Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Hei!

Etter en del snoking her inne på Sonen så va det vel min tur til å bli medlem her også!

Jeg heter Maria, er 23 år gammel og bor i sentrum av Oslo. For tiden studerer jeg til en Master i Menneskerettigheter ved Universitetet i Oslo, og trives veldig godt med det. Er egentlig utflytta Harstadværing, så jeg pleier å være en del i Nord når jeg får sjangsen :)

Har en hund som selvsagt er verdens beste, en black & tan Eurasierfrøken på litt over 2 år som heter Attilla av Vebema (og ja, vet at Attilla egentlig er et guttenavn, men dette var et A- kull og siden hun var eneste sorte i et kull på 9 og dermed litt "badass", så passa det egentlig ganske fint :D ). Attilla er en rolig frøken som generelt sett liker å leke, spise, sove og ta livet med ro. hun er enkel og grei å ha med å gjøre, og tidvis litt sær som eurasiere flest :D

Ellers er vi en del på utstillinger rundt om kring, og snuser litt på rallylydighet for en gang i fremtiden!

Noen bilder av min øyensten:

405012_10151473418855397_1290824078_n.jpg

577620_10151681030720397_903590396_24055418_1782242656_n.jpg

Også som valp da :heart:

29430_10150181472945397_1759734_n.jpg

Synes Hundesonen virker som en fin plass med mange kunnskapsrike og hyggelige personer :D

• Like 2
Skrevet

Åh, hun er så pen! :wub:

Selv venter jeg på tantebarnet hennes som flytter hit i juli! Hadde vært kjempegøy å møte dere en gang til høsten! :D

Skrevet

Åh, hun er så pen! :wub:

Selv venter jeg på tantebarnet hennes som flytter hit i juli! Hadde vært kjempegøy å møte dere en gang til høsten! :D

Så gøy da! Jeg har allerede vært to ganger på besøk hos valpene allerede, de er jo ikke nydelige i det hele tatt :wub: Kjenner Akela godt og hun er bare helt herlig! Gled deg masse, kjenner jeg er litt misunnelig på deg :lol:

Så klart kan vi møtes til høsten, det hadde vært kjempekoselig! Morsomt med flere Vebemavalper i nærheten :lol: