breton Skrevet 28. Juli 2012 Rapporter Skrevet 28. Juli 2012 Jeg og datteren min har hatt som et lite prosjekt å se alle Harry Potter-filmene sammen, og koste oss veldig med det. Dessverre var det bare 8 stk , og nå er vi på jakt etter et nytt fellesprosjekt. Et nytt stort filmprosjekt ser jeg som helt usannsynlig, og da tenkte jeg vi kunne prøve å finne en tv-serie. Hun er 13 og liker Disney channel. Jeg er ...litt eldre... og liker IKKE Disney channel. Er det noen som har noen gode forslag? Ta gjerne "selvfølgelige" serier, jeg er helt tom for ideer selv om jeg egentlig ser mye serier. Siter
Pringlen Skrevet 28. Juli 2012 Rapporter Skrevet 28. Juli 2012 Stormenes tid Jentungen her elsker den, og leste bøkene etter å ha sett serien (12 år gml) Siter
Guest Yellow Skrevet 28. Juli 2012 Rapporter Skrevet 28. Juli 2012 Vet ikke med serier, da, som du jo egentlig spør om. Men har forslag på filmer som jeg iallefall liker som er voksen, og som min halvsøster også på din datters alder liker: Pirates Of The Carribbean-filmene. Istid-filmene. Dr. Seuss The Lorax. Despicable Me. Nemo. Og selvsagt de klassiske Disneyfilmene, synes jeg selv er veldig koselig. Red: Kom på noen serier som kanskje kan passe begge: One Three Hill. Chuck. The Big Bang Theory. A Modern Family. Awkward. Once Upon A Time. Siter
Annegru Skrevet 28. Juli 2012 Rapporter Skrevet 28. Juli 2012 Hva med å se de klassiske Disney-filmene på engelsk? Eller de som kanskje ikke er så klassiske men fryktelig morsomme som The Emperor´s New Groove eller Hercules? Serier er jeg nok ganske blank på. Da jeg var 13 likte jeg Monty Python´s Flying Circus utrolig godt (så det med pappa´n min og vi lo så vi gråt begge to...), men jeg har skjønt at det ikke er alle som setter like stor pris på den serien som meg Siter
ida Skrevet 28. Juli 2012 Rapporter Skrevet 28. Juli 2012 (endret) Narniafilmene Gossip girl Weed (nei, tulla) Alle "Bring it on" filmene Twilightfilmene og bøkene Se "Legally Blonde" filmen og musicalen og diskuter hvilken som er best (nei, det er visst her i huset vi gjør sånt ) Endret 28. Juli 2012 av ida Siter
Banshee Skrevet 29. Juli 2012 Rapporter Skrevet 29. Juli 2012 The walking dead An idiot abroad er det eneste jeg kommer på i farta. Siter
clagaard Skrevet 29. Juli 2012 Rapporter Skrevet 29. Juli 2012 Frustrerte fruer kanskje? eller vampire diaries! Siter
mushi Skrevet 29. Juli 2012 Rapporter Skrevet 29. Juli 2012 Frustrerte fruer kanskje? eller vampire diaries! Jeg synes Vampire Diaries kan fort bli litt for voksent for en 13-åring. Kommer helt ann på hvordan trådstarters datter er. Jeg ville ha synes det hadde vært kleint å se det med moren min i hvertfall! Hva med The OC? Jeg husker jeg synes den var utrolig bra da jeg var yngre! 1 Siter
Ingvild Skrevet 29. Juli 2012 Rapporter Skrevet 29. Juli 2012 Jeg var veldig glad i Friends da jeg var 12-13-14 år gammel, selv om jeg i ettertid har innsett at det kanskje ikke var alt jeg skjønte like godt. Men det er mye harmløs humor der, i alle fall. 1 Siter
Lola Pagola Skrevet 29. Juli 2012 Rapporter Skrevet 29. Juli 2012 Miss Marple kan kanskje være noe? Mamma og jeg pleide å se på "En engel iblant oss"... jeg elsket det Siter
Michiko Skrevet 29. Juli 2012 Rapporter Skrevet 29. Juli 2012 Doctor Who? Min datter på samme alder elsker den serien. Siter
Djervekvinnen Skrevet 29. Juli 2012 Rapporter Skrevet 29. Juli 2012 Jeg liker Merlin ganske godt Og jeg hadde eeeelsket den da jeg var barn! Siter
Lola Pagola Skrevet 29. Juli 2012 Rapporter Skrevet 29. Juli 2012 Ja! Merlin og once upon a time må jo være perfekt. Uskyldig og spennende. Siter
Rocket Skrevet 29. Juli 2012 Rapporter Skrevet 29. Juli 2012 Jeg har alltid elsket alt av krim og var gjerne hjemme lørdagskvelden for å se på "Hjartet på rette staden" når jeg var mindre. Detective Frost er også en utrolig bra serie og ikke minst Dalziel and Pascoe. I hvert fall første sesongene når det var britisk TV produksjon, tapte seg en del når amerikanerne overtok. 1 Siter
ida Skrevet 29. Juli 2012 Rapporter Skrevet 29. Juli 2012 "Frost", "miss Marple", "En engel i blant oss" til en trettenåring? Tuller dere? Siter
Lola Pagola Skrevet 29. Juli 2012 Rapporter Skrevet 29. Juli 2012 "Frost", "miss Marple", "En engel i blant oss" til en trettenåring? Tuller dere? What? 13 årige meg ville vært fra seg av glede! Men så fikk 13 årige meg sjeldent se på tv da, så slukte det lille jeg fikk se rått 1 Siter
Rocket Skrevet 29. Juli 2012 Rapporter Skrevet 29. Juli 2012 "Frost", "miss Marple", "En engel i blant oss" til en trettenåring? Tuller dere? Ææææ nei? xD Jeg satt og så på alle 3 når jeg var 13 2 Siter
Aya Skrevet 30. Juli 2012 Rapporter Skrevet 30. Juli 2012 Friends, Once upon a time, Merlin, Veronica Mars, Judging Amy (jeg ELSKET den serien som 13-åring, men det er jo mye dystert der da). Jeg var også kjempeglad i Foyle jeg, uskyldig britisk krim fra 2. verdenskrig. Og så har du jo Narnia-serien som ble sendt på tv da vi var små ... 1 Siter
Rocket Skrevet 30. Juli 2012 Rapporter Skrevet 30. Juli 2012 Friends, Once upon a time, Merlin, Veronica Mars, Judging Amy (jeg ELSKET den serien som 13-åring, men det er jo mye dystert der da). Jeg var også kjempeglad i Foyle jeg, uskyldig britisk krim fra 2. verdenskrig. Og så har du jo Narnia-serien som ble sendt på tv da vi var små ... Foyle er fantastisk! ellers kan kanskje Scrubs være noe? Legeprogram med masse humor! 1 Siter
Maria Skrevet 30. Juli 2012 Rapporter Skrevet 30. Juli 2012 Jeg ville definitivt sett på the OC! Elsket den serien da jeg var yngre, og liker den forøvrig ennå. One three hill kan og funke. 2 Siter
breton Skrevet 31. Juli 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 31. Juli 2012 Tusen takk for mange gode forslag, her finner vi garantert noe vi begge kan like. Det var mange serier og filmer jeg ikke hadde tenkt på her, og noen av dem skal jeg definitivt se selv om datteren min eventuelt ikke vil Siter
Recommended Posts