Gå til innhold
Hundesonen.no

LinnaZoo Hundeutstyr


Recommended Posts

Åååååh.. Du lager så mye fint! :D

Når jeg får feriepenger skal du ikke se bort fra at jeg bestiller til tuppelurene her altså. I alle fall til minien. Helt supert at du kan lage til de minste hundene også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååååh.. Du lager så mye fint! :D

Når jeg får feriepenger skal du ikke se bort fra at jeg bestiller til tuppelurene her altså. I alle fall til minien. Helt supert at du kan lage til de minste hundene også!

Bare å rope vettu! Og yepp, lager i de størrelsene folk trenger, rett og slett ;)

Hvordan er halsbåndene til en hund med mye pels? Dvs sliter de på pelsen?

Har ikke merket noe på mine iallefall, og ikke fått noen klager fra noen. Men mine går jo ikke med halsbånd så ofte heller da...

Har siklet en stund, retrieverbånd er forbruksvare her i huset :)

Hihi.

Fina :D

Takk! :-D

Hvor mye koster et halvstrup og retrieverbånd? :) Fyy, du lager myyye fint. :D

Kommer an på lengder og bredder osv. Smaleste typen halvstrup i 40 cm, tar jeg 200 for. Den brede blir det 300 for. Og Retrieverbånd på +-150 cm tar jeg 150 for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[Reklame] Jeg har kjøpt to bånd derfra. Et retrieverkobbel, og et lydighetskobbel. Og jeg er kjempefornøyd. Elsker lydighetsbåndet :D[/Reklame]

Ønsker meg halsbånd også, men lommeboka er desverre ikke enig for øyeblikket.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Kult! Da kommer det muligens en bestilling en eller annen gang, må bare måle litt og sånn (og haster ikke, ingen utstillingsplaner i nærmeste fremtid.)

Bare rop du! ;)

Jeg har sent deg en PM, psycho! :D

yyyyynnsjyll!! Treg med å svare jeg... Fikk mail om pm, og glemte den helt :-( Men, NÅ har du fått svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Atte du? Kan du lage noe ekstra bredt i schæferfarge :P Sånn orangeish

Det bredeste som iallefall blir pent, er denne typen

546411_349884531724563_62147619_n.jpg

Og den er 3,5 cm bred. Kan evnt få den LITT bredere, men usikker på om det kan bli klumpete inn mot spenna/ringene.

Fargene ser du på siden på facebook ;)

Koster det noe mer å få bånd og halsbånd hver for seg? Kan du lage noe alà med strikk-ish?

Vet ikke hvilken type du tenkte på nå? Og med strikk er jeg litt usikker på.... Har testet litt på det, men liksom ikke fått til noe jeg er helt fornøyd med desverre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...