HHC Skrevet 8. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 8. Oktober 2012 Husker når de østeuropeiske standsene virkelig gjorde sitt inntog på utstillinger (endel år tilbake på en 4-dagers utst. i Danmark). De danske standene (som vi anser som billige) satte ned prisene sine hele dagen... Det sto stands der og solgte hundegoderi, utstyr og bur til halve prisen av danskene - og det var nærmest ville tilstander. Vi startet til og med og prute - og det funket! Folk kjøpte flotte Tholo trimmebord til 7-800,- store stoffbur for bare 3-400,- osv. MEN også standsleierne har jo lært seg etterhvert og prisene er helt klart mere jevne nå (dessverre mer til danske priser - men endel er klart billigere enn her likevel). Ofte står prisene både i Danske kroner og Euro - så begge deler går nok greit i standsene. Men på utst. forøvrig, kafeteria etc, så er det ofte Danske kroner som gjelder. (Enklere å forholde seg til er det også - man "skjønner" prisen litt enklere...) Men morsomt å handle der, ja.. 15-20 kr for plastskåler, 25,- for splashfree, hundegodiser i store poser for noen tiere, etc.. Susanne Fortsatt slike tilstander da vi var i Polen i 2010, kjempe Kjøpte blant annet en stor seng av god kvalitet med avtagbart trekk som tok hele bagasjerommet til 130 kr! Siter
Anette Skrevet 8. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 8. Oktober 2012 Montro hvor mye jeg kan stappe i bilen til Jeanette liksom *shoppegal* neida,jeg har nok utstyr men litt blir det nok uansett. Men da skal jeg ta ut DKK og ikke euro Ååååh,begynner å glede meg og gruer meg for turen Vi kjøpte faktisk bilburet til Amiga på stand i 2010 i herning var 50% av norsk pris. Siter
Monica123 Skrevet 9. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 9. Oktober 2012 Montro hvor mye jeg kan stappe i bilen til Jeanette liksom *shoppegal* neida,jeg har nok utstyr men litt blir det nok uansett. Men da skal jeg ta ut DKK og ikke euro Ååååh,begynner å glede meg og gruer meg for turen Vi kjøpte faktisk bilburet til Amiga på stand i 2010 i herning var 50% av norsk pris. Glad jeg sitter på med noen som har stooor bil der får jeg nok puttet litt inni Også håper jeg ikke aussie ringen er altfor langt unna mine ringer så jeg rekker og følge med litt :angel: Siter
L8 L Skrevet 9. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 9. Oktober 2012 Noen som vet om man kan bruke kort på standene på uttillingen eller lønner det seg og ha kontanter? Man kan ta ut et lite beløp på DKK standen, det bruker jeg å gjøre. Fort gjort å glemme å ta med penger til avmaskingen... Siter
HHC Skrevet 13. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 13. Oktober 2012 Ledig plass i bilen til hund + eier og ferge begge veier om noen er interessert. Send PM. Siter
HHC Skrevet 16. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 16. Oktober 2012 Ledig plass i bilen til hund + eier og ferge begge veier om noen er interessert. Send PM. Mer: Har et hotellrom i Holstebro (30km fra Herning) fra fredag 2/11 til søndag 4/11 - business dobbeltrom (større enn standard) til 1682 NOK for begge netter. Noen som trenger? Send meg en melding! Siter
Guest Jonna Skrevet 18. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 18. Oktober 2012 19 stk AK lørdagen i Herning og dommerendring til Des Manton, Irland. (noen som har noe kjennskap til den dommeren?) 23 stk AK på Søndagen. Kjedelig med dommerenringen på lørdagen, han som skulle dømme har satt Talli opp som BIR før. Siter
Anette Skrevet 18. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 18. Oktober 2012 Hvor mange aussier? Fikk du pm i posten eller hvor ser du slikt? Siter
Guest Jonna Skrevet 18. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 18. Oktober 2012 Hvor mange aussier? Fikk du pm i posten eller hvor ser du slikt? nei er ute på hjemmesiden, fikk det opp på FB siden til DKK. Det er 39 stk begge dager. Siter
Anette Skrevet 18. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 18. Oktober 2012 39 stk aussie begge dagene *bite negler* Siter
Monica123 Skrevet 18. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 18. Oktober 2012 12 lundehunder lørdag og søndag . 31 sheltier på søndag og 48 på lørdag . Siter
rottmaneier Skrevet 18. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 18. Oktober 2012 36 gårdshunder på lørdag og 37 på søndag Hadde forventet ett antall mellom 40-50, så var ikke så halvgalt. Men rart det ikke er flere enn det er på norsk vinner her i Norge, for Danmark er jo trossalt hjemlandet til rasen. Men nå begynner jeg å glede meg! Siter
Stine Skrevet 18. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 18. Oktober 2012 55 til Dansk vinner og 48 til Nordisk vinner.... WTF liksom? det er jo nesten som en vanlig nasjonal utstilling på Østlandet Siter
HHC Skrevet 18. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 18. Oktober 2012 37 på NORD og 45 på DKV Skal jeg le av lave påmeldingsantall eller grine av at bikkja er pelsløs? :frantics: Siter
Toya Skrevet 18. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 18. Oktober 2012 Still still still, pels eller ei, det der er lavt til å være flat, vel? Siter
Pajko Skrevet 18. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 18. Oktober 2012 Der er vist tilmeldt omkring 10.000 hunde! Det er jo helt vildt ... Siter
Guest Jonna Skrevet 18. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 18. Oktober 2012 Noen som har lyst på en utfordring og evt hjelpe meg med Talli/Blaze om begge får Ck? Jeg har en handler alt, men er ikke sikkert han rekker det så greit å ha en reserve. Er i hall G begge dager. Siter
Snøfrost Skrevet 18. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 18. Oktober 2012 24 SH på DKV og med dommerbytte 20 SH på NordV Siter
Monab88 Skrevet 18. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 18. Oktober 2012 87 bernere uten valper på lørdag og 94 inkludert valper på søndag. Akkurat som forventet, blir veldig spennende 1 Siter
Synnikken Skrevet 18. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 18. Oktober 2012 Till er som ska till Herning: OBS: Vigtigt: Messecenter Herning har en stor Outlet-messe samtidigt med DKK’s arrangement. Derfor anbefaler vi, at man kører hjemmefra i MEGET GOD TID, da det kan forventes, at der vil være megen trafik på vejene til MCH. kopiert og limt inn fra en fbvenn sin side 1 Siter
HHC Skrevet 18. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 18. Oktober 2012 Still still still, pels eller ei, det der er lavt til å være flat, vel? ****** lite, for å si det mildt. På var ordinære utstilling neste helg i Porsgrunn er det 44 + 18 valper, just sayin' Siter
SusanneL Skrevet 18. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 18. Oktober 2012 Full kræsj i tidspunkt for mine to raser, så jeg satte igang oppdretteren til å finne handler til det lille bostondyret.. Sånn 30-40 både i boston og beardis begge dager, sen møtetid på begge, og kun dommerendring på boston den ene dagen - så man får jo bare sette igang å glede seg, da! Susanne Siter
Benedicte Skrevet 18. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 18. Oktober 2012 11 og 16 basenjier! Måtte trippelsjekke det antallet! 1 Siter
Jankaa Skrevet 18. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 18. Oktober 2012 12 stabijer... Tre mer enn på NKK Hamar, liksom.. Siter
L8 L Skrevet 18. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 18. Oktober 2012 Ja hva skal man si, 93 frosker på lørdag og 100 på søndag... Spennende 2 Siter
Recommended Posts