Gjest Skrevet 14. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2012 Da jeg leste den andre navnetråden kom jeg på å spørre om dette. Kjær hund har mange navn? Ellie: Lille Li Stinky Fregnefjeset Rampejenta Dronningen Balrog Ballemann(en) Rogge/y Apen 'Balloggy a Balloggy da Ballogy da' (sies med kjærlig babystemme ) Valpen! (Dette er kanskje det viktigste kallenavnet selv om han straks fyller to år!) Mini Tøysen ... kommer kanskje på fler, ble litt vanskelig å huske alle plutselig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krokus Skrevet 14. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2012 Kaller Hermes 'Dyret' innimellom, evt 'pipedyret' når han syter. 'Kosegutt' når han ligger på fanget og er søt. Edit: Må legge til Pinnedyret og Grisen (når han har tisset på seg selv) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sanne Skrevet 14. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2012 Bamse: Bams Gubben Fjompen Shensi: Sensi Shwansy Tuppa Snuppi Den som hadde absolutt flest kallenavn, var Ulrik: Ullen - Dette var nok så godt som navnet hans, mye lettere å si enn Ulrik Tullen Ulletull Ullebull Bullen Ulfi Ifan Savner Tullen min Edit: kom på et til, som jeg føyde på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 14. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2012 Noris Mini Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElleBelle Skrevet 14. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2012 Kaller Bella for pusetut, pusen, klumpen, kjøttpølsa og puddingen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 14. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2012 Haha, dette har jeg ofte tenkt på..! Har liksom ingen kule kallenavn.. Men jeg har brukt "Dyret" og "Frøken Fjas"! Så tror det er bare de to jeg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 14. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2012 åh hjelpes. Kahlo: Snusern Panserbærta Kahlobalo Snuppa Tøla Fjolleguri Fjasa Galskapen Monsteret Bartedamen Sortedame Kasko: Kassebass Kas! Kiss kissemann Sinnavepsen Grumpen Surfisen Fjollemann Lillemann Tullemann Minimann Jodlern Basselusken Lupin: Lukisen Lup Lupi Lupilu Lu Lulu Pinglemann Langemann Kosemann Langemann Fjasekoppen SMRT! (staves) Langnese Phuh, det var de jeg kom på nå. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Gråtass Skrevet 14. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2012 kongla, schäfern og nutte er helt normale kallenavn det?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 14. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2012 Betty: Bette´liten Piggy Pegz Toskefaen (når hun gjør noe teit teit teit som ikke er teit nok til å bli sint for) Bella Vita: Fisk... Bella Dundra, Undra-Dundra Snutebille Mautsluker (hun er lang i nesen) Polkadott: Polki Olki Plitti-plott Plotti-plott Mamma's gull Plitt-plitt IQ: IQ somregel, når han er mindre lur, å gjør noe teit - så setter vi en "liten" forann IQ - vips så har man liten IQ... Tasle: Tasse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 14. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2012 Marvin: Marvinius Puserull Frøbølla Bøllefrø Dany: Muse-Dany, eller Dany-mus (hun borer hodet inn i armkroken og da ser hun ut som en spissmus) Har også blitt Bøllefrø Bølla Puse-Dany (når jeg kose-moser henne) Dany the Dragon Sjokkofanten Den lille brune Er de møkkete, er de Herr og Fru Fransen. Møkkafransen. Og når de bare er pøbler, så blir de krapylene (Loppis-barna) Edit: la til litt på den brune Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ara Skrevet 14. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2012 Turbo : Turbolurbo, knurrbo ,søtnos Bella : snuppeliten, skyggen, prinsessa Chingu : pingu, masa, kleggen, kosegull Oscar : Oskiposki , oski, gullgutten,kosebamsen Har sikkert en haug til, men disse er de mest brukte hehe. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 14. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2012 Kodak, gubben, lillegutt, apa, mussemuss. Varga, damen, musa. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Angilja Skrevet 14. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2012 Her brukes kjælenavn like ofte som navnet i mange tilfeller… Spot- Spott´ntott, Knolli-colli, SSSSSSSSSSSp Fenris- Risken, Fenrisken, Tjukken Rorri- Orri, Orr, Orre, Orreborre Shira- Pira, Ira, Shiren, Pirre, Shirapira Tilla- Tulletill, Tilletull, Tønna, Till, Tilli, Bomba Ilja- Iljen, Lille-Liljen, Ilje-Liljen, Mini-Frost, Illi Mio- My, Mios, Mymy, SuperMio Frost- Frosti, Frostis, Froste, Gammeln, Frostmann Coda- Cloda, Codaks, Daks'n, Daks. Codakloda Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SCRM Skrevet 14. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2012 Her går d i bikkjedyret eller shithoinnj.. Hehe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildah Skrevet 14. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2012 Sari var: Bram-brum Balari Sari-Balari Sari Bram-brum Balari Bugg Humbug Tyggis Kari Tjukkerumpa Høna Miss Devil Pillo Lille-Pille Czarina: Rina Rina-Lina Rina-Ballerina (spesielt etter at hun pleide å ta piruetter mellom ledninger til datamaskinen som valp) Hundaien Dyrhilde Pøbel Udyret Hoppe-Loppe Hundini Lille-Snille Det sorte udyret Svartingen Goldie Kjære barn, hihi. Og omtrent alle i familien har/hadde egne kallenavn på de. Tantebarna mine + amerikanske venner er de eneste som forsatt kaller Rina for Czarina, som jeg egentlig kalte henne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rocket Skrevet 14. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2012 Rocky heter saken til vanlig, men lyder i grunn Tjukken like godt som navnet sitt xD Superman Sumo-beagle beaglepøbel Tjukkemann Tjukkedyret Rockemann Dyret Udyret Kosedyr Rockedyret Feiten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 14. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2012 Venus Venun Veum Ven Vekum Vein Veinmein Venern Venutt Nutt Nutte Nøtte Nøttum Nøtteliten Nødde Ja, osv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pringlen Skrevet 14. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2012 Ping; Pring, Pringlen, Pringlebarnet, Surugla Tønna; Tønne, Pøtte, Fleskepøtt, Krisepøtte Ysta; Yss, Myss, Yssepyss, Pystost, Myssepyss Virre; Plirre, Plirrepapp, Tullknapp Smudi; Snut, Stut, Grisegutt, Grisen Snult; Snultetrult Påsk; Påsketosk, Tosk Randi; Randi-pandi, Pandi, Krakkle-pandi, Krakkel-spetakkel (og alle lyder navnene Fjusk og Task) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeleneFS Skrevet 14. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2012 Kjæresten min kalte alltid Thia for Tisse fordi hun tissa så mye inne.... hahahaha... til slutt kalte jeg henne det også. Tisseeeeee, Tiiiiiiiisssssee :-D 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest janson Skrevet 14. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2012 Mikke er… Bolle Balle (opprinnelig min bror og fars kallenavn siden M er krypt) Bølle Bølleballe Pølsa Kjøttbolle Tulling Tjukken Mikke Mus … og Bolle er vel det jeg nesten bruker mest, dvs mer enn Mikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 14. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2012 Blaze: Blazern Monkey Lillen Han som falt ned fra en sky Jeg har egentlig mest lyder som kallenavn på han når jeg tenker meg om Felix: Felixen Flixern Herr Flikk Snyteskaftet Duttedyret Nesedyret Skanken øyenstikkeren Felic, med en sånn fransk vri +++ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 14. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2012 Only blir populært kalt ponny, søta og bølla. Oscar blir kalt toskar, toske, oske(n), Oscarsen, og gammelmann(en).. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 14. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2012 Japs Jappers Snappers Snaps Flappers Japsa Flaps Japsflaps Lubbe Jatz Bisken Kreket Dyret Udyret Skrulla Bebin Kidden Hun heter alså egentlig Jatzy da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 14. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2012 Mozza har jo ikke vært her så lenge da, men blir med (u)jevne mellomrom kalt Måsa, Musa, Mossad, Moussaka, Krølledyret, Krølletrynet, Dyret, Kosedyret, Sovedyret, Mozzafina, Mozzasaken, Frøken, Lammet, Geita, og sikkert mye lignende også. Det er ikke jeg som står for alle de navnene da, samboer, søstre og de andre i kollektivet hjelper også til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 14. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2012 Borrelåsen og pissedritten er ofte brukt. ellers er det "Borre" "Bolla" "negern" ofte brukt Hector "Bølle" "Hecci" "lillen" og "sutreper" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts