Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundepensjonat Ås eller omegn


Guest Limo
 Share

Recommended Posts

Jeg flytter til Ås i august, og skal på feltkurs i 4 dager med skolen. Jeg blir derfor nødt til å ha Koda på kennel. Jeg har sett meg ut 3 kenneler som kan være aktuelle. Dette er Standal hundehotell, Per og Pia's hunde og kattehotell og Ski hundepensjonat. Er det noen som har erfaring med en eller flere av disse kennelene, eller har noen andre å anbefale? Jeg har bil, så kan kjøre et stykke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan godt hende noen private i Ås kan passe da? Mange her inne, inkludert meg selv, bor på Ås med hund :)

Ellers ingen erfaringer. Har en bekjent som jobber på per og pias, men kjenner ikke til dem utover det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest janson

Vært innom Ski og tittet, vi syntes det så kaldt og trist ut. Endte opp med Standal. Kan hende at det var omtrent det samme der, men bikkja var i alle fall alltid glad når han ble levert dit.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt min på tre ulike kenneler, og må si at Standal er den jeg var mest fornøyd med. De ga uttrykk for at de faktisk SER hunden, og man får full rapport om hvordan den har hatt det, når man henter. Og det viktigste av alt, hunden var fornøyd både ved henting og levering (flere ganger på rad) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan godt hende noen private i Ås kan passe da? Mange her inne, inkludert meg selv, bor på Ås med hund :)

Ellers ingen erfaringer. Har en bekjent som jobber på per og pias, men kjenner ikke til dem utover det.

Som Maria sier; det er flere her inne som holder til i Ås/i nærheten og kanskje kan være behjelpelig med pass :)

Ja, det hadde vært supert, men jeg vil helst bli kjent med de som skal passe ham først :P Tror ikke jeg hadde slappet av uten at jeg hadde kjent personen(e) først. Har så mye jeg må vise og forklare føler jeg (selv om han er en veldig rolig og grei gutt altså). Kanskje jeg kan spørre igjen dersom jeg trenger pass ved en annen anledning :)

Takk for tilbakemeldinger :) Da dropper jeg Per og Pia's hundehotell, og hører med både Ski og Standal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare tipser om at det er et sted i Drøbak som heter Drøbak hundehotell. Har desverre null peiling på hvordan det er der, men da har du enda ett alternativ du kan sjekke ut dersom du har lyst til det.

http://www.drobakhundehotell.no/

Drøbak er bare et kvarters kjøretur fra både Ås og Ski.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare tipser om at det er et sted i Drøbak som heter Drøbak hundehotell. Har desverre null peiling på hvordan det er der, men da har du enda ett alternativ du kan sjekke ut dersom du har lyst til det.

http://www.drobakhundehotell.no/

Drøbak er bare et kvarters kjøretur fra både Ås og Ski.

Delte meninger om dem, det skal sies. Norges doodle-NO1!.. Mer sier jeg ikke om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er Standal ift. antall hunder? Hvordan vil det fungere med en hund som ikke er vant til å være sammen med mange hunder, og vil bli stresset av mye lyd rundt seg?

Jeg husker ikke antall hunder Standal har plass til, men det er ganske mange (60? nei nå gjetter jeg bare..). Hundene deler ikke bur med flere enn én annen (evt. har det alene), men det er klart at de blir påvirket av at det er flust av hunder rundt dem til enhver tid. Det er støy der mer eller mindre 24/7, og min hund skal helst få med seg alt som skjer så han gjorde omtrent ikke annet enn å sove det første døgnet hjemme, og det var ikke engang i "sesongen".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde aldri satt mine på Standal, jeg bodde i nærheten av dem før og det var konstant bjeffing! I mine øyne så er det altfor mange hunder der, jeg har bare hatt mine på kennel en gang (Hadeland hundesenter) der har dem tid til hver hund og de tar ikke imot flere enn 7-8 hunder om gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...