Gå til innhold
Hundesonen.no

Hotel Cæsar tråden!


Ozzy
 Share

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
Guest Maritus

Følger jo med på hotel cæsar og, er fast seer så får vel være med litt i denne tråden og.

Helt ærlig, dagens episode var litt klein. Men vi alle satt her i sofaen og håpet på at Pelle skulle greie seg igjennom det, noe som han gjorde på sitt Pelle-vis. Ellers var det jo han stakkars Måne da, som tok alt Tom sa som ett hint, huff, nei, synes nå synd på gutten. Eva er jo samme gamle, hard og kald på utsida og egentlig ganske myk inni.

Når vi kommer til gamle karakterer så savner jeg først og fremst Benedicte, og også Liv. Scott var jo ganske så kul da, fram til han lagde ett helvettes skytedrama og dermed tok selvmord etterpå. Men har hørt rykter om en spennende sesongavslutning, så nå håper jeg det skjer noe drastisk snart! Men er jo i sammenheng med sesongavslutning/sesongstart det drastiske skjer. Nei, gleder meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Maritus

Jeg liker at Eva kjøpte vesken :wub: Eva er best!

Scott ja! :D Dumt de drepte ham...

Mener å huske Scott tok selvmord?

(Må nevne at jeg også faktisk savner Cathrine også)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 4 months later...
  • 3 weeks later...

OMGGGGG! Bea er så irriterende!

Enig! Tror jeg aldri har irritert meg så mye over en skuespiller før.... :(

(Og hvis Runa dør blir det litt vel dumt. Først foreldrene til Storm, så Liv, så Cecilie og babyen og så Runa...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig! Tror jeg aldri har irritert meg så mye over en skuespiller før.... :(

(Og hvis Runa dør blir det litt vel dumt. Først foreldrene til Storm, så Liv, så Cecilie og babyen og så Runa...)

Jeg har ikke tv for tiden, så jeg har ikke sett på på en uke! :( Men jeg har hørt faren til Runa er død? Transplanterte de benmarg? Hva skjer med konsernet? Fortell fortell :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke tv for tiden, så jeg har ikke sett på på en uke! :( Men jeg har hørt faren til Runa er død? Transplanterte de benmarg? Hva skjer med konsernet? Fortell fortell :lol:

Ja, han døde av hjerneblødning fordi Bea slo han ned. De har ikke sagt noe til Runa da, som er på isolat og venter på beinmarg. Bea og Pelle giftet seg før Bea ble arrestert (som var høyst dramatisk med 20-30 pressefolk som tok bilder :P :P ) De fikk ikke transplantert nei.

Arnfinn er møkk lei av at de andre overkjører han, så han har gitt dem to valg; Enten selge til han så han får aksjemajoritet, eller så selger han sine aksjer til Horst Jenka (eller hva han het).

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...