Wanderlust Skrevet 26. September 2012 Rapporter Skrevet 26. September 2012 Jeg skulle gjerne vært der! Syns noen skal filme SiriE og Chilli altså :angel: 2 Siter
tm100021 Skrevet 26. September 2012 Rapporter Skrevet 26. September 2012 Ikke sant det blir sosialt samvær og sånt etterpå ? Siter
simira Skrevet 26. September 2012 Rapporter Skrevet 26. September 2012 Ikke sant det blir sosialt samvær og sånt etterpå ? Hele tiden, både før, under og etterpå. Siter
tm100021 Skrevet 26. September 2012 Rapporter Skrevet 26. September 2012 Hele tiden, både før, under og etterpå. Sant, men jeg tenkte mer på grilling og sånt etterpå? Skal på utstilling på morgen av, og kunne tenke meg å komme etterpå Skal ærlig innrømme at jeg synes det er kjedelig å se på 11 stykker skal på lp konk, så kunne tenkt meg å isåfall bare få med meg de siste... Siter
Anette Skrevet 26. September 2012 Rapporter Skrevet 26. September 2012 Sosialt blir det ja :-) Minns vi var fryktelige sosiale og etterhvert var det høylytt skravling og ingen så på lp en :-P 1 Siter
Monica123 Skrevet 26. September 2012 Rapporter Skrevet 26. September 2012 Æsj det er Lundehund treff samme dagen,men kanskje jeg kan gjøre som Lill og komme etter treffet er ferdig hvis jeg rekker det :angel: 1 Siter
SiriEveline Skrevet 26. September 2012 Rapporter Skrevet 26. September 2012 Ikke sant det blir sosialt samvær og sånt etterpå ? Klart det! Jeg skulle gjerne vært der! Syns noen skal filme SiriE og Chilli altså :angel: Lol, vet ikke om jeg skal like eller ikke Men det går no som det går, det er ihvertfall jeg som kommer til å gjøre noen feil. Siter
Wanderlust Skrevet 26. September 2012 Rapporter Skrevet 26. September 2012 Klart det! Lol, vet ikke om jeg skal like eller ikke Men det går no som det går, det er ihvertfall jeg som kommer til å gjøre noen feil. Tsssk. Chilli kan fiiint gjøre feil hun også. Godt du skal starte kl 1, for jeg fikk problemer med apportbukken i kl2 Jeg klarte ikke lure henne når jeg skulle gi den fra meg, så Chilli løp midt i programmet for å finne apportbukken sin, hun! Men det er lov å gjøre feil. Og det blir jo litt annerledes å gå med en hund du ikke kjenner godt, som du får relativt kort tid til å trene med. Så bare se på det som moro for dere begge 1 Siter
Gjest Skrevet 26. September 2012 Rapporter Skrevet 26. September 2012 Pippin jeg er ikke klar i det hele tatt til klasse 3 og tror jeg må hoppe over noen øvelser. Men det er kjempegod stevneerfaring uansett, så vet du hva dere må trene mer på. Oog du har en uke + til på deg å trene. Pliis gå da Og måkke skravle så mye at dere ikke ser på LP'n? Siter
Anette Skrevet 26. September 2012 Rapporter Skrevet 26. September 2012 Jeg har prøvd i samråd med 4-5 stk å få tak i noen som kan dømme, dette ser ikke ut til å gå så løsningen som vi kokte sammen er at jeg,marianne og Marie dømmer de forskjellige klassene. Er det noen som har lyst til å skrive forøvrig? evnt tar jeg med meg Thorstein Jeg og flere andre har tro på at dette blir en knakandes fin dag selvom vi er litt mindre enn ifjor, vi får kose oss, også har vi jo premier og sløyfer Vi følger selvfølglig LP reglementet og er rettferdige. Håper løsningen går bra for alle, om noen evnt vet om noen som kan så send en pm Så da blir det at dømmingen blir slik: Rekrutt: Marie LP1: Marianne og Anette (halve hver) LP2: Marie LP3: Marianne og Anette sammen Så håper jeg at flere som sa de ville på doodle'n blir med! Siter
simira Skrevet 26. September 2012 Rapporter Skrevet 26. September 2012 Jeg snakket med Nina på lørdag ang. dette med dommer, og har et par stk. jeg kan spørre som jeg treffer i morra. Ingen garantier, men jeg sjekker de jeg kjenner til ihvertfall. Siter
Anette Skrevet 26. September 2012 Rapporter Skrevet 26. September 2012 Jeg snakket med Nina på lørdag ang. dette med dommer, og har et par stk. jeg kan spørre som jeg treffer i morra. Ingen garantier, men jeg sjekker de jeg kjenner til ihvertfall. Jeg har spurt en av de alt kan sende deg pm jeg. Siter
Carro92 Skrevet 26. September 2012 Rapporter Skrevet 26. September 2012 når er egentlig påmeldingsfrist? er veldig i tvil om jeg skal tørre å hive meg og mine i rekruttklassen Siter
Anette Skrevet 26. September 2012 Rapporter Skrevet 26. September 2012 når er egentlig påmeldingsfrist? er veldig i tvil om jeg skal tørre å hive meg og mine i rekruttklassen på dagen Er bare greit om folk vet de skal ol å melde på på forhånd, for jeg printer ut skjemaer, og mye sånt. Men man kan melde seg på på dagen tar med masse ekstra skjemaer. og det er ikke skummelt i rekrutt! Siter
simira Skrevet 26. September 2012 Rapporter Skrevet 26. September 2012 Det var vel flere jumbopremier i rekrutt i fjor... *kremt* Jeg har meldt på Kovu i år også, men håper på litt mindre underholdningsverdi denne gangen! Siter
Carro92 Skrevet 26. September 2012 Rapporter Skrevet 26. September 2012 på dagen Er bare greit om folk vet de skal ol å melde på på forhånd, for jeg printer ut skjemaer, og mye sånt. Men man kan melde seg på på dagen tar med masse ekstra skjemaer. og det er ikke skummelt i rekrutt! ok, da skal jeg si ifra så fort jeg har bestemt meg er det på grus eller gress dette foregår? 1 Siter
Anette Skrevet 26. September 2012 Rapporter Skrevet 26. September 2012 ok, da skal jeg si ifra så fort jeg har bestemt meg er det på grus eller gress dette foregår? er grus for det meste, men litt gress på sidene. men blir mest grus bilde fra ifjor 1 Siter
Carro92 Skrevet 26. September 2012 Rapporter Skrevet 26. September 2012 er grus for det meste, men litt gress på sidene. men blir mest grus bilde fra ifjor ok, bare greit å vite, sånn siden jeg har et sært pinnedyr, og tilfelle regnvær Siter
Ia Skrevet 27. September 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 27. September 2012 Da sikter jeg meg inn mot at dette blir vårt siste prøvestevne! Går der bra, og liker hun det, fortsetter vi kanskje. Men hvis til og med dette blir dumt for henne, legger vi nok karrieren litt på hylla for en stund 2 Siter
SiriEveline Skrevet 27. September 2012 Rapporter Skrevet 27. September 2012 Da sikter jeg meg inn mot at dette blir vårt siste prøvestevne! Går der bra, og liker hun det, fortsetter vi kanskje. Men hvis til og med dette blir dumt for henne, legger vi nok karrieren litt på hylla for en stund Dette blir jo mye roligere stemning, ikke skummelt heller for det er jo bare soniser. Bare se på meg som skal starte med en hund jeg rekker å trene to-tre dager med Siter
Ia Skrevet 27. September 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 27. September 2012 Dette blir jo mye roligere stemning, ikke skummelt heller for det er jo bare soniser. Bare se på meg som skal starte med en hund jeg rekker å trene to-tre dager med Ikke sant. Hun likte seg jo på SM i fjor, så jeg krysser fingrene for at dette kan bli en god opplevelse! 1 Siter
sham Skrevet 27. September 2012 Rapporter Skrevet 27. September 2012 Spørs om vi får blitt med alikevell, ene hunden har kanskje kennelhoste, og da må den andre være vekk fra andre hunder også. :/ håpe det ikke er kennelhoste! Siter
Ane Skrevet 27. September 2012 Rapporter Skrevet 27. September 2012 Jeg skulle gjerne vært der! Syns noen skal filme SiriE og Chilli altså :angel: Jeg kan helt sikkert filme om Nora oppfører seg fint! haha Det var vel flere jumbopremier i rekrutt i fjor... *kremt* Jeg har meldt på Kovu i år også, men håper på litt mindre underholdningsverdi denne gangen! Er det den som var/er fryktaggressiv? Isåfall heier jeg på dere! Dere er så flinke! Så da blir det at dømmingen blir slik: Rekrutt: Marie Det er en ørliten mulighet for at Nora går rekrutt, men det må jeg se ann etter hvordan hun er når jeg kommer dit. Da kommer nok jeg og Nora, sammen med Heidi og Mayah også! Jeg gleder meg til å møte mange jeg 4 Siter
simira Skrevet 27. September 2012 Rapporter Skrevet 27. September 2012 Det var vel flere jumbopremier i rekrutt i fjor... *kremt* Jeg har meldt på Kovu i år også, men håper på litt mindre underholdningsverdi denne gangen! Er det den som var/er fryktaggressiv? Isåfall heier jeg på dere! Dere er så flinke! Nei, Kovu er ridgeback-klovnen som ikke kan noen ting, og tilbrakte mesteparten av tiden i ringen med å hoppe på Kaja (som var fører). Odin skal få gå klasse 1 han, og hvis det går bra stiller vi offisielt snart. Synes du skal stille rekrutt med Nora, er ikke noe problem å ta hensyn mtp. avstand og båndbruk. Litt usikker på om dette er lineføring eller dekk fra holdt: 3 Siter
pippin Skrevet 27. September 2012 Rapporter Skrevet 27. September 2012 11 startende + jeg vet 2 blir meldt på ikveld og ja, hva så om du ikke er klar? hopp over det du evnt ikke vil ta da Men, men... Jeg vil ikke få sure soniser på meg om Mana ikke klarer fellesdekken! Men ok da, kanskje jeg skal alikevel da.. Jeg kan helt sikkert filme om Nora oppfører seg fint! haha Er det den som var/er fryktaggressiv? Isåfall heier jeg på dere! Dere er så flinke! Det er en ørliten mulighet for at Nora går rekrutt, men det må jeg se ann etter hvordan hun er når jeg kommer dit. Da kommer nok jeg og Nora, sammen med Heidi og Mayah også! Jeg gleder meg til å møte mange jeg Yay! Gleder meg til å hilse på! Trivelig at du kommer! EDIT: Men æh! Lørdag ja... Da KAN det hende jeg jobber.. (mest sannsynlig) Åneeeeeei....! Krysser fingre for at jeg ikke gjør det! Siter
Recommended Posts