Garmen Skrevet 18. April 2012 Rapporter Share Skrevet 18. April 2012 ...pannekaker! ....å ligge i sofaen! ...å hjelpe onkel på jobb! ...å leke spøkelse på hytta! ...leke "hvem har størst mage (jeg har minst, mat meg!)" ...å ligge under dyna! ....å få tiss på hodet...? ...IKKE å dusje! *dele opp* 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garmen Skrevet 18. April 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. April 2012 ...ekebergåsen! ...å sitte teit under lave bord ...å dele sofa med Garm <3 12 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 18. April 2012 Rapporter Share Skrevet 18. April 2012 Jeg simpelthen ELSKER den hunden! Og Garm! Finnes ikke bedre bulldogkompis enn Garm. Fyda er bare helt rå hun, og så fint hun har hatt det hos dere. Tiss på hodet... Takk! På så mange nivå. I tillegg til å ha reddet oss i en kinkig situasjon, så reddet du nettopp dagen min som var farget av kjipt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 18. April 2012 Rapporter Share Skrevet 18. April 2012 Fyda damen er da en dame som nyter livet ser jeg elsker det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 18. April 2012 Rapporter Share Skrevet 18. April 2012 Den som ikke smiler av Fyda er en Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sissi Skrevet 18. April 2012 Rapporter Share Skrevet 18. April 2012 Hun er fantastisk! Herlige bilder! *ønsker seg en fyda* :heart: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 18. April 2012 Rapporter Share Skrevet 18. April 2012 For en look på henne på det første bildet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 18. April 2012 Rapporter Share Skrevet 18. April 2012 Likte Fyda under bordet, jeg Han der Garm var fin og. Og schvær?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 18. April 2012 Rapporter Share Skrevet 18. April 2012 Heeeeerlighet, for en hund! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 18. April 2012 Rapporter Share Skrevet 18. April 2012 Den som ikke smiler av Fyda er en http://movies.uip.de/dergrinch/images/new1_01.jpg Før man har fått på seg linsene på morgenren kan det være vanskelig å se forskjell på Fyda og den der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 18. April 2012 Rapporter Share Skrevet 18. April 2012 Fin Fyda! Og Garm har blitt svær, han! Garm smaker på Moshi. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 18. April 2012 Rapporter Share Skrevet 18. April 2012 Å herrejemini :lol: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Limo Skrevet 18. April 2012 Rapporter Share Skrevet 18. April 2012 Hehe, for en rar sittestilling hun har Nydelig begge to Hva er Garm blanding av? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 18. April 2012 Rapporter Share Skrevet 18. April 2012 Fin Fyda! Og Garm har blitt svær, han! Garm smaker på Moshi. That will never get old! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
busy Skrevet 18. April 2012 Rapporter Share Skrevet 18. April 2012 Herregud, er det mulig... Hva er Garm? Begger er flotte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 18. April 2012 Rapporter Share Skrevet 18. April 2012 Garm er en liten shot av alt. Det beste en 4-5 raser har å tilby rett og slett. Dere får gjette, et par bør være lette, er par andre kun for et godt trent øye tror jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garmen Skrevet 18. April 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. April 2012 Hun er altså så sjarmerende den hunden, aldri sett så mye personlighet konsentrert på et så lite område før hun er liksom så rar HELE tida! Jeg digger henne, og hun har erværvet seg en real hærskare av beundrere her nede Hun og Garm har blitt et ordentlig radarpar, og de er skikkelig søte når de krøller seg sammen i sofaen inntil hverandre. Garm er en real blandings ja, og den som greier å gjette alle rasene i den skrotten fortjener gullmedalje Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 18. April 2012 Rapporter Share Skrevet 18. April 2012 Haha, jeg ler så jeg triller Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sissi Skrevet 18. April 2012 Rapporter Share Skrevet 18. April 2012 Noe rottweiler,skjæfer og leonberger, syntes jeg så noe great japanese dog i han også, men sikkert bare farger og utrykket fra siden på øverste bilde som lurer meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 18. April 2012 Rapporter Share Skrevet 18. April 2012 Fine rare søte Fyda! Og fine garm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 18. April 2012 Rapporter Share Skrevet 18. April 2012 Men brindle, kommer det fra leon?? Samme med hvite tær/bryst, hvor fasiken kommer det fra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 19. April 2012 Rapporter Share Skrevet 19. April 2012 Hahaha, de øynene til Fyda, herlig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 19. April 2012 Rapporter Share Skrevet 19. April 2012 Søte Fyda Bra noen tar ansvar og gir oss litt bilder. Mari: skjerpings! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 19. April 2012 Rapporter Share Skrevet 19. April 2012 Men brindle, kommer det fra leon?? Samme med hvite tær/bryst, hvor fasiken kommer det fra? Ikke noe leonberger i ham. Ikke rottis heller som noen tippet. Eneste som har vært riktig so far er schäfer. Lola kjære, nå får vi henne hjem aldeles snart, og da... DA! Da blir det bilder da. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 19. April 2012 Rapporter Share Skrevet 19. April 2012 Fine Fyda! Og Garm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts