MiO Skrevet 7. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2012 Fargerikt kull, akkurat som dere trodde kunne skje! Nydelige valper ♥ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MollyC Skrevet 7. Juni 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2012 Fargerikt kull, akkurat som dere trodde kunne skje! Nydelige valper ♥ Susanne og jeg har snakket litt om muligheten for farger, men hadde aldri trodd det skulle bli så fargerikt, da. Kjempefornøyd. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 7. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2012 Gratulerer så mye med et flott kull! Såå gøy med alle fargene. *sikle på rasen* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 7. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2012 Fargesprakende gjeng! Morroooo! Men du.. Hvordan ser en brun voksen ut? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 7. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2012 Morro med så mange farger. Gratulere med valpene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 7. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2012 Ikke si at du fikk en blå tispe med hvite frambein? Og hvis du fikk det, kan du si at den er bortbestilt? Plis? Det er min sjelefred som står på spill her. Edit: Kjempegrattis! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaraS Skrevet 7. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2012 Næææi, en brun tispe! Jeg sa jo at dere ikke skulle få det! Si at den er lovet bort. En blå og en brun tispe. Dette ble litt hardt for mamsen og meg tror jeg Gratulerer med et nydelig og fargerikt kull! 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 7. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2012 Ikke si at du fikk en blå tispe med hvite frambein? Og hvis du fikk det, kan du si at den er bortbestilt? Plis? Det er min sjelefred som står på spill her. Edit: Kjempegrattis! Næææi, en brun tispe! Jeg sa jo at dere ikke skulle få det! Si at den er lovet bort. En blå og en brun tispe. Dette ble litt hardt for mamsen og meg tror jeg Gratulerer med et nydelig og fargerikt kull! Ta en ta en ta en :D Og gratulerer så mye med et flott kull Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 7. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2012 Gratulerer så mye med et flott kull ! Gleder meg til bilder fremover,så moro med mange forskjellige Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trulte Skrevet 7. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2012 Grattis med flott kull! Blir spennende å følge med videre her! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 7. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2012 Gratulerer så mye! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SusanneL Skrevet 7. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2012 Synnøve, ang. brune så har jeg hatt en gjeng - HER - Moses, Muppet, Minnie, Muffin. Ja, det er veldig kult med et "rainbow litter" - de kommer ikke så ofte... Susanne 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 7. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2012 Stilig! Gratulerer! Er dette alle fargene som finnes på rasen? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 7. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2012 Stilig! Gratulerer! Er dette alle fargene som finnes på rasen? Jepp, her er alle variantene på ett brett! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 7. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2012 Gratulerer så masse! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaraS Skrevet 9. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2012 Ta en ta en ta en :D Dette er for meg et drømmekull, for jeg liker begge foreldredyrene og linjene veldig godt. Men for meg passer det veldig dårlig med valp nå. Litt tortur at det faktisk kom en brun liten tispe altså! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 9. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2012 Gratulerer med fint valpekull Dette er for meg et drømmekull, for jeg liker begge foreldredyrene og linjene veldig godt. Men for meg passer det veldig dårlig med valp nå. Litt tortur at det faktisk kom en brun liten tispe altså! Det passer aldri med valp, det pleier som regel å gå seg til ganske greit for det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 9. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2012 Ps Sara dem saa at det å gå var fin fint Så san sett vet du så passer det hihi Ellers så gleder jeg meg til å se flere bilder og for oss uinvide hvordan fargene blir Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 9. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2012 Åhh så fint kull! Gratulerer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 10. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2012 Gratulerer med valpene! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hundefrelst Skrevet 10. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2012 Gratulerer så mye, og så morsomt at alle variantene er i ett og samme kull Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MollyC Skrevet 14. Juni 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2012 Valpene vokser og trives og det ser ut til at de har det bra. Kicki er verdens beste mamma. Ligger i valpekassa nesten hele tiden og bryr seg ikke om de andre bjeffer hverken ute eller inne. Av og til må jeg ta helskift i valpekassa og da låner Cora ut den lille senga si. Passer akkurat, foreløpig. 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaraS Skrevet 14. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2012 Sukk :wub: :wub: Edit: Hvis hun lille brune var min skulle hun hett Multe 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 14. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2012 Denne tråden er farlig... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnitaW Skrevet 16. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Juni 2012 Gratulerer! Så morsomt med alle fargene. Artige beardisene ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts