skaujenta Skrevet 2. August 2012 Rapporter Share Skrevet 2. August 2012 Kanskje på tide å lage tråd til valpen eg har ventet lenge på! Navn: Spinoys Midas Født: 21.05.2012 (samme dag som eg fikk lappen) Oppdretter: Kennel Spinoys i Sverige Mor: SPINOYS KLEOPATRA (GK MT 491 p, Exteriören är inte gjord ännuLf Kjempe kjekk og sosial tispe som virkerlig "tok meg" med ein gang. Far: IPO III DKLPCH DKSPCH DKAGCH UNIX DU TRIEU DE LEERS 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Snusmumrikk Skrevet 2. August 2012 Rapporter Share Skrevet 2. August 2012 Du må jo komme med bilder av lille knerten også da! Gratulerer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 2. August 2012 Rapporter Share Skrevet 2. August 2012 Ja,hallo! Bilder av hoved"personen" må jo til! Og gratulerer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skaujenta Skrevet 2. August 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. August 2012 Kleopatra med sine 9 små, (5hanner, 4tisper), her 3uker og ute for første gang Midas (lenge kalt "blå nacke" med min skolisse, besøk ved 6ukers alder Midas 7uker 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skaujenta Skrevet 2. August 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. August 2012 Og no, til bilder fra eg hentet han i Stockholm 16juli, fram til i dag: (svæært fasinert og glad i krøllehalen til elghundene, noe som kan være svært komisk å se på når de logrer og han blir hypnotisert av halen haha ) 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skaujenta Skrevet 2. August 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. August 2012 Du må jo komme med bilder av lille knerten også da! Gratulerer Tuusen takk! Bilder skal det bli, han er ganske gøy å knipse av så skal prøve på å ikke spamme hele sonen hehe Ja,hallo! Bilder av hoved"personen" må jo til! Og gratulerer! Tusen takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skaujenta Skrevet 2. August 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. August 2012 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 2. August 2012 Rapporter Share Skrevet 2. August 2012 Nyyyydelig!! :wub: :wub: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skaujenta Skrevet 2. August 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. August 2012 Nyyyydelig! :wub: :wub: Tuusen takk! :-D Er ganske forelsket i den lille gutten min sånn egentlig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 3. August 2012 Rapporter Share Skrevet 3. August 2012 De herligste ørene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 3. August 2012 Rapporter Share Skrevet 3. August 2012 Gratulerer, han var skjønn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 3. August 2012 Rapporter Share Skrevet 3. August 2012 Sååå herlig da gitt! Gratulerer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skaujenta Skrevet 3. August 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. August 2012 De herligste ørene Dei står litt til alle kanter for tiden, selv om nesten alle søskene har fått de opp Syns bare det er sjarmerendes eg Gratulerer, han var skjønn Tusen takk! Sååå herlig da gitt! Gratulerer Takk! :-D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 3. August 2012 Rapporter Share Skrevet 3. August 2012 Så skjønn! Gratulerer så masse med den herlige gutten! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 3. August 2012 Rapporter Share Skrevet 3. August 2012 Han er kjempesøt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 3. August 2012 Rapporter Share Skrevet 3. August 2012 Gratulerer med søt liten valp! Kos deg masse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 3. August 2012 Rapporter Share Skrevet 3. August 2012 Gratulerer med den lille, kjempefint navn! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 3. August 2012 Rapporter Share Skrevet 3. August 2012 Skikkelig fin Grattis! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnitaW Skrevet 3. August 2012 Rapporter Share Skrevet 3. August 2012 Gratulerer..! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 3. August 2012 Rapporter Share Skrevet 3. August 2012 Suuupersøt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skaujenta Skrevet 3. August 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. August 2012 Så skjønn! Gratulerer så masse med den herlige gutten! Tuusen takk Han er ganske så herlig denne rampegutten min Han er kjempesøt! Thank you! Gratulerer med søt liten valp! Kos deg masse Tusen takk! Da gjør eg, og skal resten av "mamma-permen", hehe Gratulerer med den lille, kjempefint navn! Takk! Apropo navnet,; Det er jo M-kull, og vi fikk selv velge navn, MEN oppdretteren ville ha navn fra mytologien (samme hva mytologi, men gjerne gresk), men hun sa det ikke var så viktig om vi hadde andre M-navn som vi ville ha, viktigste var at helst var samme navn på stamtavlen og til hverdags. Endte opp med at eg var eneste som tok gresk mytologi navn =P Skikkelig fin Grattis! Takk! Gratulerer..! Takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skaujenta Skrevet 3. August 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. August 2012 Suuupersøt Tuuuusen takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grim Skrevet 3. August 2012 Rapporter Share Skrevet 3. August 2012 viktigste var at helst var samme navn på stamtavlen og til hverdags. Hvorfor det, egentlig? Gratulerer så mye! Han ser herlig ut. ...og kjempekult navn! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skaujenta Skrevet 3. August 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. August 2012 Hvorfor det, egentlig? Gratulerer så mye! Han ser herlig ut. ...og kjempekult navn! Altså, det var ikke viktig, men hun synes det er greit at det bare er eit navn på hunden, sånn at det er enklere å holde oversikt=P Men det gjor jo ingenting om det var noe annet F.eks den ene hannen heter Milton på stamtavlen, og Da Vinci til vanlig Tusen takk! Han er ganske herlig 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 3. August 2012 Rapporter Share Skrevet 3. August 2012 Skjønn :heart: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts