SandyEyeCandy Skrevet 1. Juni 2012 Rapporter Skrevet 1. Juni 2012 Jeg våkna egentlig noe med 06 og registrerte at det ikke blei jobb i dag heller. Så da sov vi til kl 11, og da blei jeg vekka av Sirkus Samurai som lykkelig viste fram de nyeste ørerensingsmetodene sine: Kl 12: Vi har kommet tilbake fra tur, og Imouto nyter et sauebogblad til frokost: Kl 13: Vi er fortsatt ute, men jeg har henta meg ritz-kjeks. Det viste seg at jentene også likte dem: Kl 14: "Wheeeere's the shiiiiba?" Kl 15: Jeg vasker klær: Kl 16: Jentene er fortsatt ute. Jeg hviler fordi jeg er sjuk og likevel gjør ting. Dårlig kombo. Bildet er faktisk ikke arrangert. Kl 17: Bøtteballetten har kommet hjem: Kl 18: Jeg ser utover min del av stua og tenker at det sikkert blir fint en eller annen gang i løpet av de åra vi skal bo her... Kl 19: Marvin og Aiko har søkt tilflukt i sofaen hos meg pga klin gal kelpie på andre siden av rommet. (Sjekk blikket på Marvin! ) Imouto ligger oppe på soverommet og hviler: Kl 20 glemte jeg å ta bilde fordi vi hadde besøk av oppdretteren til jentene. Kl 21: Dany the Dragon er i ferd med å gå ned for telling. Er det lov å håpe på litt fred i stua? Kl 22: Men nei, så var moroa i gang igjen! Kl 23: Vi er ute på kveldstur: Kl 24: Jeg er SandyHandyCandy, spiser havregryn og har satt fram en øl: 4 Siter
tm100021 Skrevet 1. Juni 2012 Rapporter Skrevet 1. Juni 2012 Dany the Dragon Den hagen deres ser ut som en fantastisk sted å bruke formiddag i ! 1 Siter
Ganzie Skrevet 1. Juni 2012 Rapporter Skrevet 1. Juni 2012 De jentene dine er så utrolig fine :wub: Kan ikke dere komme til Namsos så jeg får knipe på og ta bilder dem? Og god bedring Siter
SandyEyeCandy Skrevet 1. Juni 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Juni 2012 De jentene dine er så utrolig fine :wub: Kan ikke dere komme til Namsos så jeg får knipe på og ta bilder dem? Og god bedring Åh, jeg har en hemmelig drøm om at du en gang kan ta bilder av dem! Siter
Ganzie Skrevet 1. Juni 2012 Rapporter Skrevet 1. Juni 2012 Åh, jeg har en hemmelig drøm om at du en gang kan ta bilder av dem! Passer jo bra, for jeg har en ikke fullt så hemmelig drøm om å få lov til å ta bilder av dem 1 Siter
pippin Skrevet 1. Juni 2012 Rapporter Skrevet 1. Juni 2012 Så heeeerlig med egen hage når sola titter frem! Det ønsker jeg også meg... Og shibarompeeeer! Fluffy! 1 Siter
SandyEyeCandy Skrevet 1. Juni 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Juni 2012 Og shibarompeeeer! Fluffy! Imouto har en skikkelig kadonkadonk. 1 Siter
Guest lijenta Skrevet 2. Juni 2012 Rapporter Skrevet 2. Juni 2012 Den hagen, ikke har jeg sett den men tror virkelgi den egner seg for hengekøye. Siter
Mud Skrevet 2. Juni 2012 Rapporter Skrevet 2. Juni 2012 Har dere hver deres del av stua? Fine bilder! Fikk lyst til å bo i den hagen *sukk* Siter
MegaMarie Skrevet 2. Juni 2012 Rapporter Skrevet 2. Juni 2012 Herlige bilder av herlige hunder! Syns stuen din var fin jeg! 1 Siter
SandyEyeCandy Skrevet 2. Juni 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Juni 2012 Den hagen, ikke har jeg sett den men tror virkelgi den egner seg for hengekøye. Den egner seg definitivt for hengekøye, noe jeg tilfeldigvis har og har hatt til lagring i 9 år siden jeg var i Thailand. Men den skal henge på verandaen, trur jeg... *Tenke tenke* Har dere hver deres del av stua? Ja, vi bestemte oss for å gjøre det sånn, og de røde farer og jeg er VELDIG fornøyde med den løsninga, for å si det sånn! Da kan vi ligge i sofaen på vår del og slappe av mens galskapen holder hoff på andre siden, Aiko slipper å føle at hun må oppdra valpen, og Imouto og Dany kan leke og kose seg når vi går på tur, uten å slite hverandre ut eller måtte følge sånn med på hverandre hjemme. (Og så kan Marvin få komme over til oss hvis han trenger litt fri fra lillesøster). Siter
Aslan Skrevet 2. Juni 2012 Rapporter Skrevet 2. Juni 2012 Fiin dag! Også sol og greier! Ser ut som at vi er på samme sted i samme bok 1 Siter
Djervekvinnen Skrevet 2. Juni 2012 Rapporter Skrevet 2. Juni 2012 Arti å se bilder fra dine omgivelser Og jentene dine er bare supersøte! 1 Siter
Ozzy Skrevet 2. Juni 2012 Rapporter Skrevet 2. Juni 2012 Så utrolig flotte de er. Shiba'er er så utrolig sjarmerende! 1 Siter
Guest LXT Skrevet 2. Juni 2012 Rapporter Skrevet 2. Juni 2012 Dany the dragon :lol: Oh yes, she is! Hun er ikke oppkalt ettter Daenerys for ingenting haha Siter
SandyEyeCandy Skrevet 2. Juni 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Juni 2012 Det min kjære samboer og jeg fniser mest over, er forøvrig at ingen av dere har kommentert hvor vanvittig gjengrodd hagen vår er i ferd med å bli. Brennesla vokser opp GJENNOM bordet, liksom! Siter
Recommended Posts