Ozzy Skrevet 19. April 2012 Rapporter Skrevet 19. April 2012 Så kan vi diskutere dagens og tidligere episoder, karakterer og manus! Spoilere skal pakkes inn i spoiler-tags! Siter
Lola Pagola Skrevet 19. April 2012 Rapporter Skrevet 19. April 2012 Neeei så flink! Klikk og godbit! Min mening er at hotellet trenger en real oppryddning. Pelle ut. Runa ut. Storm ut. Vanessa ut (forferdelig karakter og skuespiller) Tom ut. Måne og Sol ut. Og flere flinke skuespillere inn, som Juni og Arnstein. Serien trenger en ny bitch, en Sue-Astrid! (gawd, jeg har hatt hotel cæsar på i bakgrunnen lenge nå!) 1 Siter
Ozzy Skrevet 19. April 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 19. April 2012 Svein må tilbake ja! Savner også Benedicte veldig. Og Vilde litt! Hvem er Arnstein? Arnfinn kanskje? Siter
Djervekvinnen Skrevet 19. April 2012 Rapporter Skrevet 19. April 2012 Jeg likte litt når det ble litt sånn desperado skyting på hotellet. (uff kanskje ikke passende i disse tider, men) Det var litt spennende. Og når det brann på hotellet. og når coloseum sprengtes. Er ikke så glad i disse bitchene, men det er jo mer underholdende når de skaper intriger. Hvem er den nye bitcha nå, etter Katrine? Er det hun exdama til Roger kanskje? Siter
mushi Skrevet 19. April 2012 Rapporter Skrevet 19. April 2012 Så en episode idag, lurer på om jeg skal starte å se på igjen. Går det fredager nå? Er vel ett par år siden jeg fulgte med sist. Siter
Mardina Skrevet 19. April 2012 Rapporter Skrevet 19. April 2012 Jeg så på Cæsar til å begynne med, men så falt jeg av lasset i 3 eller 4 sesong... Nå ser jeg så og si aldri på det, selv om det hender jeg sniktitter på noen episoder innimellom.... Siter
Lola Pagola Skrevet 19. April 2012 Rapporter Skrevet 19. April 2012 Arnfinn mente jeg ja Heller Svein enn Pelle, men skulle gjerne sluppet noen av de typene jeg, de fyller bare opp med urealistisk vås. Men håhå husker hvor elendig serien var i starten! Så den har kommet seg altså, og har jo vært en hel rekke flinke skuespillere innom. Lurer på om Ninni kommer tilbake. Og Alex. Benedicte savner jeg ikke, og iallefall ikke Vilde. Men de kunne godt kommet tilbake hvis det betyr at Runa og Vanessa ryker. Eksen til Roger er jo ganske snill da... ikke nok bitch. og Roger ja! Han kan de og skrive ut nå! Og irriterende fingerspisende Bea! Oj... jeg hater egentlig stort sett alle i serien Siter
Ozzy Skrevet 23. April 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 23. April 2012 Jeg hater Bea! I morgen sitter hun å HYLGRINER fordi hun har det så grusomt. "Runa, du får ikke dø fra meg!!" hyler hun. Greit nok at det er trist, men kjære vene, tenk på den stakkars datteren din som faktisk HAR kreft! Siter
Lola Pagola Skrevet 23. April 2012 Rapporter Skrevet 23. April 2012 Jeg hater Bea! I morgen sitter hun å HYLGRINER fordi hun har det så grusomt. "Runa, du får ikke dø fra meg!" hyler hun. Greit nok at det er trist, men kjære vene, tenk på den stakkars datteren din som faktisk HAR kreft! JEG OG! Jeg er så lei den kjerringa, overspillingen og pustingen og pesingen mens hun har fingrene i munnen! Siter
Fillerya Skrevet 3. Mai 2012 Rapporter Skrevet 3. Mai 2012 Synes det er rart at folk ikke har oppsigelsestid og bare kan bytte jobb på dagen. Sånn som Roger som plutselig skal jobbe på båt i karibien. Siter
Lola Pagola Skrevet 3. Mai 2012 Rapporter Skrevet 3. Mai 2012 De har det noen ganger, når det passer seg slik virker det som Glad han forsvinner jeg, han var kjedelig! Nå må bare Bea følge etter. Siter
Stine Skrevet 3. Mai 2012 Rapporter Skrevet 3. Mai 2012 Forsvinner han? Jaja, han var en dust uansett Siter
Stine Skrevet 3. Mai 2012 Rapporter Skrevet 3. Mai 2012 Og Bea kan ta med seg Sol Og Måne! Og Bea og Vanessa Siter
Lola Pagola Skrevet 3. Mai 2012 Rapporter Skrevet 3. Mai 2012 Ja! Egentlig Tom og Storm og når de er i gang. Jeg synes Sue Astrid skal komme tilbake! Siter
Stine Skrevet 3. Mai 2012 Rapporter Skrevet 3. Mai 2012 Sue Astrid var kul, og han derre kompanjongen hennes Jeg blir så irritert av Tom jeg, prat ordentlig da mann! Siter
Lola Pagola Skrevet 3. Mai 2012 Rapporter Skrevet 3. Mai 2012 Sue Astrid var kul, og han derre kompanjongen hennes Jeg blir så irritert av Tom jeg, prat ordentlig da mann! Men stakkars, han stammer jo Synes han er flink til å kontrollere det jeg. Siter
Stine Skrevet 3. Mai 2012 Rapporter Skrevet 3. Mai 2012 Men stakkars, han stammer jo Synes han er flink til å kontrollere det jeg. Gjør han det på ordentlig og? Hvis ikke så irriterer det meg Siter
Lola Pagola Skrevet 3. Mai 2012 Rapporter Skrevet 3. Mai 2012 Gjør han det på ordentlig og? Hvis ikke så irriterer det meg Ja han gjør det på ordentlig Siter
Stine Skrevet 3. Mai 2012 Rapporter Skrevet 3. Mai 2012 Da irriterer det meg ikke Men han er irriterende sånn generelt 1 Siter
Lola Pagola Skrevet 3. Mai 2012 Rapporter Skrevet 3. Mai 2012 Da irriterer det meg ikke Men han er irriterende sånn generelt Ja det er jeg enig i... synes det er en litt kjedelig karakter rett og slett. Håper det kommer inn noen nye snart. En som er flink og slem! Siter
Recommended Posts