Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvilke sko bruker du når du trener hund?


Rottis jentå
 Share

Recommended Posts

Guest Michellus

Jeg bruker som regel mine dogwalkers støvler :) De støtter godt, jeg vrikker ikke føttene og siden de på en måte "låser" ankelleddet, føler jeg at jeg stør og går mye med stødigere. Jeg elsker mine dogwalkers jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest lijenta

Alt jeg har san nesten i hvertfall. Fjellstøvler, Jaktstøvler, Joggesko, Sandaler og de skoene jeg har på beina når jeg finner ut av det. Men tror ikke jeg har trent hund i høyhelte eller balerina sko enda :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer an på hva vi trener og hvilke type underlag det er :P

Agility; enten goretex-joggesko el fotballsko

Lp; goretex - joggesko, vinterstøvler, støvler, sandaler eller fjellsko

Spor/søk; fjellsko, joggesko el støvler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som passer meg egentlig.

Regn: Gummistøvler, enten høye eller lave og det er KUN viking støvler som gjelder.

Sol og tørt ute: Det som faller meg inn, men mest joggesko/terrengjoggesko

Sol og litt vått ute: Terrengsko som er vanntette, lave gummmistøvler eller skinn jodpurs

Vinter: Vintersko, halvhøye. Jeg går også rundt i "terrengjoggesko" med ekstra ullsokker oppi når det ikke er for mye snø, orker ikke alltid gå i tunge vintersko.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe mye som meg dette ser jeg :P Jeg bruker somregel mine fritids addidas sko, men da jeg bruker samme skoa på jobb og ellers sosialt synes det er litt teit når de til stadighet er skitne når jeg ska ta de på! Er det dårlig vær så bruker jeg fjell"støvletter".

Ingen av skoene er vel spesielt bra for ryggen tror jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe mye som meg dette ser jeg :P Jeg bruker somregel mine fritids addidas sko, men da jeg bruker samme skoa på jobb og ellers sosialt synes det er litt teit når de til stadighet er skitne når jeg ska ta de på! Er det dårlig vær så bruker jeg fjell"støvletter".

Ingen av skoene er vel spesielt bra for ryggen tror jeg :P

Jeg har "hundesko" og "privatsko", men nå går jeg i penere sko "privat" enn det man ofte gjør med hunden, blir litt mye sko da, men sko er GØY :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...