Vimsan Skrevet 22. Mai 2012 Rapporter Skrevet 22. Mai 2012 Neeej jag fick inte sett på...blev upptagen av att se frustrerte fruer. Vilka gick vidare???? Siter
Siri Skrevet 24. Mai 2012 Rapporter Skrevet 24. Mai 2012 Å herregud så pinlig det alltid er med disse programlederne... MÅ de snakke så mye liksom? Siter
Ozzy Skrevet 24. Mai 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 24. Mai 2012 Syntes Serbia-mannen er flink! Siter
Debbie Skrevet 24. Mai 2012 Rapporter Skrevet 24. Mai 2012 Makedonia var ikke pent. Av de jeg har hørt så heier jeg på Sverige, Norge og så en ballade men jeg kommer ikke på landet. Siter
HHC Skrevet 24. Mai 2012 Rapporter Skrevet 24. Mai 2012 Zapper, og får ei indianerdame på skjermen? Siter
Debbie Skrevet 24. Mai 2012 Rapporter Skrevet 24. Mai 2012 Nederland,og det er ikke fin den heller. Siter
HHC Skrevet 24. Mai 2012 Rapporter Skrevet 24. Mai 2012 Fra dagbladet: "Stor jubel på presserommet for Nederland med fjærene." eller "Dagbladets anmelder mener det hele er et utslag av landets liberale narkopolitikk. Jeg er tilbøyelig til å være enig." 1 Siter
Debbie Skrevet 24. Mai 2012 Rapporter Skrevet 24. Mai 2012 Malta sin var grei, men var ikke noe særpreg. Liker ikke hvitrussland sin heller. Siter
Whoopsis Skrevet 24. Mai 2012 Rapporter Skrevet 24. Mai 2012 Nå må dere ikke være så negative! Jeg synes det er flere gode sanger i dag enn forrige semifinale, både malta, nederland og hviterussland var jo ganske greie. I eurovisionsammenheng. Siter
Whoopsis Skrevet 24. Mai 2012 Rapporter Skrevet 24. Mai 2012 Også liker jeg årets norske kommentator! (Men ja, programlederne... Huff.) Portugal er ikke helt min greie. Kjedelig. Siter
Ingvild Skrevet 24. Mai 2012 Rapporter Skrevet 24. Mai 2012 Nå har jeg hørt "Stay" av Tooji for første gang. Jeg syns det var en litt rar sang, jeg? Høres ut som om de har tatt tre forskjellige sanger og klippet dem sammen, særlig når det på en måte stopper litt før den der "I don't know what I'm doing tonight"-delen. Og hva er det han synger der forresten? "But it's for shit is making me stronger"? Siter
Ozzy Skrevet 24. Mai 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 24. Mai 2012 Bare glad vi ikke har hu skravlekjærringa som pratet om sine do-vaner og maste så fælt at jeg ikke hørte hva de sang. Endte med å se det på svensk Siter
Tinkie Skrevet 24. Mai 2012 Rapporter Skrevet 24. Mai 2012 Hahaha, jeg husker et år: "Og til dere som må på do i løpet av årets Eurovision - her kommer årets dopause." 1 Siter
Ingvild Skrevet 24. Mai 2012 Rapporter Skrevet 24. Mai 2012 Haha, Ukraina. Blomsterbukett på hodet og aerobic-dansere i bakgrunnen. Siter
Whoopsis Skrevet 24. Mai 2012 Rapporter Skrevet 24. Mai 2012 Bare glad vi ikke har hu skravlekjærringa som pratet om sine do-vaner og maste så fælt at jeg ikke hørte hva de sang. Endte med å se det på svensk Neei, hun var jo SÅ underholdende! Husker hun beskrev damen i overgangsalderen som lekte stripper, herlighet. Ukraina ja.. Interessant. Siter
Debbie Skrevet 24. Mai 2012 Rapporter Skrevet 24. Mai 2012 Bulgaria var ikke så ille. Synes den norske er fin, men jeg måtte høre den mange ganger før jeg likte den Siter
Whoopsis Skrevet 24. Mai 2012 Rapporter Skrevet 24. Mai 2012 Ingen stor fan av Bulgaria sin.. Kjedelig og vanskelig å få tak på melodien. Og det er tross alt det viktigste. Siter
HHC Skrevet 24. Mai 2012 Rapporter Skrevet 24. Mai 2012 Nå har jeg hørt "Stay" av Tooji for første gang. Jeg syns det var en litt rar sang, jeg? Høres ut som om de har tatt tre forskjellige sanger og klippet dem sammen, særlig når det på en måte stopper litt før den der "I don't know what I'm doing tonight"-delen. Og hva er det han synger der forresten? "But it's for shit is making me stronger"? I don’t know what I’m doing tonight But this rushing is making me stronger Siter
Debbie Skrevet 24. Mai 2012 Rapporter Skrevet 24. Mai 2012 Syns alle sangene høres ut som sanger jeg har hørt før..Kan det være fordi jeg har sett på NRK sine sendinger med dømmingen:) Slovenia ble jeg mer opptatt av kjolen enn sangen. 1 Siter
HHC Skrevet 24. Mai 2012 Rapporter Skrevet 24. Mai 2012 Sverige er nr 11 og den låta liker jeg i hvertfall, så får vel få med meg den Siter
Recommended Posts