monica_n Skrevet 9. Mai 2012 Rapporter Skrevet 9. Mai 2012 Hva pleier du å ha med deg på utstilling og hva er helt nødvendig å ha med? (Synes å husker det var en slik tråd tidligere, men mine søkeskills er tydeligvis dårlige.. ikke finne!) Siter
WheatenMali Skrevet 9. Mai 2012 Rapporter Skrevet 9. Mai 2012 Grovt: Burtralle Vari kennel Bur sammenleggbart tøy bur Trimmebord og Galge Pass Telt (hvis uteutstilling) Utstillingsbag(og innunder her er det selvfølgelig MASSE, bla mange forskjellige sakser, effileringssakser, kammer, børster, karder, strikk, pelsremedier, regndress til hundene, godbiter, utstillingsnåler, hundeposer og masse mer...) Siter
simira Skrevet 9. Mai 2012 Rapporter Skrevet 9. Mai 2012 Hund, deltakernummer, utstillingsbånd og godbiter. Vann og noe å ligge på om vi skal være der en stund. 1 Siter
xxx12345 Skrevet 9. Mai 2012 Rapporter Skrevet 9. Mai 2012 Sammenleggbart tøybur Stol Telt (hvis ute) Trimmebord Pelsstellstæsj Papirer Solkrem (hvis ute) Ekstra klær ligger i bilen Hund Siter
Synnikken Skrevet 9. Mai 2012 Rapporter Skrevet 9. Mai 2012 Burtralle, hunder, bur, burtrekk, stol, veske med startnr, vaksinasjonskort, utstillingsbånd, godbiter, pelsstellutstyr, våtservietter og ett håndkle. Siter
[email protected] Skrevet 9. Mai 2012 Rapporter Skrevet 9. Mai 2012 To tøybur, pølser/godbiter, stol, utstillingsbånd, karde, kam, vann, startnr, håndkle, vaksinasjonskort og hundene Siter
Hampus Skrevet 9. Mai 2012 Rapporter Skrevet 9. Mai 2012 Kommer litt an på hvilke hunder jeg har med, om vi har flydd eller kjørt til utstillinga og om den er utendørs eller innendørs. Men enkelte ting er alltid med: Bur. Stoler. Utstillingsbånd, klipe og nummerlapp. Pusseskinn. Våtservietter. Klesrulle. Børst. Godbiter. Vann og skål. Hundenes papirer / vaksinasjonskort. 1-4 hund(er) På uteutstillinger vi kjører til har vi ofte telt med OM gubben er med. Han er med på det meste, men er fritatt på alt her hjemme, samt noen utstillinger her nord og i Nord-Sverige som trassige meg fint drar på alene... Siter
AnitaK Skrevet 9. Mai 2012 Rapporter Skrevet 9. Mai 2012 Skal vi se : Hund Telt (ute) Bur Stol Kamera Penger Utstillings"veske" med : Ustillingsbånd , Perm (m pass , Startnr ++) , Godbiter , Bæsjposer , Vann + skål , Våtservietter Siter
MegaMarie Skrevet 9. Mai 2012 Rapporter Skrevet 9. Mai 2012 Hund Bur Børster Spray Utstillingsline Nummerlapp Nummerklype Vaksinasjonskort Skål Vann Godbiter Mat Drikke Stol Kamera Penger Siter
Bellare Skrevet 9. Mai 2012 Rapporter Skrevet 9. Mai 2012 Hund Bur Teppe til og legge over buret for og skjerme utstikten Viktige børstar Startnummer + holder Utstillingsbordet Utstillingsline Hundegodis Pengar Vaksinasjonskort Kamera Noko å sitte på (noko som ofte havnar i gløymeboka ) Vatn + vatnskål Bæsjeposar Siter
Anette Skrevet 9. Mai 2012 Rapporter Skrevet 9. Mai 2012 hund,stol,vann,lenke,nummerlapp,vaksinasjonskort,evnt tøybur om vi skal være der lenge, godbiter,kamera Siter
Lola Pagola Skrevet 9. Mai 2012 Rapporter Skrevet 9. Mai 2012 Startnummer i NKK plastholder som man fester på armen Utstillingsbånd Pass (Casper sitt) Godbiter Bæsjeposer Penger Av og til: Stol Vann + vannskål Canvasbur Kamera Matpakke Siter
Ingidano Skrevet 9. Mai 2012 Rapporter Skrevet 9. Mai 2012 Hund, utstillingslenke, børste, vanlig bånd til bruk utenfor ringen, vann + skål, godbiter, papirer og nummerlappholder, stol og vann + evnt mat til meg. Tar også med ett håndkle dersom det regner den dagen. Siter
Artemis Skrevet 9. Mai 2012 Rapporter Skrevet 9. Mai 2012 Jeg har med hund, vaksinasjonskort, startnummer og bånd. Det enkle er ofte det beste osv. Siter
tm100021 Skrevet 9. Mai 2012 Rapporter Skrevet 9. Mai 2012 Hund Stol Bur Stellebord Stellekoffert med; Utstillingsliner Snakebånd Nummerlapp Nummerklype Børster Sakser Spray med vann Potetmel i tilfelle det er ute og det regner. Godbiter Pass Skål Vann Godbiter Mat Drikke Kamera Penger Bæsjeposer Ekstra strømpebukse siden det pleier å rakne iløpet av helgen. Siter
L8 L Skrevet 9. Mai 2012 Rapporter Skrevet 9. Mai 2012 Kommer litt an på hvilke hunder jeg har med, om vi har flydd eller kjørt til utstillinga og om den er utendørs eller innendørs. Men enkelte ting er alltid med: Bur. Stoler. Utstillingsbånd, klipe og nummerlapp. Pusseskinn. Våtservietter. Klesrulle. Børst. Godbiter. Vann og skål. Hundenes papirer / vaksinasjonskort. 1-4 hund(er) På uteutstillinger vi kjører til har vi ofte telt med OM gubben er med. Han er med på det meste, men er fritatt på alt her hjemme, samt noen utstillinger her nord og i Nord-Sverige som trassige meg fint drar på alene... Siter
Aslan Skrevet 9. Mai 2012 Rapporter Skrevet 9. Mai 2012 Hund Utstillingsbånd Katalognummer/deltagernummer Et eller annet å feste ovennevnte med Vann + vannskål Bæsjeposer Godbiter og leke Siter
Guest Jonna Skrevet 9. Mai 2012 Rapporter Skrevet 9. Mai 2012 Hund Stol Bur Stellebord Stellekoffert med; Utstillingsliner Snakebånd Nummerlapp Nummerklype Børster Sakser Spray med vann Potetmel i tilfelle det er ute og det regner. Godbiter Pass Skål Vann Godbiter Mat Drikke Kamera Penger Bæsjeposer Ekstra strømpebukse siden det pleier å rakne iløpet av helgen. Sånn ca ditto, bare jeg har med meg utstyr som ikke brukes på rasen min en gang og sånn ca x antall liner og kjettinger slik at valpekjøpere har og nummerklyper. Og gjerne også ett ekstra skift med penklær Blir nesten litt: "må vi snakke om det" her Siter
Malamuten Skrevet 9. Mai 2012 Rapporter Skrevet 9. Mai 2012 Hund, en børste, utstillingsline papirer på hunden, start nr, vann+skål og en stol om jeg gidder. Siter
Ara Skrevet 9. Mai 2012 Rapporter Skrevet 9. Mai 2012 Viktigste syns jeg er stol, etter å ha vært de første gangene uten og ble helt gåen i beina av all ventinga. Så har vi jo med børster og vann etc, men viktigste med sanktis på utstilling er nok et håndkle å tørke sikkel med hehe. Siter
Monica123 Skrevet 9. Mai 2012 Rapporter Skrevet 9. Mai 2012 Hund Stol Bur Stellebord Stellekoffert med; Utstillingsliner Snakebånd Nummerlapp Nummerklype Børster Sakser Spray med vann Potetmel i tilfelle det er ute og det regner. Godbiter Pass Skål Vann Godbiter Mat Drikke Kamera Penger Bæsjeposer Ekstra strømpebukse siden det pleier å rakne iløpet av helgen. Sånn ca det samme som Lill Siter
HHC Skrevet 10. Mai 2012 Rapporter Skrevet 10. Mai 2012 Hund(er) Tøybur Stol (selv om jeg som oftest ikke sitter så mye ) Stellebord (varierer noe, men den har hjul så blir ofte brukt som tralle) Utstillingsbag med: Utstillingsbånd Godbiter (tørre og pølser etc) Håndkle Børster Sakser Kammer Nummerklype Startnummer Pass Penn Silkedekken Sprayflaske Gnagsårplaster m.m Vannskål Mat Drikke Vann Kamera Bæsjeposer Penger Ekstra strømpebukse og uts. sko Tror det var det meste :P Sikkert glemt noe, det pleier jeg jo ofte Siter
Bananen Skrevet 10. Mai 2012 Rapporter Skrevet 10. Mai 2012 Jeg plukker med meg hund (eller så gjør Yodel det ) Vaksinasjonskort Utstillingsbånd (og snakesak knabbet fra Yodel) Kamars kyllinggodbiter Vann (som han aldri drikker ...) Kamera (når jeg husker det) Også har jeg en stol, men den har jeg bare husket å bruke én gang. Siter
Fjollebolle Skrevet 12. Mai 2012 Rapporter Skrevet 12. Mai 2012 Stoffbur 2-3 utstillingsbånd Nummerlapp, klype, vaksinasjonskort Kamera + kameraryggsekk der jeg får plass til det meste Stol(er) Vannflaske med innebygget "skål" Sprayflaske med vann når jeg husker det (må bli flinkere) Godis Tyggebein Liten pipeleke som får plass i lommen Børster (liten slickerbrush til beina, pin brush og kam) Våtservietter Saks og effileringssaks Bæsjeposer (blir gal av folk som ikke plukker opp på utstillinger) Klesbørste Pinsett På sommeren har jeg med håndvifte, kjølehåndkle, og en kjøleseng som jeg ikke har tatt i bruk enda, men grei å ha i bilen. Tror det er det Siter
Recommended Posts