Gå til innhold
Hundesonen.no

Tisper som sover i senga- hva gjør dere når hun har løpetid?


AussieAllTheWay
 Share

Recommended Posts

Som overskriften sier- hva gjør dere når tispene som sover i senga sammen med dere har løpetid?

Jeg har 2 stk i senga. Choco, eldstemann har ligget i senga i all sin dag, og selv med løpetid har vi ikke sett så mye som en dråpe etter henne. Mens med Mia- som nå har fått sin løpetid nr 2, er ikke fullt så "renslig". Mulig hun ikke blør så mye nå på løpetid nr 2- time will tell, men...

Men hva gjør folk?

Bruker tispe truse ? (blir ikke det et forferdelig "klin" om de skal vaske seg etc?)

Ligger de i bur på soverommet, et annet rom, eller murer dere ute senga med kompost grinder? (noe jeg vurderer..) eller??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har teppe i fotenden, og brukte handkle på den første løpetiden hennes, men hun (de) ligger overalt ;)

Kanskje prøve en boxer /truseinnlegg på henne når hun kommer litt lenger ut i løpetiden- og evnt kjøpe truse til henne om det fungerer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er litt problem egentlig. Selma blør mye og det blir masse flekker selv om hun bruker truse. Jeg må bytte på senga veldig ofte hele løpetiden. Det går gjennom lakenet også, så madrassen ser ikke ut. Kunne gjerne tenkt meg noen tips, så jeg slapp dette. Men jeg vil gjerne at Selma skal få sove i senga da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Stella

Det er ikke noe problem å be Stella ligge på gulvet, eller hvor det nå skulle passe best, men fordi JEG synes det er så koselig å ha henne i senga, og hun ligger så utrolig stille under dyna og varmer meg på magen (vi spooner, tenk :heart: ), legger jeg et håndkle på den delen av senga hvor hun skal ligge. Fungerer veldig bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da Ganzie enda hadde livmora intakt sov hun enten i bur eller på et håndkle i senga. Ble vel i praksis mest håndkle og minst bur, dessuten var hun så renslig at det var uhyre sjelden det kom en dråpe på avveie.

Men jeg må innrømme at jeg synes det er litt behagelig med kastrert tispe :innocent:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...