Gå til innhold
Hundesonen.no

Er du fra telemark?


Id-ma
 Share

Recommended Posts

Heihei alle dere! var på vei å trykke " svar " til alle men det blir vel samme om jeg skriver eller quoter? ja ordner seg sikkert det :))

Jeg mente ikke om dere var FRA telemark i den forstand! men om dere bor her eller i nærheten! jeg selv bor i bø i telemark :)) og det var jo en del av dere! det var jo koselig!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Guest lijenta

Bor selv i Bø. I Tnn så er det vel redningshundene som er aktive, lurer på om telemar fuglehundklubb øvre avd har noe også men kontakt først og fremst redningshundene og forhør deg derfra. Ellers nærmeste hundeklubb fra Tinn blir enten Notodden eller Kongsberg. Hundeklubben i Bø heter Bø og Sauherad hundeklubb

Edit:tror redningshundene i Rjukan samler mer enn bare redningshunder emn er ikke sikker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor selv i Bø. I Tnn så er det vel redningshundene som er aktive, lurer på om telemar fuglehundklubb øvre avd har noe også men kontakt først og fremst redningshundene og forhør deg derfra. Ellers nærmeste hundeklubb fra Tinn blir enten Notodden eller Kongsberg. Hundeklubben i Bø heter Bø og Sauherad hundeklubb

Edit:tror redningshundene i Rjukan samler mer enn bare redningshunder emn er ikke sikker

Når jeg fortsatt bodde på Rjukan så hadde de i alle fall valpekurs og "enkel lydighet" kurs :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...
  • 5 months later...
  • 4 weeks later...

Jeg er fra Danmark, men flytter til Bø til sommer for at studere. (hvis jeg finder noget at bo i - er ved at miste håbet lidt...)

Og jeg fandt et sted at bo, så jeg bor i Bø fra august og 3 år frem... :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...