Krilo Skrevet 19. November 2013 Rapporter Share Skrevet 19. November 2013 Benreflexer till hund? Hurtta har også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 20. November 2013 Rapporter Share Skrevet 20. November 2013 Gul lekekylling i stoff som galer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 20. November 2013 Rapporter Share Skrevet 20. November 2013 Har vært på halsbånd jakt en stund, men alt jeg finner er for smalt! Vil ha: vanelig halsbånd med klips, regulerbart innenfor 35-45 cm, litt polstret men utenfleece. Bredde: 3cm. Hjelp? http://globaldogshop.com/red-dingo-dog-collar-dog-collar-red-dingo-large-c-16_19.html Her har du red dingo bånd som er 37-50cm og 4cm brede, vet ikke om det kan være noe? De heter "giant short dog collar" og der finnes i mange forskjellige mønstre og farger Og best GRATIS FRAKT!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiO Skrevet 20. November 2013 Rapporter Share Skrevet 20. November 2013 For et par år siden eller så, kjøpte jeg en kort refleksvest fra Hurtta til tispen min. Den er sjokkrosa, og har godt med refleks. Fungerer like bra ennå. Jeg trenger en til, men i gul eller oransje, til hannhunden min.. Noen som vet hvor jeg får kjøpt det på nett? Jeg prøvde å kjøpe en billigvariant av slik refleksvest, en lengre modell, men det var dårlige greier. Refleksen gir knapt tilbakeskinn overhodet. Siden dette er en hannhund jeg mangler refleksvest til, så vil jeg helst ikke ha noe langt halvdekken/vest som krever belte under magen. Da bare tisser og søler han til buk-beltet om det blir sittende langt bak på magen, og det tissesølet måtte jeg jo da tatt i hver gang det skal av og på hunden...usj. Den korte refleksvesten fra Hurtta som jeg kjøpte for et par år siden har festet under magen så langt fremme at det er umulig for hunden å tisse på den, så den passer perfekt for hannhunden også. PS! Jeg kjøpte refleksskjerf fra Hurtta da jeg ikke fant den korte refleksvesten, men det skjerfet var bare dritt, for det synes bare fra EN side på hunden... håpløst i mørket med svart hund..! Nei, vi må ha noe som ligger nedover ryggen eller skuldrene, og sørger for at det reflekterer/lyser på begge sider + foran. Da ser man hunden fra alle vinkler i mørket. Denne korte refleksvesten som tispen min har, kunne jeg derfor tenkt meg til hannhunden også. MEN jeg finner det ikke! Det er ingen i Norge som selger det (jeg har lett på nett bare). Den jeg er fornøyd med og som jeg kaller for "kort refleksvest", ser slik ut som bildet nedenfor. Bildet er fra engelsk nettbutikk, men jeg håper noen har tips om hvor jeg kan finne det i en norsk nettbutikk helst) : ETTER REDIGERT: bare glem det... Jeg bestemte meg for å prøve på nytt og lete etter det, og tok et søk til nå, om igjen, og plutselig fant jeg det til salgs i en norsk nettbutikk! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plutte Skrevet 20. November 2013 Rapporter Share Skrevet 20. November 2013 Eg og er på refleksvestjakt. Kvar finn eg ein fin og god refleksvest til bikkja som -ikkje- har borrelås? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiO Skrevet 20. November 2013 Rapporter Share Skrevet 20. November 2013 Hurtta har en type med glidelås på ryggen og ingen borrelåser...kunne denne passe? Har lurt litt på den selv faktisk, men med skikkelig langhåret hund som jeg har, får jeg vel bare masse hår inn i glidelåsen støtt, når den skal tas på... http://www.hundeutstyr.no/hurtta-lifeguard-polarvest-p-492.html Men den var veldig fin, og uten borrelås som sagt: 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 20. November 2013 Rapporter Share Skrevet 20. November 2013 Buddy osv har jo refleksvest med klips. Ikke så god refleks i front da, men ellers funker den fint Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plutte Skrevet 20. November 2013 Rapporter Share Skrevet 20. November 2013 Hurtta har en type med glidelås på ryggen og ingen borrelåser...kunne denne passe? Har lurt litt på den selv faktisk, men med skikkelig langhåret hund som jeg har, får jeg vel bare masse hår inn i glidelåsen støtt, når den skal tas på... http://www.hundeutstyr.no/hurtta-lifeguard-polarvest-p-492.html Men den var veldig fin, og uten borrelås som sagt: Ooh, den såg fin ut. Men glidelås altså, problemet var jo at pelsen set seg fast i borrelåsen, men det er kanskje flapp under så pelsen ikkje set seg fast? Skal sjekke ut, takk for tips! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annik Skrevet 20. November 2013 Rapporter Share Skrevet 20. November 2013 Noen av dere som vet hvor man kan få tak i ringpermer med plastlomme foran? Altså så plastlomma er på forsiden av permen, så man kan sette inn et ark der, som da blir "forsiden"? Jeg merker at det ble vanskelig å forklare hva jeg skal fram til, men håper noen skjønner hva jeg mener ________________ Edit; Her ligger arket oppå, men det viser iallefall sånn ca hvordan det ser ut (bildet er lånt fra google) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 20. November 2013 Rapporter Share Skrevet 20. November 2013 Flere hundre kroner for en refleksvest. Betalte 35 kr for Varga sin, refleks rundt hele vesten (kantbånd) og en god tykk stripe fra siden av hunden, over ryggen og ned på andre siden. Reflekterer godt også. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 21. November 2013 Rapporter Share Skrevet 21. November 2013 Hurtta har også en type med klips og med Y-feste foran. Ikke den billigste akkurat, men etter å ha vært gjennom utallige typer vester, har jeg vært mest fornøyd med den. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plutte Skrevet 21. November 2013 Rapporter Share Skrevet 21. November 2013 Noen av dere som vet hvor man kan få tak i ringpermer med plastlomme foran? Altså så plastlomma er på forsiden av permen, så man kan sette inn et ark der, som da blir "forsiden"? Jeg merker at det ble vanskelig å forklare hva jeg skal fram til, men håper noen skjønner hva jeg mener ________________ Edit; Her ligger arket oppå, men det viser iallefall sånn ca hvordan det ser ut (bildet er lånt fra google) Bokhandler har sånt. Sikkert clas ohlsson og slikt og. Eg betaler gjerne litt for ein vest som passer, viser godt og ikkje er ubehagelig for hunden. Har ein haug med vestar, men dei går i stykker, lyser ikkje godt nok eller setter seg fast i pelsen. Hurtta altså, i r check out! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 21. November 2013 Rapporter Share Skrevet 21. November 2013 http://globaldogshop.com/red-dingo-dog-collar-dog-collar-red-dingo-large-c-16_19.html Her har du red dingo bånd som er 37-50cm og 4cm brede, vet ikke om det kan være noe? De heter "giant short dog collar" og der finnes i mange forskjellige mønstre og farger Og best GRATIS FRAKT!! 4 cm blir dessverre for mye, har et nå som er 3,7 cm bredt og det er i meste laget for henne Eg og er på refleksvestjakt. Kvar finn eg ein fin og god refleksvest til bikkja som -ikkje- har borrelås? Jeg er veldig fornøyd med denne 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest janson Skrevet 21. November 2013 Rapporter Share Skrevet 21. November 2013 Jeg fant drømmeleka til Mikke på d4a, men dum som jeg var så kjøpte jeg den ikke. Det var en håndball/fotball med lite luft i og med en lenke til å holde i. Noen som har sett slike? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 21. November 2013 Rapporter Share Skrevet 21. November 2013 Jeg fant drømmeleka til Mikke på d4a, men dum som jeg var så kjøpte jeg den ikke. Det var en håndball/fotball med lite luft i og med en lenke til å holde i. Noen som har sett slike? Vi får inn disse, men du tenkte kanskje mer hel ball? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest janson Skrevet 21. November 2013 Rapporter Share Skrevet 21. November 2013 Vi får inn disse, men du tenkte kanskje mer hel ball? Japp! Var en helt vanlig håndball/fotball med lite luft i. Mikke ELSKER fotballen sin (rester fra bror) og det hadde jo vært ideelt med en man kunne brukt på trening også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annik Skrevet 21. November 2013 Rapporter Share Skrevet 21. November 2013 Bokhandler har sånt. Sikkert clas ohlsson og slikt og. Jeg har sett etter, men ikke funnet på ark eller clas ohlson Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plutte Skrevet 21. November 2013 Rapporter Share Skrevet 21. November 2013 Jeg har sett etter, men ikke funnet på ark eller clas ohlson Eg er rimelig sikker på at me har på jobb, dersom du er desperat. Men bokhandlarar skal, om dei ikkje har, ha mulighet til skaffe i alle fall. Om du har god tid, brukar det å vere kontorutstyrkampanje rett over jul, då dukkar dei nok opp. Ellers... staples? Edit: intarweb! her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiO Skrevet 21. November 2013 Rapporter Share Skrevet 21. November 2013 Jeg har sett etter, men ikke funnet på ark eller clas ohlson Tror jeg fant det i nettbutikken til Staples! :-) SE HER Det står "design din egen forside", så da må det vel være sånn type perm du ser etter? Design din egen forside, rygg og bakside på permen Utvendig, transparent lomme på front, rygg og bakside 2 innvendige, horisontale lommer FSC-sertifisert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 21. November 2013 Rapporter Share Skrevet 21. November 2013 Ofte rygger hunder seg ut av sele halsbånd fordi de rygger litt og får panikk når det kommer over hodet. Tilslutt får de panikk bare av å være bundet. Derfor ville jeg bundet henne og trent på å bli liggende el.l. i kombinasjon med å sele hun ikke kommer seg ut av. EDIT: feil tråd? hmmm 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 21. November 2013 Rapporter Share Skrevet 21. November 2013 At linen er festet i halsbandet gjennom selen? For det første ser jeg for meg at det til tider kan bli stramt mellom halsbåndet og selen, og dersom hun rygger seg ut av selen så er det jo bare halsbåndet igjen (med selen dinglende i linen).. og det kommer hun seg ut av.. Er ikke meningen å være negativ til forslag altså En del hundekjørere med stikk-av-bikkjer bruker å ta en nakkeline fra halsbånd som de fester i halsåpningen på selen. Bulletproof 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annik Skrevet 21. November 2013 Rapporter Share Skrevet 21. November 2013 Eg er rimelig sikker på at me har på jobb, dersom du er desperat. Men bokhandlarar skal, om dei ikkje har, ha mulighet til skaffe i alle fall. Om du har god tid, brukar det å vere kontorutstyrkampanje rett over jul, då dukkar dei nok opp. Ellers... staples? Edit: intarweb! her. Tror jeg fant det i nettbutikken til Staples! :-) SE HER Det står "design din egen forside", så da må det vel være sånn type perm du ser etter? Design din egen forside, rygg og bakside på permen Utvendig, transparent lomme på front, rygg og bakside 2 innvendige, horisontale lommer FSC-sertifisert Tusen takk, begge to! Da er kursopplegget mitt "reddet" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 24. November 2013 Rapporter Share Skrevet 24. November 2013 Edit: fant Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dicte Skrevet 25. November 2013 Rapporter Share Skrevet 25. November 2013 Leter etter en spesifikk side som jeg har glemt navnet på De selger ull dekken til hund, ull trekk til biabed og egne ull senger tror jeg.. Dekkenet kosta rundt 1000 kroner tror jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arielle Skrevet 25. November 2013 Rapporter Share Skrevet 25. November 2013 Leter etter en spesifikk side som jeg har glemt navnet på De selger ull dekken til hund, ull trekk til biabed og egne ull senger tror jeg.. Dekkenet kosta rundt 1000 kroner tror jeg. http://shop.hundeeierbutikken.no ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts