Frida og fuglehundene Skrevet 20. November 2014 Rapporter Share Skrevet 20. November 2014 Jokke Mamba halsbånd: http://www.hemfoder.se/jokke-mamba-halvstryp-brun-45-55-cm-x-25-mm/ Denne siden hadde bare Mamba-kobbelet i sort, og du må belage deg på toll, så vet ikke hvor mye hjelp det var. Takk! Har mailet noen butikker jeg ser har andre produkter fra Jokke for å høre om de kan ta inn Halsbåndet på linken var ganske billig også, betalte en del mer for det Isak har, og det var et par år siden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 21. November 2014 Rapporter Share Skrevet 21. November 2014 Takk! Har mailet noen butikker jeg ser har andre produkter fra Jokke for å høre om de kan ta inn Halsbåndet på linken var ganske billig også, betalte en del mer for det Isak har, og det var et par år siden Nå skal jeg ikke si sånn hundre prosent sikkert, men jeg mener at Jokke egentlig har gått ut av produksjon, at det de selger unna nå er restvarer. Nå er det ikke jeg som bestiller varer i butikken lenger, men mener at vi har store problemer med å få inn noe særlig fra Jokke (vi tar inn fra Yukon). Sjekket kjapt og vi får ikke inn mamba-halsbånd og kobbel lenger dessverre. Bare som en obs på at det kan være vanskelig å få tak i. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 21. November 2014 Rapporter Share Skrevet 21. November 2014 Ja, det var liksom det jeg begynte å ane, og det er så dumt for de har så gode OG pene produkter! Tror jeg får bestille to av det halsbåndet så jeg har selv om Isak fikk et for noen år siden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rocket Skrevet 21. November 2014 Rapporter Share Skrevet 21. November 2014 Zero short sele fysisk i en butikk i Rogaland (helst rundt sandnes, stavanger, bryne/klepp) noen butikker som fører disse? Tror vi har tam, zoo1 av kjeder, ellers noen mindre som nettdyret og sandnes pet supply, men 2 sistnevnte fører ikke Zero. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 21. November 2014 Rapporter Share Skrevet 21. November 2014 Nytt spørsmål Jeg leter etter et rundsydd kobbel i rødbrunt lær (som kan passe til Jokke Mamba) med messingkrok. Viktig at det er med messingkrok Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Gråtass Skrevet 21. November 2014 Rapporter Share Skrevet 21. November 2014 @Fridaogfuglehundene Gresshoppa hadde agentur på jokke produkter for noen år siden. Hør med paratus om de har igjen noen rester. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 21. November 2014 Rapporter Share Skrevet 21. November 2014 Søk etter cognac rolled leather leash. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 2. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2014 Trixie sporline/langline, flat, med håndtak? Fra en norsk nettbutikk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuvane Skrevet 2. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2014 Trixie sporline/langline, flat, med håndtak? Fra en norsk nettbutikk. Her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 2. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2014 Her. Tusen takk Billig også jo, i hundeparken i Drammen koster de myyye mer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Snusmumrikk Skrevet 4. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2014 Noen som vet hvor jeg får kjøpt dette magebeltet? http://www.hundoghestifokus.no/shop/product/grizzly-magebelte-mstropper-m?tm= Det er zero DC grizzly magebelte. Denne nettbutikken har det ikke på lager og bestiller det ikke inn før de har fått mange bestillinger. Det vet de ikke hvor lang tid tar. Merkelig måte å drive nettbutikk på hvis man vil ha kunder... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 10. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2014 Er på utkikk etter rimelig, men fint utstillingsbånd Skal kjøpe snakekjede i tillegg, så er kun på leit etter bånd. (Må ikke være for mye dilldall, er tross alt jaktbikkje som skal stilles ) Edit: Ebay hadde selvfølgelig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mnika Skrevet 10. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2014 Kjem vel an på ka du syns er pent? Her er nokon som er enkle og greie og passar godt til snakekjede: http://utstyrtilhund.no/butikk/utstilling . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Avani Skrevet 11. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2014 @Snusmumrikk du kan jo prøve å bestille fra fabrikanten http://www.zerodc.cz/en/eshop/19_sedaky-a-opasky Sjøl har jeg bestilt rett fra Manmat, fungerte som bare det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kokospaniel Skrevet 11. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2014 Noen som vet om fysiske butikker i Bergensområdet som har Dr. Baddakys fiskeolje i kapsler?Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 11. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2014 Tips til regndekken som passer hannhund som er lett i kroppen? Ca str 50. De vi har prøvd på er enten for vid i modellen eller så kommer delen som går under brystet for langt bak. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WelshenNemi Skrevet 11. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2014 Noen som vet om fysiske butikker i Bergensområdet som har Dr. Baddakys fiskeolje i kapsler? Sent from my iPhone using Tapatalkusikker, men troor kanskje jeg har sett på Myrbø eller Midtun? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mnika Skrevet 12. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2014 http://www.drbaddaky.no/forhandlere Både myrbø og Midttun er forhandlarar. Og der er mange i hordaland, so en av dei må no ha inne i kapslar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trillian Skrevet 13. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2014 Leter etter et bredt halsbånd, hvertfall 4cm bredt. Gjerne laget av skikkelige materialer med minst mulig plast, nylon og dilldall. Noen tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Avani Skrevet 13. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2014 Leter etter et bredt halsbånd, hvertfall 4cm bredt. Gjerne laget av skikkelige materialer med minst mulig plast, nylon og dilldall. Noen tips? Her kan du "lage" ditt eget https://www.facebook.com/SoundOfSagaSkinnOgLaer/info 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 13. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2014 Leter etter et bredt halsbånd, hvertfall 4cm bredt. Gjerne laget av skikkelige materialer med minst mulig plast, nylon og dilldall. Noen tips? Hunter har slikt ihvertfall så kan du jo se om noe av det faller i smak. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bippo Skrevet 13. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2014 Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt noen gode potesokker som ikke koster tusen kroner? Så på animail at de har noen der, men syns det var fryktelig dyrt, eller er det kanskje lik pris de fleste steder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gåsa Skrevet 13. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2014 Trillian : www.vibri.com har brede halsbånd av kjempe bra kvalitet 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 13. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2014 Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt noen gode potesokker som ikke koster tusen kroner? Så på animal at de har noen der, men syns det var fryktelig dyrt, eller er det kanskje lik pris de fleste steder? Hvilken type potesokker er du ute etter, hvordan og på hva skal de brukes? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 14. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2014 Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt noen gode potesokker som ikke koster tusen kroner? Så på animal at de har noen der, men syns det var fryktelig dyrt, eller er det kanskje lik pris de fleste steder? Cordurasokker kjøper jeg på dogbooties.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts