Pajko Skrevet 18. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Mars 2013 Nå, fik ikke svømmet 1,5 time, men kun en 1 times svømning. Men dejligt var det 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 18. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Mars 2013 En time styrke med stang unnagjort, vooondt var det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 19. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2013 Syndet mye fordi jeg har vært hjemme istedet for på Lillehammer. Uten treningssenter blir jeg dessverre ganske lat Men, er i alle fall ute på tur med de firbente hver dag - og det må jo telle noe? I går hadde jeg forøvrig tidenes økt med styrke på overkroppen, overrasket over at jeg ikke er mer støl i dag - men det kommer nok i morgen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 19. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2013 Kom igang igjen i går. Følte økta ble bra. 15 min kondisjon med maxpuls litt under halve tida, uten å bli tett i pusten var stort for meg som ikke har trent på 2-3 uker pga sykdom. Trente endel styrke, men da med apperater og ikke frivekter (trener bare frivekter når sambo er med). Jeg er egentlig sikklig svak, men noterte meg hvor jeg ligger i feltet, siden jeg tenker jeg skal ha en slags trenings logg. For å se hvordan fremgangen er, og hva som kanskje gjør at fremgangen går saaakte. Sånn her ligger det ann nå : Brystpress 35 kg 5x5 Innside lår 55 kg 3x10 Rumpa 45 kg 3x10 Mage 35 kg 3x10 Rygg 35 kg 3x10 Beinpress 90 kg 3x10 Knebøy 35 kg 3x10 Jeg hater å ha FM! Kroppen har blitt så sinnsykt stiv og vond, at jeg ikke en gang klarte å komme sikkelig ned i knebøy på smith-maskinen engang! Arg for en frustrasjon!! Nå blir det nok en gang bøy og tøy. Vurerer å svømme et par dager i uka etter jobb da, siden svømmehallen er ved siden av jobben. Må se om tida strekker til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
puddellover Skrevet 19. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2013 I dag føler jeg bare intens glede selv om trykket på trening var dårlig. 60 kilo i knebøy, x2. For en glede!!! Har økt fra 40 kilo til 60 kilo på under én måned, bare fordi jeg ble lei av å være lat på trening 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jma Skrevet 19. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2013 oi, så bra! Rekorden min i knebøt er sånn 45 kg eller no 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jma Skrevet 19. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2013 Kan anbefale www.myfitnesspal.com for de som ønsker å holde styr på hvor mange kalorier og proteiner osv. man spiser. De har også norske matvarer. Og de matvarene man bruker mest lagrer seg, så de er lett å finne igjen. Jeg synes det siden er veldig grei iallefall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 19. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2013 Jeg bruker den også, legg meg gjerne til juliesst er brukernavnet der. Spiser ikke så bra om dagen, men. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 20. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2013 Gårsdagens dårligste ide, dra på treningssenteret så full i gangsperr at jeg hadde problemer med å komme meg ned trappen.... Jaja, når jeg først kom meg ned så ble det 40 min, veldig rolig på elipsemaskin. Kroppen kjennes litt bedre i dag heldigvis 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 20. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2013 Ny økt i dag - jogget så lenge jeg holdt ut på 7,5 km/t med 8% stigning, da får man puls ja Gjentok til jeg var død 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 20. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2013 30 minutter sirkeltrening på stua . 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 20. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2013 Phu! Jogga 25 min etter jobb, så fullførte jeg åres førstestyrkeøkt på rommet 20 min! Jeg kjenner allerede at jeg kommer til å få gangsperre imorgen 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 20. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2013 Så flinke dere er! Jeg henger litt etter for tiden, men har lovet meg selv at jeg har tid i påskeuka Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jma Skrevet 20. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2013 Jeg bruker den også, legg meg gjerne til juliesst er brukernavnet der. Spiser ikke så bra om dagen, men. Oi, jeg visste ikke at det var sånn forum og sånt der og. haha.. *grønn* 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
puddellover Skrevet 21. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2013 Nettopp spist pizza alá Kristine Weber, og nå kjenner jeg energien komme sakte, men sikkert. Kanskje jeg klarer å gjennomføre ukens siste styrkeøkt i kveld? Har forresten lagd meg et belønningsskjema der jeg får en stjerne for å ha trent og en stjerne for å ha spist sunt. Å spise sunt er også å klare å stoppe etter ett kakestykke eller lignende. Og det går strålende. Føler en sånn barnslig glede av å se alle stjernene på ett ark, og i dag tok jeg ut en premie: klippe håret. Føler motivasjonen blomstre av det, og det er litt godt, for sånn har det ikke vært på kjempelenge. Synes forøvrig løplabbets program begynner å bli passe kjedelig, for nå må jeg løpe over lengre distanser Men programmet er absolutt å anbefale likevel! Dere er kjempeflinke, blir så glad og motivert av å lese i denne tråden 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pajko Skrevet 21. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2013 I dag må jeg træne i stuen. Ca. 30 mins cirkeltræning og i morgen tager jeg i svømmehallen efter arbejde. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 21. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2013 2 timers tur er vel også å regne som en slags trening Håper ryggen løsnet litt av det. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 21. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2013 Jeg hadde rett, jeg følte meg forferdelig idag På en god måte da. Men flaut å innse at jeg er i så dårlig form... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pajko Skrevet 21. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2013 27 mins cirkeltræning... Jeg er helt færdig. Gud, jeg er i dårlig form, men efter mere end to ugers pause, synes jeg det er dejligt at være igang igen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 22. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 22. Mars 2013 Denne uken: Tirsdag: Jogget 7 km i sterk motvind (phu). Onsdag: Løp 5 km på mølla (30 min) og trente 20 min styrke for hele kroppen etterpå. Torsdag: Så støl at jeg måtte bruke armene for å snu meg i sengen, for magen var helt ubrukelig. Fredag: Løp 5 km og trente 20 min styrke for hele kroppen før jobb. Ukens lærdom: Jeg er såå fornøyd med at jeg klarer å trene klokken seks om morgenen, og føler meg fantastisk resten av dagen + jeg har vissen kjernemuskulatur og må virkelig begynne å jobbe med den, å ta tre repetisjoner planke skal jeg faktisk ikke bli SÅ vanvittig støl av. Så nå må planken inn som en annenhverdaglig foretakelse tror jeg, kanskje 3x1 min før sengetid eller noe sånt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 22. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 22. Mars 2013 Du kan jo ta planken ett minutt og så sideplanken en gang på hver side . 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 22. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 22. Mars 2013 Jeg var å klatra i 1,5 time i går. Skal si det tok på i armene etter å ikke ha gjort det på ca 2 år. Men morro var det, så tror jeg skal melde meg inn i klatreklubben her, ligger jo bare 5 min unna Sitter og lurer på om jeg skal ta meg en tur i svømmehallen i dag... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pajko Skrevet 22. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 22. Mars 2013 Det blev til en time og et kvarters svømning i dag 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 23. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Mars 2013 Dere! Jeg har gått ned 7,5 kg siden andre uken i januar 9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 24. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Mars 2013 Dere! Jeg har gått ned 7,5 kg siden andre uken i januar Du har absolutt fortjent det! Med det pågansmotet du har vist, du har jo virkelig trent og jobba! Nå fikk jeg faktisk det lille jeg trenger av motivasjon for å komme igang med vektnedgang igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts