Puttiva Skrevet 19. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Juni 2012 Min, enn så lenge, lille samojedgutt som enda bor hos oppdretter. Det er enda ikke avgjort hvem som er vår, og det er to kull med 3 dagers mellomrom. Så vi får se. Holder en liten knapp på enten Brun gutt eller Grå gutt fra A-kullet, men vi får se, dette er basert på både utseende, gemytt og stamtavle. Men de er enda unge, og ting kan endres i løpet av de neste uken Har fått tillatelse av oppdretteren til å legge ut bilder, så her kommer et lite drøss av guttene fra de var bittesmå fram til nå, de er nå 5 uker gamle! Pluss litt bilder av foreldrene til de to kullene. Her er de to mødrene, de to på hver sin side. Mor til B-kullet til venste, og mor til A-kullet til høyre. Og her er de to fedrene. Far til B-kullet til venste, og far til A-kullet til høyre. Oooogså valpene da A-kullet B-kullet Så skal jeg prøve å være flink å huske å oppdatere her etterhvert som tiden går Bare litt over tre uker igjen, så er han her! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pim Skrevet 20. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2012 Gratulerer! Det blir spennende, og morsomt! Heldig du, som får ny pelsdott Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 20. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2012 Gratulerer med valpen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 20. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2012 Gratulerer med valp! Flott rase Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 20. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2012 Gratulere med valp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Puttiva Skrevet 20. Juni 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2012 Tusen takk! Jeg klarer ikke å dy meg, så her kommer en ny liten dose av tilfeldige bilder fra murmeldyr til nå 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fillerya Skrevet 20. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2012 Å, det er bare å glede seg. Har vært så heldig som har vokst opp med en slik Savner den myke gode valpepelsen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Puttiva Skrevet 22. Juni 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Juni 2012 Nå har klumpelumpene blitt hele 6 uker, så her er et lite bilderas til av guttene fra A-kullet. Trooooor det er han grå som blir vår, men det er ikke helt avgjort enda. Sukk, jeg er forelsket! Grå gutt! Brun gutt Mørk blå gutt Lys blå gutt Rød gutt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 22. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Juni 2012 Lys blå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Puttiva Skrevet 2. Juli 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2012 Da er det bestemt! Det blir den røde gutten fra A-kullet. Han er den mest menneskeorienterte, typemessig sterkest, skikkelig trygg og uredd, aktiv som fy, men veldig lettlært, stor drivmotor for det meste, osv osv. Det er begrenset hvor mye av dette som er sikkert mtp personlighet som voksen, men det er en flott og spennende start syn jeg. Nå har han blitt 7 uker, og det er under to uker igjen til han er her hjemme Gleder meg vilt! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 2. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2012 Grattis med lille Ico! Uttales med klyd? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Puttiva Skrevet 2. Juli 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2012 k-lyd ja! Iko. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 2. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2012 Grattis med "rød gutt" Ico ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Puttiva Skrevet 3. Juli 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2012 Iiiih! Det kiler i magen min Ico er han på stubben. Er han ikke bare verdens søteste ever?! 9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Puttiva Skrevet 4. Juli 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2012 Også ett bilde til da, jeg er jo så stolt av lille klumpen! Ico er nr to til høyre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 4. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2012 De er rett og slett altfor søte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Banshee Skrevet 5. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Juli 2012 Gratulerer så mye, dette vet jeg du har ventet lenge på! Gleder meg til å kosemose den lille, firbente pelsdotten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 5. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Juli 2012 Iiiih! Det kiler i magen min Ico er han på stubben. Er han ikke bare verdens søteste ever?! Oy, tenk å få hele den valpegjengen til å stå slik da! Supersøte! Lykke til med Ico! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Puttiva Skrevet 13. Juli 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2012 En dag igjen! I morgen! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silky Skrevet 13. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2012 Yay! Har du alt klart? Hehe. Fantastiske bilder av valpene. Fatter ikke hvordan de har fått alle til å stå så pent samtidig... det MÅ være photoshop! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Puttiva Skrevet 13. Juli 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2012 Haha, det var vistnok to fotografer og 8 (?) andre hjelpere med. Litt av et prosjekt, men fantastisk resultat Ja, det meste er vel egentlig klart. Litt småplukk jeg skal gjøre i løpet av dagen i dag, men det er ikke store greiene. Så vi er veldig klare til å ta imot den lille klumpen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 13. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2012 For en postkortvalp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Puttiva Skrevet 16. Juli 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Juli 2012 Klumpen er i hus, og han er søtere enn dere aner! Jeg er så forelska i den lille hårballen! Etter en lang reise kom vi hjem lørdag ettermiddag/kveld. Turen gikk forsåvidt ganske greit, bortsett fra starten av flyturen. Før vi lettet var det ekstremt varmt på flyet og han syns ikke det var verken nødvendig eller bra å sitte i et lite fraktbur. Men så fort vi kom opp i lufta og airconditionen fungerte igjen, så sovnet han, og sov mer eller mindre helt til vi kom hjem her. Da hadde han samlet mange krefter og var klar for action. Han sover hele natta, er flink til å si ifra om han må ut, og sånn sett en veldig flink valp. Han går som en drøm i bånd (trekkhund, hvor da?), og er han løs holder han seg i en radius på 2-3 meter fra oss. Han kommer så fort vi roper, elsker godbiter og pipeleker, rolig inne, koko ute, og er virkelig alt i alt en liten drømmevalp - i alle fall enn så lenge. Jeg er mentalt forberedt på at han sikkert vil bli mer trassende når han blir enda mer husvarm, og ikke minst litt eldre, men det er helt i orden. Jeg nyter likevel at han er så snill og grei nå Gleder meg virkelig til fortsettelsen med denne gutten, han er en helt herlig valp med en utrolig sjarmerende personlighet! Vi er SÅ fornøyde ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Puttiva Skrevet 22. Juli 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Juli 2012 I dag har vi vært på stranda med han for første gang. Den er i gåavstand fra oss, så vi kommer definitivt til å være der mer Bildene sier vel sitt om hva han syns om havet og stranda Lille lykkepillen min 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 22. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Juli 2012 isbjørnvalpen din er bare kjempenydelig! Får jo nesten lyst på en Samojed også når man ser sånne herlige valper. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts