Gå til innhold
Hundesonen.no

Star av Finnsibir - Ulla-Britt/Ulla/Lille Ull


Guest Ulla-Britt
 Share

Recommended Posts

Guest Ulla-Britt

Kjært barn osv... Hun kom som en bomullsdott med rosa nesebor og heftige øyenbryn vinteren 2010, og tok mitt hjerte med storm og vel så det. Jeg tror seriøst jeg var på nippet til å produsere melk selv, så høy på valpelykke var jeg.

Ulla034-.jpg

Ulla019--1.jpg

Vi sier som Mae West her i huset; oppspart kjærlighet gir ingen renter.

Ulla038-.jpg

Brorsan, krøllekatten Viggo, følte seg nødt til å sette ned poten når aktivitetsnivået ble litt høyere enn han satte pris på. Det hendte faktisk han måtte holde henne nede med makt.

Ulla032-.jpg

For energi hadde hun nok av

004-.jpg

Så kom våren, og hun oppdaget sin nye favoritthobby; gardening. Det er utrolig hvor mye man kan rekke på den tiden det tar å gå inn og fylle kaffekoppen.

020-.jpg

037-.jpg

Men stort sett er hun bare Jeg vil være der du er-Ulla

2012-02-27183532.jpg

:wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Herlig beskrivelse av hunden din! Vakker er den og :D

Hagearbeidet kunne jeg tenke meg litt hjelp til jeg altså, så lær gjerne mine hunder det og. Her går det mer i å sparke gress med bakbeina-konkurranse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Ulla-Britt

Hehe. Herlig beskrivelse av hunden din! Vakker er den og :D

Hagearbeidet kunne jeg tenke meg litt hjelp til jeg altså, så lær gjerne mine hunder det og. Her går det mer i å sparke gress med bakbeina-konkurranse.

Det skulle vise seg at det dessverre ikke er sånn de virker. Jeg prøvde en gang å sette henne der det faktisk skulle graves, men da mente hun at bedet bare trengte en forsiktig poking med neseluren.

013-.jpg

Red; Og takk, forresten. Hun er verdens beste ull. :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 months later...
  • 6 months later...
Guest Ulla-Britt

Nydelig hun er! Elsker crazy-blikket! Er hun fremdeles en like ivrig gartner? (De pleier jo desverre/heldigvis vokse sånne interesser av seg.. )

Hun er fortsatt en veldig ivrig gartner. Vi har putta litt ekstra i den frivillige inngangspengebeholderen til Botanisk hage, for å si det sånn. :icon_redface:

Å fy for en vakker skapning! :wub:

Tusen takk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Bruk kode "alrute15" for å få 15% rabatt på ruta, rutebånd, blindspots og targets hos Drammen Hundepark. Gyldig til 15. oktober 2024 https://www.nettbutikk.drammenhundepark.no/categories/rute
    • Hei, er det noen som vet hva reglene er for å stille kirurgisk kastrert hannhund i utlandet er, eller hvor man kan finne slik informasjon? Jeg vet at NKK tillater å stille kastrert hannhund dersom det er gjort av medisinske årsaker og hvis man kan fremvise attest for at hunden hadde to normale testikler før kastrering. Men gjelder dette også hvis man ønsker å stille hunden for eksempel i Sverige, Finland, Frankrike etc? Eller har alle land ulike regler? Noen som eventuelt vet hvilke land som godkjenner det eller land som ikke tillater å stille kastrert hund (uansett om det er gjort av medisinske årsaker?😊
    • Hvis hun fortsatt bruker samme metodene er det jo "bare" å anmelde igjen. Ellers ville jeg sendt formelle henvendelser til klubben og NKK.
    • Jeg klagde på dette hos NKK inne på FB da det kom opp at de lot henne holde på. Det ble slettet og jeg fikk "mute" for en tid. Skremmende holdning. jeg kjenner personen fra hestemiljøet helt tilbake til 1988  da jeg kommer fra og har bodd 3 il fra hennes hjemsted. Kjenner og tilk henne fra hund selv om jeg har hatt nada med henne å gjøre.. jeg anbefaler at dere går inn og leser de grusomme sms som ble sendt mellom henne som eier og driver av kennelen - og de to ansatte..saken er mye verre enn det virker i media. Mangelen på respekt og empati er hårreisende.  Hun skal og ha blitt dømt for vold mot menneske og er kjent i området for å være "feisty". hvis man kan si det sånn.. sier ikke mer om  saken.. men rapporter og boikott.. Den som blir direkte berørt må være flink å si i fra.. Kanskje det er på tide at NOAH kommer på banen??
    • Skriv litt fort her men veit at mensen er noe kvinner har å ikke hunder. Men trudde du klarte å slå 2 fluer sammen ✨️ Vi har fikset alt å funnet ut av alt så går det ikke Ann å slette innholde heller  Så andre som sere dette så all good ok8 vi fant ut av problemet 😄
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...