Lola Pagola Skrevet 7. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2012 Jeg gjetter en regnbuefarget gigavalp 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 7. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2012 Jeg begynner å tro at det er en enhjørning med vinger som kommer. Ihvertfall ikke noe valper Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 7. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2012 Nei, da kan vi vel sove godt i natt også, da 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vimsan Skrevet 7. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2012 5 valpisar. 4t+1h. 2merle tikar och resten tric. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 8. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2012 Måtte innom for å sjekke, ingen valper ennå heller ser jeg. Kommer vel snart da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 8. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2012 Hmm.... burde de ikke komme nå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 8. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2012 Hmm.... burde de ikke komme nå? Dag 63 idag, eller 60. Alt ettersom. Så nei, de kan vel fint drøye det en natt eller to uten at det er farlig på noe måter? Jeg er ikke urolig på noe måte, så magefølelsen min sånn sett er ok... Det er verre med utålmodigheten min Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 8. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2012 Jeg begynner å tro at hun tok seg på siste parring og er på dag 60 idag luuuuuureLyr 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 8. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2012 Slutt å skriv her før det kommer noe, jeg er spent. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 8. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2012 Lurer Soppen med å skrive her før det skjer noe! Jeg og er utålmodig! Jeg forventet valper i dag! hmf.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maren Skrevet 8. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2012 *vente vente vente* Dumme lyra som lar oss vente ihjel her på sonen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeM Skrevet 8. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2012 Sukk.. intet nytt er godt nytt, er et svært oppskrytt ordspråk! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 8. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2012 Nå er tempen for første gang under 38 grader ! Hun har hovnet opp og fått endel tykk klar slim ut bak !! 14 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 8. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2012 Nærmer seg!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 8. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2012 oioioi :-D da skjer det! lykke til, gleder meg på oppdatering :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 8. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2012 Oi, da maa jeg jo faa farten opp med gjettingen min her. Jeg tipper to valper, begge tisper, og begge tricolour. Lykke til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 8. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2012 Masse lykke til med fødsel Da venter jeg spent på oppdateringer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 8. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2012 Heia Lyra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 8. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2012 Spennende! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 8. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2012 Dette var gode nyheter jo! Kjempespent på hva som kommer nå! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maren Skrevet 8. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2012 Gooo Lyra :bananas: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 8. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2012 Oioi! Jeg tipper 5 valper, tre tisper og to hanner! To BM tisper, 3 tric tisper, begge hannene BM Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 8. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2012 Oioi! Jeg tipper 5 valper, tre tisper og to hanner! To BM tisper, 3 tric tisper, begge hannene BM det var litt av ett regnestykke? 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 8. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2012 Skjer det noe?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 8. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2012 Ikke noe mer enda, vi får se inatt 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts