Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Takker og bukker! Utrolig deilig etter måneder med hardtrening på vår største hatøvelse: fremadsending! :lol:

Gratulerer! Bra at det er noen som gjør en innsats utenfor utstillingsringen også! ;)

Takk! Hehe, der finner man hvertfall ikke meg og Jaily! ;)

Næmmen, er du datteren til Hilde? :lol:

Grattis!

W00t? You know my mama??? :lol:

Takk! :D

Skrevet

W00t? You know my mama??? :lol:

Takk! :D

Hehe, ja :lol: Sølv Dokka har vært min hjertesten i mange år :lol: Og pappaen min leier ut leiligheten hennes ;) Ikke så stor verden, gitt :lol:

Skrevet

Tusen takk alle sammen! :D

Hehe, ja :lol: Sølv Dokka har vært min hjertesten i mange år :lol: Og pappaen min leier ut leiligheten hennes ;) Ikke så stor verden, gitt :lol:

Haha, nei så stilig! Trodde ikke det var så noe særlig Vegglifolk på Sonen! :lol: Men ja, det er muttern min!

Forøvrig helt enig; Dokka er en herlig hest... :wub:

Skrevet

Leenge siden jeg bodde i Veggli :lol: Men prøver nå å få med meg en kjøretur med damen når jeg er hjemme. Og ja, herlig hest. Og gal på sine yngre dager :lol: Aldri vært borti makan til fjording. Husker jeg hadde henne med på rideleir flere ganger og ofte fikk jeg kommentarer alá "Hvordan TØRR du å ri den hesten?". Haha :D Aaah. Det var tider, det ;-)

Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2