Gå til innhold
Hundesonen.no

Aslans EFIT (:


Aslan
 Share

Recommended Posts

Tenkte jeg skulle prøve dette for første gang! En slapp søndag da, men det blir gjerne sånn på søndager..

Klokka 10:19. Vurderer å stå opp. Leser litt på internett.

kl10.jpg

Klokka 11-something. Multitasking; leser nettaviser, fikser merkebånd til spor, spiser møkkjedelig frokost, oog koser på Thorvald.

kl11.jpg

Klokka 12-something. Har kommet meg vel frem til malinck, møtt malinck sin vakre lille, vi har kommet oss ut dit vi skal gå spor, oog rukket å legge et lite spor. Thorvald illustrerer ventetid.

kl12.jpg

Klokka har blitt 13-something. Vi har gått et spor, og driver å går opp et nytt, og prøver å rekke dette før regnet som er spådd kommer. Jeg venter på at malinck skal bli ferdig med blodet (:

kl13.jpg

Klokka bikker 14, og vi rakk å gå opp sporet før regnet kom, men ikke å gå det :P Søker skjul i bilene og håper det gir seg snart. Vi fikk både høljeregn, hagl og tordenvær, og det var egentlig skikkelig koselig! Thorvaldus fantes ikke redd for tordenet, det var veldig greit å se (:

Flott vær :P Tror malinck tar bilde av haglet.

kl14c.jpg

Bonusbilde kl 14 - hagl på bilen min

kl14b.jpg

Klokka 15-etellerannet. Har gått sporet, blitt klissvåt og kommet meg hjem igjen. På med ullsokker og joggebukse, og titte litt på Tour de France.

kl15.jpg

Tour de France var ikke så spennende, begynte å se på Friends istedetfor. Klokka 16-noe.

kl16.jpg

Klokka 17 hadde jeg sovnet, gitt... Måtte se en halv friends-episode om igjen :P

Klokka 18 har jeg omsider satt meg ned og begynt å fikse litt på bildene jeg tok i konfirmasjonen til lillebroren til samboeren min, samboer sitter med egne datating.

kl18.jpg

Klokka 19-noe! Er ute på en liten kveldsluftings med Thorvald, mens samboer lager middag til oss. Thorvald og jeg stopper for å si hei til geitene og sauene våre, men de sier ikke noe tilbake. Det hender de breker, men ikke i dag. Skuffa :(

kl19a.jpg

Bonusbilde fra turen. Thorvald er ei busterumpe :rofl:

kl19b.jpg

Thorvald får et lite godbitsøk i noen steiner. Han syns det var artig, og hadde ikke lyst til å gå videre.

kl19c.jpg

Klokka har blitt litt over 20, og jeg kommer hjem til ferdig middag! Nomnom, thai kyllinggryte. Toromat :P Vi pleier "aldri" å ha toromat, men det er godt en sjelden gang.

kl20-1.jpg

Klokka 21 er det EM-finale og en øl! Jeg startet raskt med å titte videre på Friends :P

kl21.jpg

Klokka 22 - samboer fikser jordbær og fløte til dessert. Hurra! Snill samboer :wub:

kl22.jpg

Gir meg her, da resten av kvelden uansett bare skal bestå av slike aktiviteter

553201_10151051374526083_143329960_n.jpg

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig! :D Elsker at det er vanlig for folk å ha beina på bordet! Det er digg :ahappy:

Ja ikke sant :D Det var det første jeg innførte hos meg selv da jeg flyttet hjemmefra, nå har jeg bodd hjemmefra i 6 år, og har enda ikke gitt meg :ahappy:

Så ut som en trivelig søndag :)

Ja det var det! Kunne vært hakket mindre vått, menmen, det er Trondheim :P

Ja en triveldig søndag det der ja :) Søte Thorvald da som likte godbitsøket i steinene, hehehe!

Jaaa, han er glad i alt som innebærer godbiter han der :P

Thorvald ER så kjekk, altså! :wub: Og så er jeg imponert over at du faktisk har fått med hvordan haglen spretter av bilden!

Knis, ja :wub: Og jess! Iphone 4s, veitdu! (fikk'n på fredag)

Bustelapp :heart:

Jaaa! Eller tjukkerumpa som jeg også pleier å kalle ham. God polstring i den pelsen.. :P

For en våt fin dag ! :D

Ja... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...