xxx12345 Skrevet 16. August 2012 Rapporter Share Skrevet 16. August 2012 Det er 7; 4 hanner og 3 tisper. Sorry... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evelzz Skrevet 16. August 2012 Rapporter Share Skrevet 16. August 2012 Det er 8, 4 av hver! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeM Skrevet 16. August 2012 Rapporter Share Skrevet 16. August 2012 Jeg gjetter 14 hannhunder! (Dette er antijinxing for ting blir aldri slik jeg forestiller meg..) 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Limo Skrevet 16. August 2012 Rapporter Share Skrevet 16. August 2012 Så spennende! Uta ser veldig fin ut, og jeg liker bildene du har tatt av henne:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 16. August 2012 Rapporter Share Skrevet 16. August 2012 Det blir 4 tisper 3 hanner Nå er det vel på tide med røntgen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 17. August 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. August 2012 Jeg gjetter 14 hannhunder! (Dette er antijinxing for ting blir aldri slik jeg forestiller meg..) Du vet du sliter om det kommer 14 hannhunder! Joydel: Blir tatt på tirsdag tenker jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cloudberry Skrevet 17. August 2012 Rapporter Share Skrevet 17. August 2012 Jeg vil gjette! Det kommer 2 hanner først, så 5 tisper, og så en bonus-hann til slutt. Så det så Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
edlitam Skrevet 17. August 2012 Rapporter Share Skrevet 17. August 2012 5 tisper og 4 hanner, og så sender du en liten hannhund ned til frankrike så den kan sosialeserer med kuer og hester tenk 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 19. August 2012 Rapporter Share Skrevet 19. August 2012 Jeg vil også gjette: 6 hannhunder og 2 tisper! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaraS Skrevet 19. August 2012 Rapporter Share Skrevet 19. August 2012 5 tisper og 2 hanner tipper jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 19. August 2012 Rapporter Share Skrevet 19. August 2012 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 19. August 2012 Rapporter Share Skrevet 19. August 2012 8. 5 tisper og 3 hanner ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 20. August 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. August 2012 Liker fordelingen på kjønn her nå Kommer bilde av tjukka litt senere i dag. Hun har blitt stor den uka jeg har vært borte. I morgen er det vist på tide å ta tempen og da er det jammen ikke lenge igjen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 20. August 2012 Rapporter Share Skrevet 20. August 2012 9: 5 tisper, 4 hanner Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 20. August 2012 Rapporter Share Skrevet 20. August 2012 Å er vi på gjettern? Tja.... skal vi tippe 6 stykker, 4 tisper og 2 hanner (for å være hyggelig, jeg tipper nemlig omvendt inni meg *ler*). Har du tenkt å røntge for å vite sånn ca. hvor mange du kan vente eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 20. August 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. August 2012 Å er vi på gjettern? Tja.... skal vi tippe 6 stykker, 4 tisper og 2 hanner (for å være hyggelig, jeg tipper nemlig omvendt inni meg *ler*). Har du tenkt å røntge for å vite sånn ca. hvor mange du kan vente eller? *ler* Slemma! Nei, dropper røngten jeg Så tøff er jeg for tenk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 20. August 2012 Rapporter Share Skrevet 20. August 2012 *ler* Slemma! Nei, dropper røngten jeg Så tøff er jeg for tenk! Ikke engang jeg er så tøff, jeg synes det er dritvanskelig å vite om tispa er ferdig eller ikke jeg (og ett par ganger hvor en valp har ligget igjen har skremt meg) så jeg blir litt kontrollfreak på akkurat det. Greit å vite tenker jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 20. August 2012 Rapporter Share Skrevet 20. August 2012 Jeg gjetter 9 - 1 hannhund 8 tisper Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 20. August 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. August 2012 Ikke engang jeg er så tøff, jeg synes det er dritvanskelig å vite om tispa er ferdig eller ikke jeg (og ett par ganger hvor en valp har ligget igjen har skremt meg) så jeg blir litt kontrollfreak på akkurat det. Greit å vite tenker jeg Når er det for sent å gjøre dette? For jo, jeg å synes jo det er kjekt å vite når jeg er ferdig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 20. August 2012 Rapporter Share Skrevet 20. August 2012 Når er det for sent å gjøre dette? For jo, jeg å synes jo det er kjekt å vite når jeg er ferdig Vel, nå er vel ett bra tidspunkt å gjøre det på - sånn ca. en uke før nedkomst er det vanlige. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 20. August 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. August 2012 Vel, nå er vel ett bra tidspunkt å gjøre det på - sånn ca. en uke før nedkomst er det vanlige. ok, da får jeg bestille tid rett og slett Jeg er jo litt nysgjerrig på hvor mange seler det er inne i kjempeselen min 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 20. August 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. August 2012 Da er rtg bestilt onsdag kl 10 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 20. August 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. August 2012 Min tråd og jeg trippelposter fordi jeg vil! Uta mener jeg kan dra rakt til ett innmari varmt sted å bli der til evig tid... Test av snart ferdig valpekasse, mangler litt mer vegg så er det klart Bilder tatt med mobilkam 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 20. August 2012 Rapporter Share Skrevet 20. August 2012 Spennende Jeg vil også gjette, og da gjetter jeg på 4 t + 4 h! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 20. August 2012 Rapporter Share Skrevet 20. August 2012 Stakkars lille snupp. Syns hun kan få tvillinger, jeg. Èn av hvert kjønn. Men siden hun er så sigen, tror jeg egentlig hun får 3 tisper og to hanner 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts