Lola Pagola Skrevet 24. Mai 2012 Rapporter Skrevet 24. Mai 2012 Bra Norge kom videre. Skulle bare mangle egentlig, den sangen er jo fengende faktisk Siter
Synnikken Skrevet 26. Mai 2012 Rapporter Skrevet 26. Mai 2012 Gleder meg! Har ikke fått sett semifinalene pga det har vært så fint vær at jeg har vært ute på tur, men nå! NÅH!! Skal jeg nyyyyyte kvelden! Siter
:)Kine Skrevet 26. Mai 2012 Rapporter Skrevet 26. Mai 2012 Jeg og gleder meg! I kveld skal jeg sitte alene å drikke øl og kose meg med mgp! Siter
Whoopsis Skrevet 26. Mai 2012 Rapporter Skrevet 26. Mai 2012 Jeg og! Har ikke øl da, men litt utboblet cola. Dette blir bra. Siter
Ingvild Skrevet 26. Mai 2012 Rapporter Skrevet 26. Mai 2012 jeg har verken nett eller tv sender de på radio? Kan noen google det for meg siden jeg sitter på tlf og da går alt treigt... Ikke like gøy uten de grelle sceneshowene men alt er bedre enn ingenting. Når begynner det? Ni? Siter
Whoopsis Skrevet 26. Mai 2012 Rapporter Skrevet 26. Mai 2012 Her kan du høre live på radio, men det er radio gjennom nettet, så det hjelper kanskje ikke så mye.. http://www.escradio.com/ Siter
Guest Belgerpia Skrevet 26. Mai 2012 Rapporter Skrevet 26. Mai 2012 De sender vel på P1 tror jeg - de gjorde i alle fall det for mange år siden. Nå følger 3 timer med skrekk og gru - det er mye fryktelige greier der altså. Godt jeg har rabarbrasuppe å se frem til... Siter
SaraS Skrevet 26. Mai 2012 Rapporter Skrevet 26. Mai 2012 HEIA NORGE!!! Vi kommer til å vinne det er jeg sikker på Siter
Synnikken Skrevet 26. Mai 2012 Rapporter Skrevet 26. Mai 2012 Bare meg eller var lyden rar??.... Siter
xxx12345 Skrevet 26. Mai 2012 Rapporter Skrevet 26. Mai 2012 Chatten da folkens! Det går så tregt å skrive innlegg... Siter
:)Kine Skrevet 26. Mai 2012 Rapporter Skrevet 26. Mai 2012 Bare meg eller var lyden rar??.... På vinnersangen fra i fjor? Det var stygt og slitsomt ihvertfall! Noen som vet hvilket nr Tooji er? Siter
Synnikken Skrevet 26. Mai 2012 Rapporter Skrevet 26. Mai 2012 På vinnersangen fra i fjor? Det var stygt og slitsomt ihvertfall! Noen som vet hvilket nr Tooji er? Ja, det jeg mente. Ekkosang.. 12 = norge Siter
Lola Pagola Skrevet 26. Mai 2012 Rapporter Skrevet 26. Mai 2012 Herreguuuud så søte russland er! :wub: jeg blir nesten rørt av gamle damer! Særlig med skaut! Siter
Marianne&Java Skrevet 26. Mai 2012 Rapporter Skrevet 26. Mai 2012 Åherre, hadde ikke hørt Russland før nå (var spent kan du si...), men seriøst da Jeg syns ikke de var no søte engang jeg, bare surr og jall jo! Allsang foran radioen på gamlehjemmet liksom. Ser ikke helt hva de gjør i mgp jeg! Desverre så tror jeg ikke musikken har så mye å si lenger, de vinner nok bare fordi folk syns de er søte... Da skrur jeg av altså! Siter
Lola Pagola Skrevet 26. Mai 2012 Rapporter Skrevet 26. Mai 2012 Russland og Norge har vært best til nå, helt ærlig. Mye dritt! Russland bare fordi de var søte da. Var lyden til Norge litt dårlig? Eller bare tv'en min kanskje. Jeg tipper en 5 plass, kanskje 7. Siter
SaraS Skrevet 26. Mai 2012 Rapporter Skrevet 26. Mai 2012 Jeg heier på Norge, Island, Ungarn og Italia. Men Norge er på første såklart! Siter
Lola Pagola Skrevet 26. Mai 2012 Rapporter Skrevet 26. Mai 2012 Jeg heier egentlig bare på Norge, for jeg synes ikke det har vært noen andre sanger til nå som er verdt å huske på. Men jeg har ikke hørt alle som kommer fremover da, så kanskje det kommer noe "fint". Siter
Whoopsis Skrevet 26. Mai 2012 Rapporter Skrevet 26. Mai 2012 Jeg satt akkurat og tenkte at det har vært mye bra i år jeg. Dere altså. Men enig med lyden på Norge, det ble liksom så svakt. Men sånn synes jeg egentlig det har vært hver gang jeg har hørt dem.. Tipper 4-5-6-7 plass. Siter
Marianne&Java Skrevet 26. Mai 2012 Rapporter Skrevet 26. Mai 2012 Syns Tooji var flink altså Virker som om lydproblemene er i orden nå ihvertfall, for i semifinalen var det mye surt, ihvertfall det lille jeg hørte..! Siter
Marianne&Java Skrevet 26. Mai 2012 Rapporter Skrevet 26. Mai 2012 Jeg syns faktisk det er mye ålreit jeg, men det er bare en ting å si: Heia Sverige EDIT: Oi, der skjønte jeg hvorfor folk liker Tyskland jah Siter
Recommended Posts