Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Guest Jonna
Skrevet

Har du 5 mm eller tykkere paracord line?

Jeg er på jakt etter ny påvisningsline til rundering med BGB-krok, ca 5 meter lang, uten håndtak. Helst i sterk turkis, limegrønn eller råååsa.

• 2 weeks later...
Guest Jonna
Skrevet

Oi! Du må mase på meg Jeanette! ;) Paracorden jeg har er 3,2 mm tykk.... Vet ikke om det finnes tykkere jeg???

*ler* Håpte du viste det jeg. Jeg tror 3,2 mm er litt for tynt og svir litt for godt i hånden når den skal skli ut på 5 meter ;)

Guest Jonna
Skrevet

Yepp, er vel en fare for det er jeg redd.... ;) Men skal si fra om jeg evnt kommer over noe annet jeg :)

Supert :D

Skrevet

Linna Zoo har fått en enklere hjemmeside adresse.

www.linnazoo.com.

Foreløpig kommer du bare inn på siden vår på facebook, men hvem vet. Kanskje vi lager en egen side etterhvert :)

• Like 1
  • 1 month later...
  • 1 month later...
Skrevet

Ledig kapasitet, og kan evnt levere bånd på Hamar neste helg. Vi skal dit en tur på lørdagen :)

Har fått inn litt nye farger også. www.linnazoo.com

Skrevet

Kan du lage (relativt) tynne, ensfarget sorte leiebånd på 2,5 - 3 meter? Hva vil det isåfall koste?

• 2 weeks later...
Skrevet

Kan du lage (relativt) tynne, ensfarget sorte leiebånd på 2,5 - 3 meter? Hva vil det isåfall koste?

Kan lage i enkel snor da? og tja.... 75 kr pr stk?

Jeg er via tlf så orker ikke bla i tråden, lager du halvstrup? :)

Yepp. Se på linnazoo.com

Skrevet

Kan lage i enkel snor da? og tja.... 75 kr pr stk?

Yepp. Se på linnazoo.com

Hvor tynt er det da? Og hvordan bestiller man? :angel: :D

• 3 weeks later...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...