soelvd Skrevet 15. Mai 2012 Rapporter Skrevet 15. Mai 2012 Aaaaah, i dag hadde vi en fantastisk tur i shorts, t-skjorte og kamera. Bedre eksamensavkobling enn en lykkelig golden som springer rundt, ruller seg i gress, søle og vannpytter skal man lete lenge etter Følg gjerne opp med flere bilder - de gir meg håp om bedre tider med finere vær 5 Siter
LinL Skrevet 15. Mai 2012 Rapporter Skrevet 15. Mai 2012 I morrest, etter ei god lydighetsøkt 3 Siter
Gjest Skrevet 15. Mai 2012 Rapporter Skrevet 15. Mai 2012 Så nydelig han er! Skikkelig gyllen - sånn goldener skal være Siter
Mirai Skrevet 15. Mai 2012 Rapporter Skrevet 15. Mai 2012 Fine bilder, jeg ser at du setter deg mer ned også, og prøver forskjellige spennende vinkler istedet for å bare stå rett opp og ned Siter
Bellare Skrevet 15. Mai 2012 Rapporter Skrevet 15. Mai 2012 Sommaren var her i slutten av April Desverre varte den kun i ei knapp veke eller to før vinteren kom tilbake. Og no er det forøvrig haust, går fort i svingane på vestlandet Siter
soelvd Skrevet 15. Mai 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 15. Mai 2012 Så nydelig han er! Skikkelig gyllen - sånn goldener skal være Takk Ja, sånn skal han være. Og når skifter han pels igjen - til en enda mørkere en Fineste Montien som finnes! :wub: Fineste hunden på hele jorda, tenker jeg Men ja. Takk Fine bilder, jeg ser at du setter deg mer ned også, og prøver forskjellige spennende vinkler istedet for å bare stå rett opp og ned Haha, ja. Jeg prøvde i dag Dessuten er det en viktig forskjell fra forrige photoshoot: ingen kamera som blinka for tomt batteri, sol og motivet hadde bedre tid. Det ble tre ting, det. Noe må man jo skylde på Takk Sommaren var her i slutten av April Desverre varte den kun i ei knapp veke eller to før vinteren kom tilbake. Og no er det forøvrig haust, går fort i svingane på vestlandet Jeg befinner meg jo strengt talt på vestlandet jeg og Hadde EN lp-trening her om dagen der vi sikkert hadde alle fire årstidene fire ganger hver Siter
Emilie Skrevet 15. Mai 2012 Rapporter Skrevet 15. Mai 2012 Herlig! Og ser ut som han er blitt en meget pen, ung mann Siter
soelvd Skrevet 15. Mai 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 15. Mai 2012 Herlig! Og ser ut som han er blitt en meget pen, ung mann Takk Han så skikkelig rar ut en stund, men nå begynner kroppsdelene å finne sin plass og størrelse 1 Siter
ToneS Skrevet 16. Mai 2012 Rapporter Skrevet 16. Mai 2012 Så herlige bilder! Får sikkelig sommerstemning! Siter
Whoopsis Skrevet 16. Mai 2012 Rapporter Skrevet 16. Mai 2012 Han er så vakker! Og har et skikkelig morsomt uttrykk. Siter
Guest LXT Skrevet 16. Mai 2012 Rapporter Skrevet 16. Mai 2012 Fine bilder av en flott hund altså! Siter
soelvd Skrevet 16. Mai 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Mai 2012 Så herlige bilder! Får sikkelig sommerstemning! Fine bilder av en flott hund altså! Tuuusen takk Han er så vakker! Og har et skikkelig morsomt uttrykk. Takk! Morsomt uttrykk ja. Sånne tryner våkner jeg opp til på morgenen :lol: 1 Siter
Quintinus Skrevet 16. Mai 2012 Rapporter Skrevet 16. Mai 2012 Ååå, Monti er så fiiiin! Fineste goldenen jeg har sett ihvertfall Siter
Vimsan Skrevet 17. Mai 2012 Rapporter Skrevet 17. Mai 2012 Så stor han har blivit! Jätte fina bilder av guld-killen Siter
soelvd Skrevet 17. Mai 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Mai 2012 Ååå, Monti er så fiiiin! Fineste goldenen jeg har sett ihvertfall Monti sier takk for et utrolig fint kompliment Så stor han har blivit! Jätte fina bilder av guld-killen Ja, vår lille goldis som ikke fikk lov til å bli over 25 kg har runda 30 kg 9 mnd gammel Takk Siter
Guest lijenta Skrevet 17. Mai 2012 Rapporter Skrevet 17. Mai 2012 Han ser ut til å bli et fint eksemplar av golden Siter
soelvd Skrevet 19. Mai 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 19. Mai 2012 Han ser ut til å bli et fint eksemplar av golden Tusen takk Siter
soelvd Skrevet 21. Mai 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 21. Mai 2012 Han er helt nydelig Tusen takk! Siter
Aslan Skrevet 21. Mai 2012 Rapporter Skrevet 21. Mai 2012 Åååh, sommer sommer sommer <3 SÅ glad er Thorvald for sommer: bortsett fra at han egentlig foretrekker snø, garantert, menmen Siter
pippin Skrevet 22. Mai 2012 Rapporter Skrevet 22. Mai 2012 Herlige bilder! IDAG er det virkelig sommer i Oslo...! Siter
soelvd Skrevet 23. Mai 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 23. Mai 2012 Herlige bilder! IDAG er det virkelig sommer i Oslo...! Og i går var det skikkelig sommer da også! Vi tok med labbisene Tina og Joey og reiste på badetur. Etter veldig masse prøving klarte han endelig to på en gang, lykke for Monti! Joey svømmer for første gang! Siter
Whoopsis Skrevet 23. Mai 2012 Rapporter Skrevet 23. Mai 2012 Å, jeg vil også ha badeglade hunder! Nok en ting de må lære seg. Det ser så idyllisk ut! Herlige bilder. Siter
Mardina Skrevet 23. Mai 2012 Rapporter Skrevet 23. Mai 2012 Å, jeg vil også ha badeglade hunder! Nok en ting de må lære seg. Det ser så idyllisk ut! Herlige bilder. Jeg også! Her vasser min til nød til buken blir våt, så er det inn på land igjen.... 2 ganger har han svømt og begge var ufrivillig... :rolleyes2: Siter
Recommended Posts