Vimsan Skrevet 22. Juni 2013 Rapporter Skrevet 22. Juni 2013 Grattis så mycket med fina resultat på finingen Siter
Ingidano Skrevet 22. Juni 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 22. Juni 2013 Gratulerer med flotte resultater i både LP og utstillingsringen Grattis så mycket med fina resultat på finingen Tusen takk Siter
Ingidano Skrevet 29. Juni 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 29. Juni 2013 Vi har prøvd oss i lydighetsringen igjen Kom hjem med førsteplass i klassen, og opprykk til LP2 164,5 poeng Kommentar fra dommer: Ryddig fører, litt uryddig hund Tahlly er enda en vims av en unghund Hele kritikken finnes i bloggen 3 Siter
Ingidano Skrevet 26. Juli 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Juli 2013 Noen har grodd litt pels i sommer Tahlly har nå blitt 18 mnd. Og frøken prikk er også med på tur Tahlly har vokst opp til å bli en herlig gutt, om enn noe blond innimellom Han kunne gjerne ha vert bare bittelitt tøffere, håper det kommer med alderen og litt mer selvtillit. Han skal gjennom MH 17.08, blir spennende å se om resultatene der stemmer med min erfaring med han 1 Siter
Ingidano Skrevet 17. August 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 17. August 2013 Tahlly har gjennomført en fin MH i dag. Resultatet ligger her 2 Siter
Ingidano Skrevet 31. August 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 31. August 2013 En siste start i LP1 for oss i dag, endte med 177 poeng, og andreplass i klassen Poengene ligger her. 4 Siter
MegaMarie Skrevet 31. August 2013 Rapporter Skrevet 31. August 2013 Gratulerer! Kjempe fine poeng! Siter
Ingidano Skrevet 31. August 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 31. August 2013 Gratulerer! Kjempe fine poeng! Takk, eg er veldig fornøyd 1 Siter
Vimsan Skrevet 31. August 2013 Rapporter Skrevet 31. August 2013 Grattis med fina resultater på fina grabben Siter
Ingidano Skrevet 31. August 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 31. August 2013 Grattis med fina resultater på fina grabben Tusen takk Siter
Grim Skrevet 6. September 2013 Rapporter Skrevet 6. September 2013 Gratulerer! Flotte greier! Hvordan ligger dere ann mtp kl2? 1 Siter
Ingidano Skrevet 6. September 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 6. September 2013 Gratulerer! Flotte greier! Hvordan ligger dere ann mtp kl2? Takk takk Viser bare til bloggen eg, vi er på vei, men godt det er ca 6 mnd til neste konkurranse Jobber også mot klasse tre nå, så det er nok å ta tak i 1 Siter
Ingidano Skrevet 30. September 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 30. September 2013 Tahlly har løpt sine siste venstresvinger for i år, og endte med cert, 2BHK ene dagen, og flat rød andre dagen. Han skal fortsatt utvikle seg mye i kroppen, men er på god vei Merker godt at LP-basillen har festet seg, hadde mye mer lyst til å starte LP enn å løpe venstresvinger i helgen 3 Siter
Wildah Skrevet 30. September 2013 Rapporter Skrevet 30. September 2013 Fineste Tahlly Og det er klart at lydighet er mye gøyere enn venstresvinger *fnise* Gleder meg til å se hva dere får til fremover, dere er en knallgod ekvipasje 1 Siter
Ingidano Skrevet 30. September 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 30. September 2013 Fineste Tahlly Og det er klart at lydighet er mye gøyere enn venstresvinger *fnise* Gleder meg til å se hva dere får til fremover, dere er en knallgod ekvipasje Vi skal i vert fall starte i klasse to til våren Siter
shira Skrevet 1. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 1. Oktober 2013 Gratulere med mye bra resutat, dere er kjempe flink 1 Siter
Ingidano Skrevet 1. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Oktober 2013 Gratulere med mye bra resutat, dere er kjempe flink Tusen takk ---------------- Røntgenresultatene har endelig komt, fri foran (A), og fri bak (B) 1 Siter
Ingidano Skrevet 26. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Oktober 2013 Siste helseresultat tikket inn i dag, Tahlly ble øyelyst. Dessverre ble det påvist plakk på bakre linsekapsel, venstre øye. Han har grad 2-3, og da er anbefalingen at han ikke skal gå i avl. Heldigvis er dette noe som ikke vil påvirke hverdagen hans, vi fortsetter løpet som før Ikke helt uventet dette for meg, noe har det vert med alle hunder eg har hatt. Siter
Ingidano Skrevet 26. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Oktober 2013 Det var leit med øyet Det påvirker hverken syn eller livskvalitet, så det har ingenting å si for Tahlly Oppdretteren ønsker at vi øyelyser en gang til for å få en annens vurdering, men det blir nok ikke før neste år. Siter
Grim Skrevet 26. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 26. Oktober 2013 Det påvirker hverken syn eller livskvalitet, så det har ingenting å si for Tahlly Oppdretteren ønsker at vi øyelyser en gang til for å få en annens vurdering, men det blir nok ikke før neste år. Neida, og det er jo såklart det viktigste, men kjedelig likevel. 1 Siter
Ingidano Skrevet 3. Desember 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Desember 2013 Se hva vi har fått til For bare noen uker siden var Tahlly langt mer opptatt av å spise opp pinnene enn å snuse på de http://www.youtube.com/watch?v=dh1pmW1kUvE Siter
Recommended Posts