MegaMarie Skrevet 14. April 2012 Rapporter Skrevet 14. April 2012 EDIT: Riot her. Ser ut til at jeg var innlogget som Megamarie. Men men. Heisann! Nå var det klart for NKK igjen her i bergen og jeg tok meg turen dit i dag for å glo litt mens frøken Megamarie stilte ut Anebanana sin basenji. Tok meg friheten til å ta noen bilder og håper jeg kan dele gleden med et par av dere hundeinteresserte. 9 Siter
Riot Skrevet 14. April 2012 Rapporter Skrevet 14. April 2012 Tok litt lite bilder siden vi bare var der til litt over 12. Ser ut til at de fleste var Shiba. 1 Siter
Yodel Skrevet 14. April 2012 Rapporter Skrevet 14. April 2012 Fy søren så knalltøffe bilder! Du er rå altså! Fler Kamar-bilder??? Siter
Bananen Skrevet 14. April 2012 Rapporter Skrevet 14. April 2012 Finfine bilder! Synes du fikk ganske greit lys inn, for jeg synes lyset der inne var ganske dårlig. Siter
Riot Skrevet 14. April 2012 Rapporter Skrevet 14. April 2012 Kaaaanskje flere kamarbilder. Brukte mest Megamarie sitt kamera, men det ser ut til å ha noe problemer med autofokusen så det ble lite brukenes bilder der i fra. :/ Siter
Bananen Skrevet 14. April 2012 Rapporter Skrevet 14. April 2012 Kaaaanskje flere kamarbilder. Brukte mest Megamarie sitt kamera, men det ser ut til å ha noe problemer med autofokusen så det ble lite brukenes bilder der i fra. :/ Ja! Ja! Ja! Flere Kamarbilder! Siter
Siri Skrevet 14. April 2012 Rapporter Skrevet 14. April 2012 Stilige bilder, Riot . Den kelpien var jo bare hysterisk bra *ler*. Siter
borderen Skrevet 14. April 2012 Rapporter Skrevet 14. April 2012 Flotte bilder med mye stemning i hvert bilde! De 4 siste hundene så veldig triste ut. Men så er kanskje ikke utstilling i den trange hallen det morsomste de driver med heller...! Siter
Bananen Skrevet 14. April 2012 Rapporter Skrevet 14. April 2012 Mere, mere, mere! Utålmodig? Jeg?? Siter
mokken Skrevet 14. April 2012 Rapporter Skrevet 14. April 2012 Stilige bilder, Riot . Den kelpien var jo bare hysterisk bra *ler*. En litt feilplassert Harly Siter
Lola Pagola Skrevet 14. April 2012 Rapporter Skrevet 14. April 2012 Kjempefine bilder, som alltid Moro at du legger ut. Siter
MegaMarie Skrevet 14. April 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 14. April 2012 En litt feilplassert Harly Hihi, ja, han snek seg med Siter
MegaMarie Skrevet 16. April 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 16. April 2012 Mine bilder fra dag 2. Benedicte og Ikke i ringen Sting med fine slufsen sin! Vakre Tia med cacibet sitt Jeg syns hun ser ut som selve bildet av aussien! Søskenkjærlighet! Harly og Ikke. Aussiepåssie i BIG Søt corgie pembroke i BIG Red merle dachs! Aldri sett før! Pen Irsk setter som ser ut som en setter! Hahah, en afghaner med bart Trodde jeg skulle falle av stolen da jeg så den Edit: Kremt kremt, skjegg kanskje. Italiener Kineser Morsomme slipset på dommeren BIS 2 oppdrett (?) mops Dommeren gir en suss til den vakre Salukien Den vakre salukien traver! 5 Siter
ipadda Skrevet 16. April 2012 Rapporter Skrevet 16. April 2012 Hallååå, vi vil se bilder av Prikken (Sookie) jo! Nydelige bilder, som vanlig, Riot. Skulle virkelig ønske jeg var halvparten så god som du er! Siter
GunhildM Skrevet 16. April 2012 Rapporter Skrevet 16. April 2012 Ja Carl! hvor er bildene av meg og Sookie!? Kan vi få se de? prettyplease Siter
MegaMarie Skrevet 16. April 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 16. April 2012 Yei, første kommentaren på mine bilder også, forhåpentligvis Tok du bilder i helgen? 1 Siter
xxx12345 Skrevet 16. April 2012 Rapporter Skrevet 16. April 2012 Mokken! Ble det noen brukbare Smulebilder? Siter
Emilie Skrevet 16. April 2012 Rapporter Skrevet 16. April 2012 Yei, første kommentaren på mine bilder også, forhåpentligvis Tok du bilder i helgen? Ja, jeg tok bilder i helgen, egentlig en del, men så venter jeg på at fotografen "min" skal sende meg flere bilder, sånn at jeg får dem samlet. Åh, jeg er så utålmodig! 1 Siter
Riot Skrevet 16. April 2012 Rapporter Skrevet 16. April 2012 Alright, her er et par bilder til fra lørdagen. Ved litt hjelp av Adobe så har jeg klart å fikse på et par ubrukelig bilder. :> Igjen, som i første innlegg her, så ligger bildene litt hultabulta, men men. En som tittet på Kamar mens han var inne. Kamar som blir trent litt av frøken Megamarie, dog det ser ut til at rumper er mer interessante. Har ingen anelse. Fortsatt ingen anelse. Grr, paparazzi! Hjelp! Vil ut herfra! Mmmmm, koooooos. OMG, mat! Nok en hund som titter på Kamar Trøtte tryner på disse hundene. Trøøøøtt. Eg vil heeeem. Mamma, kan vi gå nå? 3 Siter
SandyEyeCandy Skrevet 16. April 2012 Rapporter Skrevet 16. April 2012 OMG, mat! Haha, I love it! Siter
Riot Skrevet 16. April 2012 Rapporter Skrevet 16. April 2012 Du, manglet noen shibaer på utstillingen! Dååårliiiig! PS: 127 av 362 bilder er bare shibaer. Siter
Recommended Posts