Mirai Skrevet 13. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2012 Advarsel: Du ser hunden blir skutt, men det er ikke noe super kvalitet på videoen så man ser f. eks ikke blod eller gørr. Viser også en mann som blir angrepet og bitt i bein og armer av hunden. En hund angriper en mann i Russland, politi og hundepatrulje rykker inn for å hjelpe. Mannen hardt skadet. http://www.liveleak...._1342036118&p=1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 13. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2012 Jeg synes da det var værre å se på mannen bli anngrepet... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 13. Juli 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2012 Godt poeng, la det til . 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbogutten Skrevet 13. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2012 Å fy, nå ble jeg kvalm. Men altså, litt dumt av mannen å begynne å løpe eller? Bort fra de som skal hjelpe han. Han trigga jo innstinket på bikkja ganske greit tenker jeg. Ikke det at det er noen unnskyldning for bikkja sin del men.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bellare Skrevet 13. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2012 Trur han stakkars fyren hadde tjent meir på å bli liggande og ikkje springe sin veg :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 13. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2012 Uff, skikkelige hundeangrep som dette er stygt altså, ble litt lei meg når han reiste seg og sprang, for hadde han ikke gjort det hadde han sikkert sluppet unna den siste runden der, men absolutt ikke lett og la være tenker jeg. Bra at slike hunder blir skutt, det er ikke noe og tenke på en gang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Castella Skrevet 13. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2012 huff...lite hyggelig å se på at hunden blir skutt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaktlykke Skrevet 13. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2012 Godt bikkja ble skutt sier nå jeg. At mannen reiser seg og stikker skjønner jeg; man tenker ikke rasjonelt i en slik situasjon. Han ene har også armen tydelig ute av ledd. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 13. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2012 huff...lite hyggelig å se på at hunden blir skutt ? Ja, virkelig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 13. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2012 BRA den ble skutt spør du meg! Stakkars han/de som ble angrepet og skadet! (så ikke filmen da) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grim Skrevet 13. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2012 Men det må da være lov å si at man syntes det er uhyggelig å se en hund bli skutt, selv om det er det eneste riktige. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mara Skrevet 13. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2012 Uff..for en grusom film. Ikke bra for gravide Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 13. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2012 Har ikke sett filmen eller noe, men står det hva som utløser angrepet? Eller noe om selve hendelsen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristinR Skrevet 13. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2012 I denne filmen her var det veldig mye verre å se hunden angripe de folka enn å se at den ble skutt. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 13. Juli 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2012 Ane: det står ingenting, det er bare en video. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts