LilleZara Skrevet 15. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2012 Skriver sånn jeg sier kallenavna. *Prompen (også Prooomp sagt med engelsk R) *Fisen *Pølså *Tulling *Elvis (når hun sitter med Elvis-leppa godt oppbretta) *Finingen *Prinsesså *Driddbikkjå *Madvrage osv 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
linniogamy Skrevet 15. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2012 Nova: Pøbel kreket Frøken Toteia Bamsen Miss Toteia Nivvi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrabel Skrevet 18. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 18. Juni 2012 Det går for det meste i Sjåkalulen, negrita eller carna eller krapylet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 18. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 18. Juni 2012 Fordi "formannen i "Rævva bilder-foreningen" ikke har fotoapparat nå, skal faktisk hente det i ettermiddag. KREMT! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 18. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 18. Juni 2012 KREMT! Ops 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
madam mim Skrevet 20. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2012 Ops JA :angry: Det er faktisk bilder av dem. I Akkurat nå-tråden. Det ble liksom litt for pompøst å skulle ha egen tråd til de Unevnelige i Magidepartementet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fjollebolle Skrevet 20. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2012 Luno: Lunlun Skrullegutt Fjompen Pluttelutten Lilleluno Gartneren Tigergutt Lunounoen Godgutten Dutten Ludrik (når jentene nærmer seg løpetid) Nemi: NomNom Nommen / Nommin Prinsessen Keiserinne Nemi Bolla Pinnsvin Trollet Trollebollen (et navn som kom uten at man visste at det allerede var en Trollbolle ) Belgisk nesehorn (når hun bruker nesen som rambukk) Ludrun (når hun har løpetid) Jolie: Chouchou Jollen Jollebollen Fjollebollen Jojjen Jojo Bebis Ludrine (stort sett når hun har anledning, fra hun var liten) Sari var: Bram-brum Balari Sari-Balari Sari Bram-brum Balari Bugg Humbug Tyggis Kari Tjukkerumpa Høna Miss Devil Pillo Lille-Pille Czarina: Rina Rina-Lina Rina-Ballerina (spesielt etter at hun pleide å ta piruetter mellom ledninger til datamaskinen som valp) Hundaien Dyrhilde Pøbel Udyret Hoppe-Loppe Hundini Lille-Snille Det sorte udyret Svartingen Goldie Kjære barn, hihi. Og omtrent alle i familien har/hadde egne kallenavn på de. Tantebarna mine + amerikanske venner er de eneste som forsatt kaller Rina for Czarina, som jeg egentlig kalte henne. *Pssst* Du glemte Rinaklatten og KenguRina *fnis* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 20. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2012 Nora er stort sett bare Norris, men DU (med varierende tonefall og trykk, alt ettersom hva hun gjør og hvorfor jeg sier det) eller Boris forekommer også. På dårlige dager er hun skrapet og tervefaenskapet og på ekstra fine dager er hun søta, men som nevnt, hun er stort sett bare Norris (hun er oftere Norris enn Nora.. hehe). Når vi leker, er hun Nora med lang O og trykk på ra (Noooora), eller Bårris! Leah er stort sett bare krøllebølle eller kollabolla (lillesøsteren til datterbarnets versjon av krøllebølle). Hun går også under Puddærn (puddelen på min dialekt ), men det gjør stort sett alle pudler vi kjenner. Vi har noen varianter av puddærn da, som pitpuddærn og sprettpuddærn, og en sjelden gang i blant, når hun er søt og kosete, er hun bare bebis. Lille-tjukken heter egentlig ikke noe enda, han har jo ikke fått sitt eget hjem han stakkar, men på stamtavla heter han Gentleman, så oppdretter har kalt han Man (som i mann på engelsk ). Her er han bare lille-tjukken, sagt på en kvalmende søt måte, gjerne med s i stedet for tj (lille-suuuuukken), kjekken og lillegutt. Innimellom heter han Anders, av flere grunner - han burde jo få et navn, Anders betyr mann eller mandig (og han er jo en liten plugg), og han minner meg om en fyr som heter Anders Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 20. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2012 JA :angry: Det er faktisk bilder av dem. I Akkurat nå-tråden. Det ble liksom litt for pompøst å skulle ha egen tråd til de Unevnelige i Magidepartementet. Jamen jeg er jo nesten aldri i akkurat nå De unevnelige MÅ ha egen tråd. Hvis de ikke får det kommer jeg til å spamme forumet med han-hvis-navn-skal-være-unevnt bilder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaritaS Skrevet 20. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2012 Kuma heter: Kumiss Kumert Sprettsjit Monster Gossjemossjen Go' gutten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
madam mim Skrevet 20. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2012 Jamen jeg er jo nesten aldri i akkurat nå De unevnelige MÅ ha egen tråd. Hvis de ikke får det kommer jeg til å spamme forumet med han-hvis-navn-skal-være-unevnt bilder. Altså, jeg satt inn bilder i Akkurat nå tråden i går kveld. Mange. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goggis Skrevet 20. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2012 Goggegutt, ballabo, bullebull, bollen (uttales som O og ikke Å ), lille luring, pusi, puselura, toilljfaint og tolljingen. og så bruker jeg å si "eee du favoritten, jaaaa, favoritten da" og da legger han hodet bakover sånn og titter opp på meg og koser seg og svoger´n som kommer fra Kanada sier på delvis gebrokkent norsk; "Gååggeeen, where´s your moustache?" og koser med bartene, og får svar med masse koselyder fra Goggen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cloudberry Skrevet 20. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2012 Artig tråd Sita (mopsen): Sita-min Lille-Sita Dita Dit-min Biskis Miskis Flollisj Floll-B B Lillemor Biskemor Miskemor Flollemor Mopsen Uva (pinscheren): Uv Uvings Uveluv Luveluv Luvings Luvi (det sier jeg omtrent like ofte som Uva tror jeg) Pinschy Pinschepinsch Begge reagerer på snuppa og sånne ting, og "små hunder!" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antonia Skrevet 20. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2012 Her får kaizer navn ettersom hvordan han oppfører seg:p Kaizersen - når han omtales Kaizerlicious - når han tror han er deilig Kaizerosaurus - når han viser seg frem eller når han tror han er en chihuahua (får plass på fanget o.l) Udyret - når han oppfører seg upassende ADHD - når han ikke klarer å slappe av Kai - når han har på seg mariusgenseren sin Varmeputa - når jeg fryser Smartypants - ja, når det skinner gjennom at han er mindre begavet Bestehundeniheileverden! - når jeg har omgangen og han ikke engang hinter om at han kjeder seg og vil ut <3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
idaemiliee Skrevet 22. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Juni 2012 Leela har en del kallenavn, spørs om jeg kommer på alle i farta - Frøken/Frøkna - Bebi/bebi mamma sin - Rotta - Gåsa - Kenguru - Snorkfrøken - Kosejenta - Grisungen - Prinsessa - Gullet - Lykketroll - Hoppegås - Kråka - Klumpen - Klumpelump - Rara - Tullingen Tidvis er hun også litt møkkabikkje og gneldrekjerring. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mumriken Skrevet 22. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Juni 2012 Hehe her var det morsomt å lese Mumrik kalles som oftest Mumriken, Mummitrollet eller Mummern, men kosekallenavnet er lille busemannen fordi han så lett får øyebuser. Ellers så kalles han også forgassern eller stankern fordi han kan slippe noen h.... stinkbomber når han fiser Mamma kaller han bare godgutten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingidano Skrevet 22. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Juni 2012 Ailo går som oftest under Ailo. Men av og til blir det tjukken og suppegjøk... Tahlly blir som oftest hetende valpen, dust eller sprettball. Kallenavnene er jo ikkje så pene, men det er som oftest sagt med litt humor i stemmen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trevi Skrevet 22. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Juni 2012 Roma: Brumle Lomus Lomlom Tjokken Chewbacca (pga lydeffektene hennes) Gigi (uttales dji-dji) Gigg'en Gigglus Giggles Tap-tap-tapi Perla: Perlen Perlemor Minsten Mintemint Mintol Elgen Og alle sammen lyder også navnet NEEEEEEEEEEEI Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildah Skrevet 22. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Juni 2012 *Pssst* Du glemte Rinaklatten og KenguRina *fnis* Jeg tror jeg har glemt flere enn det. Men KenguRina kan vi ikke glemme. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grim Skrevet 22. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Juni 2012 Grim har vel et par. - Joar - Bjørnar - Kaptein noldus. grimær'n, og Kaptein buksevann også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 22. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Juni 2012 Sara: Raptus Rødhette ev Bulldoseren Easy: Duracell…… Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 22. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Juni 2012 Bikkja går utenom sitt vanlige navn også som: Ljodmila (oftest, nesten like ofte som det vanlige navnet. Gjerne etterfulgt av dårlig og ugrammatisk korrekt russisk tiltale ala ljodmila xoroshaja sabaka f mirje, eller NJET!) Snaggfaks Snuskepuskelusken min Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line&Luna Skrevet 23. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 23. Juni 2012 Kjært barn har definitivt mange navn, her er noen av Lunas: Ruskesara Snorkfrøken Støvsuger'n Bulldozer'n Tjukkerompa Bolla Bølla Miss poop-a-lot (henger igjen fra valpetida ) Lunitun Vet jeg har mange fler, men kommer ikke på de i farten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaraS Skrevet 23. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 23. Juni 2012 Fiskebolle og tjukkebolle Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 23. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 23. Juni 2012 Kjært barn har definitivt mange navn, her er noen av Lunas: Ruskesara Snorkfrøken Støvsuger'n Bulldozer'n Tjukkerompa Bolla Bølla Miss poop-a-lot (henger igjen fra valpetida ) Lunitun Vet jeg har mange fler, men kommer ikke på de i farten Lun-lun er jo også en klassiker! :3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts