Gå til innhold
Hundesonen.no

Tahlly, Trez og Chili - groenendael og dalmatiner


Ingidano
 Share

Recommended Posts

  • Svar 185
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Vi fikk opprykk til elite i går :D Totalt 267 poeng, vinner av klassen, og med poeng i alle øvelser ble det også gullmerke m/ hvitt

Trez har debutert som junior i utstillingsringen og fått sitt første cert på NBFK sin spesialutstilling i Bergen  Og Tahlly har bestått ferdselsprøven med gode predikater på lydigheten  Nytt

Chili har bursdag i dag, 8 år gammel Bilde tatt av @

Posted Images

Gratulerer med fine resultater på spesialen! Synes det er så kjekt når belgere stiller både i eksteriør og annen konkurranse på spesialen. :)

Takk :) Ble litt i overkant travelt da, rett fra oppdrettergruppe til LP2 :P Moro med så mange aktiviteter på spesialen, selv om eg tror arrangørene hadde det en smule travelt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Vi har besøk av terven Mali :)

034.JPG

Faktisk litt morsomt å se hvordan belgerne henger sammen, og rett og slett overser stakkars Chili. Og hvor mye likt de har i oppførselen :) Og ikke minst, få oppleve hvor enkelt det kan være å ha tre voksne hunder i hus. Frister med en til firbeint, men skal vente til Tahlly er i elite LP, og har fått litt rutine der. Med andre ord går det minst to år til :) Innen da har eg kanskje glemt unghundstiden til Tahlly :P

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 4 weeks later...

Endelig har LP-sesongen startet opp igjen på vestlandet :) Vi har gått noen uoffisielle i løpet av vinteren med heller varierende resultat :P og nå endelig fått startet opp med offisielle prøver :)

Debut i klasse 3 endte med 221 poeng, og delt andreplass i klassen (3 startende). Poengsummene varierte fra null på metallen til 10 på ruten, og ellers stort sett alle karakterer der i mellom :P I går ble det mye tull i alle bli-øvelsene, Tahlly ville helst følge etter meg i stedet for å fryse på stedet, og da forsvinner poengene fort... Spesielt når han flytter seg nesten en lengde når eg går i fra på avstanden. Så der har vi noe å ta tak i :) Ruten derimot var perfekt i går. T har hatt en tendens til å reise seg opp når eg snur ryggen til (startklar må vite....), men i går funket alt som det skulle.

Ellers en fin start på sesongen :)

Bilder fra arkivet :)

127.JPG

133.JPG

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...