Guest Ulla-Britt Skrevet 2. Juni 2012 Rapporter Skrevet 2. Juni 2012 Kjært barn osv... Hun kom som en bomullsdott med rosa nesebor og heftige øyenbryn vinteren 2010, og tok mitt hjerte med storm og vel så det. Jeg tror seriøst jeg var på nippet til å produsere melk selv, så høy på valpelykke var jeg. Vi sier som Mae West her i huset; oppspart kjærlighet gir ingen renter. Brorsan, krøllekatten Viggo, følte seg nødt til å sette ned poten når aktivitetsnivået ble litt høyere enn han satte pris på. Det hendte faktisk han måtte holde henne nede med makt. For energi hadde hun nok av Så kom våren, og hun oppdaget sin nye favoritthobby; gardening. Det er utrolig hvor mye man kan rekke på den tiden det tar å gå inn og fylle kaffekoppen. Men stort sett er hun bare Jeg vil være der du er-Ulla Siter
SandyEyeCandy Skrevet 2. Juni 2012 Rapporter Skrevet 2. Juni 2012 Så fiiin! Og jeg ler og ler, "gardening"! Siter
Guest LXT Skrevet 2. Juni 2012 Rapporter Skrevet 2. Juni 2012 :lol: For en herlig pøbel! *ler* Veldig søt da Siter
Snøfrost Skrevet 2. Juni 2012 Rapporter Skrevet 2. Juni 2012 veldig velkjent hagearbeid. Har noen svært dyktige gartnere av samme slaget her også... Fin jente du har Siter
Maria Skrevet 2. Juni 2012 Rapporter Skrevet 2. Juni 2012 Hehe. Herlig beskrivelse av hunden din! Vakker er den og Hagearbeidet kunne jeg tenke meg litt hjelp til jeg altså, så lær gjerne mine hunder det og. Her går det mer i å sparke gress med bakbeina-konkurranse. Siter
Guest Ulla-Britt Skrevet 2. Juni 2012 Rapporter Skrevet 2. Juni 2012 Hehe. Herlig beskrivelse av hunden din! Vakker er den og Hagearbeidet kunne jeg tenke meg litt hjelp til jeg altså, så lær gjerne mine hunder det og. Her går det mer i å sparke gress med bakbeina-konkurranse. Det skulle vise seg at det dessverre ikke er sånn de virker. Jeg prøvde en gang å sette henne der det faktisk skulle graves, men da mente hun at bedet bare trengte en forsiktig poking med neseluren. Red; Og takk, forresten. Hun er verdens beste ull. Siter
Meg Skrevet 3. Juni 2012 Rapporter Skrevet 3. Juni 2012 Utrolig flott! De tegningene der er virkelig fine Siter
Guest Ulla-Britt Skrevet 7. Januar 2013 Rapporter Skrevet 7. Januar 2013 Kompis klarte endelig å redde to små videosnutter fra gammel, druknet Iphone. Litt trist at dette er hele videobiblioteket fra hun var liten, men gud så deilig å se den lille knotten in action igjen. http://www.youtube.com/watch?v=JUq9gMSCvng http://www.youtube.com/watch?v=T3d4rrqgiEA Siter
TonjeM Skrevet 22. Juli 2013 Rapporter Skrevet 22. Juli 2013 Nydelig hun er! Elsker crazy-blikket! Er hun fremdeles en like ivrig gartner? (De pleier jo desverre/heldigvis vokse sånne interesser av seg.. ) Siter
Guest Ulla-Britt Skrevet 23. Juli 2013 Rapporter Skrevet 23. Juli 2013 Nydelig hun er! Elsker crazy-blikket! Er hun fremdeles en like ivrig gartner? (De pleier jo desverre/heldigvis vokse sånne interesser av seg.. ) Hun er fortsatt en veldig ivrig gartner. Vi har putta litt ekstra i den frivillige inngangspengebeholderen til Botanisk hage, for å si det sånn. Å fy for en vakker skapning! Tusen takk. Siter
Recommended Posts