Gå til innhold
Hundesonen.no

Nordisk Vinner og Dansk Vinner, Herning


Snøfrost
 Share

Recommended Posts

Ble skikkelig stressa her en stund, men nå har Benedicte ringt og ordnet plass til hundene våre på ferga, så da kan jeg pusta letta ut igjen :) synes det er veldig godt å ha det i orden, selv om det sikkert hadde gått bra uansett.

Mitt eneste problem nå er hva jeg skal ha på meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 274
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Danser mongodansen :D "Dansk Vinder På udstillingen lørdag den 3. november 2012 konkurreres der om titlen Dansk Vinder (DKV), som gives til bedste han og bedste tæve med CK i hver race. Endvidere

Flott med titler - jo fler jo bedre, liksom! Har bare såååå lyst på en vinnertittel på gamlefar Moby - om så "bare" en veterantittel. Det vil gi han vinnertitler med 10 års mellomrom (ble Nord V so

11 og 10 juniortisper... Jaja, jeg ANER ikke hva dommerne vil ha, har aldri sett de dømme berner før, så dette tar vi som en tur, og håper å få hamstret favorittsjokoladen i taxfree'en som primærmål

Må vel kanskje begynne å pakke snart da? :P

Å, det er vanskelig å komme igang, ja.

Har vasket og strøket tøy, børstet Moby (Milla og Messi var stilt forrige helg - så de tar jeg bare på utst.), hundefôr, skåler og regntøy til hundene er pakket, bilen er fylt med bur/stol, etc som skal være med. Mac er avlevert hos valpekjøpere som skal ha han i helgen og dagens middag til hundene står nesten klar.

Pakke klær og bading av hund gjenstår... Føles LITT håpløst å bade hunder i dag for så å slippe dem ut i regnet i morgen..

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, det er vanskelig å komme igang, ja.

Har vasket og strøket tøy, børstet Moby (Milla og Messi var stilt forrige helg - så de tar jeg bare på utst.), hundefôr, skåler og regntøy til hundene er pakket, bilen er fylt med bur/stol, etc som skal være med. Mac er avlevert hos valpekjøpere som skal ha han i helgen og dagens middag til hundene står nesten klar.

Pakke klær og bading av hund gjenstår... Føles LITT håpløst å bade hunder i dag for så å slippe dem ut i regnet i morgen..

Susanne

Jaaa, siden jeg skrev det der har jeg printet ut papirer og funnet frem halvparten av hundetingene, ikke noe mer :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Siri - ja, håper vi alle får gode resultater å fortelle om i løpet av helgen.

HHC - har kommet LITT lengre nå, jeg - GPS'en er klar.. LOL

Nei, bading av hund mååå jeg gjøre nå... I alle fall EN burde jeg jo greie (kan jo ta Moxy?). Pakke litt klær - og så vips er man klar!

Har heldigvis ingen ferge å rekke i morgen, da - så min avreise får være før eller etter morgenrush'en inn i Oslo.

Susanne

Edit (30 min senere) - Nøyaktig en halv time tok det å bade det hvite på de to voksne beardisene og helbade valpen... Sånn som jeg har gruet meg til dèt, da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ER så misunnelig at det er vondt tvers igjennom! Men, for noen surrehuer dere er, hele gjengen! Jeg hadde aldri orket å reise med noen av dere, som ordner ting bare en UKE før! :lol: Jeg tror jeg hadde reist ned forrige uke, bare for å være sikker på å komme tidsnok.. Og hatt timeplan, for hver eneste time mens jeg var ute av huset, til jeg kom tilbake igjen.

Nei, uendelig masse lykke til til alle dere som reiser! Jeg satser på å være med dere nedover nesteår, sier vi..

Tvi tvi! :clover:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så misunnelig at jeg dør litt innvendig - aller mest fordi SAMBOEREN min er på fergen over akkurat nå, mens jeg sitter hjemme. Og grunnen til det? Jo, jeg har arrangert et LP-kurs gjennom hundeklubben vår og datoen ble bestemt så tidlig som i juli. Leeeenge før oppdretteren vår spør om vi ikke skal være med til Herning... Og selvfølgelig måtte det kræsje. MEN - jeg og Killi skal nå kose oss på kurs og bli flinke i lydighet!

Fortsatt god tur ønskes alle som er på vei, kos dere masse og LYKKE TIL! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20.30 trillet vi inn på park.plassen foran hotellet, og en liten time senere var alle tingene inne på rommet, hundene hadde fått en liten tissetur og vi er nå betynt å "lande" etter over 11 timers reise i dag.. Fôret står nå til svelling og jeg tror vi alle kommer til å sove godt inatt!

Det er laaaangt å kjøre rundt (via Helsingborg/Helsingør), ganske kjedelig å gjøre det alene, det var kjempeskummelt over Storebæltbroen (fryktelige vindkast) og det er utrolig mørkt her i Danmark - for ikke å snakke om hvor vått det er! Satt mang en gang og tenkte: "Hva pokker er det jeg holder på med egentlig??" LOL

Men, men - nå er man jo på plass og har møtt flere kjentfolk allerede. Ganske "hundete" hele hotellet, gitt! Fikk faktisk en liten pose pr hund i resepsjonen - noen hundekjeks, et par bærsjeposer og litt tips om det å ha hund på hotellet. Hotellet ber om at man bruker et laken på gulvet (fås i resepsjonen) hvis man vil børste hunden på rommet, de vil ha mob.nummer hvis man forlater hunden så de kan ringe om hunden bråker og de ber såklart om at man skal plukke opp etter den. Faktisk ganske søtt, da.

Tror det blir tidlig kveld på oss i kveld - fôre, lufte så sengen. Hadde jo vært fint å være uthvilt til i morgen, da!

Satser på å reise tidlig, så hundene får tørket før de skal i ringen... Heldigvis har vi sen møtetid, men ser jo inget stort poeng i å sitte HER og glo heller, liksom. Har ingen planer om å børste noen hund på rommet i kveld heller - det synes jeg faktisk ikke man skal.

Skulle dog ønsket at jeg ikke hadde en valp som må ut og tisse hver 6 time, da... Heldigvis er det ikke tepper på gulvet, så i værste fall blir det en dam på gulvet, og det bør vi jo kunne overleve det også, skulle man tro.

Susanne

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...