tm100021 Skrevet 3. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2012 Lyra er i superform, men man ser at hun er drektig. Hun er høyt og lavt hele tiden, og VELDIG med på turer og ballkasting, dog hun bli mye fortere sliten om dagen Vi bestemte oss for å ikke ta røntgen bilde av henne... Men nå angrer jeg veldig på det Jeg er så spent på hvor mange det er, hun er egentlig ikke stor i det hele tatt. Lagt seg litt ut i bredden, men ikke noe stor mage. Tipper fire valper jeg Mannen mener 8, men jeg er ikke enig 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 3. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2012 Lykke til! Jeg tror jeg heller mer mot det du tror enn hva mannen din tror, ut i fra hva du har fortalt Vente litt til nå så er det plutselig i gang Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 3. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2012 Er det mulig å få et før og nå bilde? Eller det blir jo to bilder, da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 3. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2012 Ja, jeg holder på å lade kameraet! Så skal dere få bilder imorgen. Det blir spennende å se hvor mange det faktisk blir.. Spesielt siden dette er første kullet og vi ikke aner hvordan hun bærer valpene og sånt Lars gjetter på at de kommer søndag natt (sånn at det blir dyrest om noe skjer ) hun er ihvertfall ikke i noe fødemodus enda! Og tempen er stabil. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vimsan Skrevet 3. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2012 Spännande! Önskar massa lycka till Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 3. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2012 Spennende! Symra, Pippin og jeg krysser fingre og tær for et sundt og vakkert kull! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 3. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2012 Sånn! Bilder, dag 58 etter første parring. Ubørstet og lange hårpoter, dere får overleve til imorgen- Har hun ikke født til da er det spadag Alene ovenifra Ved siden av Ivy som veier litt for mye Det er forferdelig å måtte stå opp til veggen... Mannen skal få være med å ta bilde imorgen ute stilt opp, men som sagt- Bare underlinjen hennes synes det ikke like godt synes jeg. Hun har fått beholde linjene 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 3. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2012 Enig i at hun venter 3, men sier 5 for det hadde vært passe 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 4. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 4. Oktober 2012 fikk jeg plutselig lyst på collie igjen. Skal ærlig innrømme at jeg synes Lyra er en av de vakreste colliesene jeg har sett , men så er jeg vanvittig svak for blue merle. Synd ingen av ' mine' raser finnes i den fargen. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 4. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Oktober 2012 Jeg får håpe på 5 ihvertfall Er det bare tre der inne så blir det så fryktelig mange skuffede valpekjøpere.. Jeg synes det er råvanskelig å tenke på hvem som må bli skuffet... Hvem som skal få besjeden at ja valpene er født men desverre ingen til dere. Jeg har veldig mange flotte hjem som står på vent og håper på en godnyhet, flere som ønsker å trene til diverse, og flere jeg får låne med meg valpen på utstilling om jeg ønsker. Det er flere som er godt vante Collie folk og som har hatt rasen i mange år, og jeg skulle så gjerne hatt valp til alle disse som har kommet igjennom og får stå på "listen". 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 4. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 4. Oktober 2012 Å så spennende! Gleder meg til å se bilder av små bebiser! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martine Skrevet 4. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 4. Oktober 2012 Jeg tipper fortsatt 8! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 4. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 4. Oktober 2012 Haha, teiteLyra som ikke vil stå ordentlig! Vi sier fire, to av hver! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 4. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 4. Oktober 2012 Hmm bare for og ikke si som alle andre tipper jeg 6 stk 4 hanner og 2 tisper.. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 4. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Oktober 2012 Liten premie vanker i posten til den som gjetter nærmest! Antall; Kjønn; Fargefordeling; 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 4. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 4. Oktober 2012 4 stk, 3 hannhunder og 1 tispe. tispa har lik farge som moren, ene hannhunden har også det, ellers så ligner de to siste på faren i farge 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 4. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 4. Oktober 2012 Liten premie vanker i posten til den som gjetter nærmest! Antall; Kjønn; Fargefordeling; Åååå, jeg vil ha Lillpremie 2 tri gutter 1 tri jente 2 blå jenter Sånn blir det 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 4. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 4. Oktober 2012 Antall; 6 Kjønn; 4 hanner og 2 tisper Fargefordeling;3 tri hanner og 1 blue merle/ 1 tri tispe og 1 bluemerle tispe 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 4. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 4. Oktober 2012 Antall: 5stk Kjønn: 2 tispe 3 hanner Fargefordeling: 1 tri tispe, 1 blue merle tispe, to tri hanner siste 1 blue merle hanne. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 4. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 4. Oktober 2012 Liten premie vanker i posten til den som gjetter nærmest! Antall; Kjønn; Fargefordeling; 4 stk, 3 jenter. 1 blue merle jente, resten har samme farge som faren Altså; 1 blue merle jente 2 tric jenter 1 tric gutt. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bøllefrøken Skrevet 4. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 4. Oktober 2012 1 tric hanne, 1 tric tispe og 1 merle tispe, bare siden det var det jeg fikk (bortsett fra farger da) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 4. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 4. Oktober 2012 5 valper 2 tri hannhunder 2 blå tisper 1 tri tispe 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 4. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 4. Oktober 2012 Antall; 4 stk Kjønn; 2 tisper, 2 hanner Fargefordeling; En blå hanne, en tric hanne, to tric tisper 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martine Skrevet 4. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 4. Oktober 2012 Du har sett hva jeg har gjettet? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cattn Skrevet 4. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 4. Oktober 2012 Antall; 6 Kjønn; 4 hanner, 2 tisper Fargefordeling; 4 tric, 2 blue merle Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts