Anette Skrevet 20. April 2012 Rapporter Share Skrevet 20. April 2012 Her kommer et knippe bilder fra dagen igår Simi Litt misslykka familiefoto... corgien forsvant.. Foxi Issi fant seg en ny venn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 20. April 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. April 2012 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 20. April 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. April 2012 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 20. April 2012 Rapporter Share Skrevet 20. April 2012 Herlighet, så fin Sophia er mot de! Fine jenter hele gjengen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 20. April 2012 Rapporter Share Skrevet 20. April 2012 Herlige bilder! også den pelsen på simi da Også Soph da, skjønne lille Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reefer Skrevet 20. April 2012 Rapporter Share Skrevet 20. April 2012 Jeg horte Amiga sa hun ville paa ferie til Hazel. Vi forventer naa besok de nermeste dagene... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 21. April 2012 Rapporter Share Skrevet 21. April 2012 Herlighet for noen flotte bilder! Og hunder! Og jenteunge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 21. April 2012 Rapporter Share Skrevet 21. April 2012 Hahaha, søte! Spesielt Soph! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 21. April 2012 Rapporter Share Skrevet 21. April 2012 Så koselig! Soph er Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 21. April 2012 Rapporter Share Skrevet 21. April 2012 Haha, du snakker om hundejente! Fine bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 21. April 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. April 2012 Jeg horte Amiga sa hun ville paa ferie til Hazel. Vi forventer naa besok de nermeste dagene... brb spille på lotto... Sophia var jo helt herlig, og spesielt morsomt hvordan hun lekte med alle hundene og ordnet med de Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 21. April 2012 Rapporter Share Skrevet 21. April 2012 Fine bilder så ut som de koste seg skikkelig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 21. April 2012 Rapporter Share Skrevet 21. April 2012 Herlige bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 21. April 2012 Rapporter Share Skrevet 21. April 2012 Så mange fine bilder, Anette Jeg syns du er blitt kjempe flink! Likte spesielt collien sin lange nese med fisheye objektivet Sophia da "Oy, hundene sliker meg. Hihihihihihihihi " Herlig! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Telatusso Skrevet 24. April 2012 Rapporter Share Skrevet 24. April 2012 Masse fine og koselige bilder da! Så ut som hundene stor koste seg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 24. April 2012 Rapporter Share Skrevet 24. April 2012 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 24. April 2012 Rapporter Share Skrevet 24. April 2012 :lol: Jeg elsker nesegrevbilder! Ellers enig i at dette var flotte hunder og litajente! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts