Skrevet 12. August 2012 Spenstig bikkje, det er sikkert og visst! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 12. August 2012 Rapporter Share Skrevet 12. August 2012 Tror det var en tråd om denne hunden her inne en gang. Det var hvertfall lagt ut flere videoer som denne her. Sykt kult å se på! Men den må jo få belastningsskader av all den hoppinga? Eller? Det ser nå hvert fall ut som om den koser seg! Tror den har det mye bedre enn mange andre hunder, og vil tro denne er ganske godt grunntrent jeg syns det der var bare utrolig stilig, noe jeg må begynne å trene med mine hunder kanskje Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 12. August 2012 Rapporter Share Skrevet 12. August 2012 Stilig, lurer på koss en lærer det inn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 12. August 2012 Rapporter Share Skrevet 12. August 2012 Wow! Nå ble jeg faktisk skikkelig imponert/overrasket/inspirert! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lucy Skrevet 13. August 2012 Rapporter Share Skrevet 13. August 2012 For en kul voffs! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 13. August 2012 Rapporter Share Skrevet 13. August 2012 Vanvittig spenst på den tunge greia! Trur dette kunne vært noe for Imouto, hun er allerede ganske rå på å frese rett opp fjellveggen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 13. August 2012 Rapporter Share Skrevet 13. August 2012 Han er råkul Er ikke filmtriks. Han har vel planer om å legge ut instruksjonsvideoer etterhvert... http://tret-training.com/ (men er vel ett år siden den siden der ble laget så..) Det jeg synes er litt "rart" er at hunden ikke ser ut som en muskelbunt så mye som den hopper og spretter og klatrer. For den ser jo ut som en helt vanlig trent hund bare. Men spørs jo hvor mye den faktisk hopper og spretter slik da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
:)Kine Skrevet 13. August 2012 Rapporter Share Skrevet 13. August 2012 Han var kul! Jeg trodde mine hunder var spretne.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts