Anette Skrevet 12. April 2012 Rapporter Share Skrevet 12. April 2012 Idag var jeg Marie, Maria og SiriE og trente hund her kommer en bunke bilder campen Yaris hopper og vi beviser hvor mye vi henger bikkjene for å få til et flott utstillingsbilde Viktig å prate sammen under trening Neste del kommer straks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 12. April 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. April 2012 trene utstilling Balrog Vil egentlig bli agility hund del 3 på vei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 12. April 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. April 2012 Klima! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 12. April 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. April 2012 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 12. April 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. April 2012 Klima voldtok ansiktet og brillene mine Takk for trening Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 12. April 2012 Rapporter Share Skrevet 12. April 2012 Kliiiima Fantastisk bilde! 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whoopsis Skrevet 12. April 2012 Rapporter Share Skrevet 12. April 2012 Nå var det veldig mange bilder jeg ville quote for å kommentere, men jeg er såpass selvsentrert at jeg hang meg opp i dette. For en fin valp jeg har! Maskoten sin det. Edit: Benedicte da, det var jo det jeg skulle si! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
:)Kine Skrevet 12. April 2012 Rapporter Share Skrevet 12. April 2012 Fine bilder! Og fy fela han prikkefyren var søøt! Jeg liker litt sånne valper uten intimgrenser. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 12. April 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. April 2012 Fine bilder! Og fy fela han prikkefyren var søøt! Jeg liker litt sånne valper uten intimgrenser. hun Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 12. April 2012 Rapporter Share Skrevet 12. April 2012 Klima stjal all oppmerksomheten her altså. Fy flate så søt! Skikkelig damlatiner fvf med høye labber og logrende hale 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 13. April 2012 Rapporter Share Skrevet 13. April 2012 Hahaha! Jeg ser lite ikke misfornøyd ut med Klima labber i trynet, er egentlig ikke det altså, hun er helt nydelig! Og tuuusen takk for oppstillingsbilde Anette, helt utrolig at du har klart å redigere bort alt som er av bånd, skulle tro han sto slik løs, helt av seg selv Du hadde ikke kunnet sende meg det på mail? ([email protected]) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 13. April 2012 Rapporter Share Skrevet 13. April 2012 Voldsomt så tidlig ute en fredag den 13. da *hinte til overskriften* Masse kule bilder! Fikk lyst til å være der selv 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 13. April 2012 Rapporter Share Skrevet 13. April 2012 Herlig gjeng! Flotte bilder! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 13. April 2012 Rapporter Share Skrevet 13. April 2012 Herlige bilder! Dere har alle nydelige hunder, men denne gangen må jeg legge til en ekstra til Klima. SE så søt hun er, da!! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 13. April 2012 Rapporter Share Skrevet 13. April 2012 Tusen takk for mange supre bilder Var veldig koselig med så mange bilder av Ellie. Men man vet man sliter litt med lyd når det syntes på bildene tilogmed Liker veldig godt bildene av Balrog også, spesielt det over ringbåndet Kan jo si at jeg hadde båndet hengende etter han for min skyld, fordi Yaris stod og var (en søt masete) forstyrrelse rett ved ringbåndet og jeg lot meg forstyrre av det og var livredd, mens det var 0 stress for Balrog Dere andre har jo supre hunder dere også, og det må være kult å ha et såpass bra FVF bilde av valpen sin mens den er såå innmari liten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 13. April 2012 Rapporter Share Skrevet 13. April 2012 Så mange fine bilder men bilder av prikkevalper burde sensureres, sånt har ingen godt av! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 13. April 2012 Rapporter Share Skrevet 13. April 2012 Så utrolig stor og flott Yaris har blitt Må jo snart hilse på han igjen 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whoopsis Skrevet 13. April 2012 Rapporter Share Skrevet 13. April 2012 Jeg blir glad av å høre så mange fine ting om Klima! Hun er bare skikkelig kul. Og fantastiske bilder Anette. Også må jeg bare si at Issi har utviklet seg helt utrolig mye siden jeg så henne sist, skikkelig bra Anette! Gleder meg til å se når dere skal starte, jeg tror det kommer til å gå strålende. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 13. April 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. April 2012 Jeg blir glad av å høre så mange fine ting om Klima! Hun er bare skikkelig kul. Og fantastiske bilder Anette. Også må jeg bare si at Issi har utviklet seg helt utrolig mye siden jeg så henne sist, skikkelig bra Anette! Gleder meg til å se når dere skal starte, jeg tror det kommer til å gå strålende. aww takk, jeg trenger litt kvalmt skryt jeg også selvom min overhodet ikke finnes så søt Flinke lille kelpien sover fortsatt tungt etter igår Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 13. April 2012 Rapporter Share Skrevet 13. April 2012 For en gjeng med utrolig flotte bilder! Jeg ler meg i hjel av gapet til Ellie! Jeg ler meg litt i hjel av den evig logrende og lykkelig krølla halen til Amiga også, forøvrig. Og jeg synes Opsis skal få være trekkhund noen år, du har jo fått deg nye lp-hund, Maria! Balrog er mine evige kjærlighet, altså... Noe så flott! Han derre münsterlanderen er ikke helt borte heller, så stolt og høyreist! Og Issi ser ut til å være skikkelig PÅ og ivrig, dødsbra! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whoopsis Skrevet 13. April 2012 Rapporter Share Skrevet 13. April 2012 Og jeg synes Opsis skal få være trekkhund noen år, du har jo fått deg nye lp-hund, Maria! Fullstendig enig! Evt kan Opsis bli sporhund på heltid. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 13. April 2012 Rapporter Share Skrevet 13. April 2012 Herlige bilder 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 13. April 2012 Rapporter Share Skrevet 13. April 2012 oh my så flott yaris er blitt!! og amiga da mye herlige bilder, og jeg misunner dere alle sammen! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 13. April 2012 Rapporter Share Skrevet 13. April 2012 Fine bilder, og *sukk* - vil kose med Klima! Sitter "dessverre" (vel, ikke for meg ) på Svalbarden og koser meg i sol og iskledde vidder, men kommer nok sterkere tilbake mot sommeren! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 13. April 2012 Rapporter Share Skrevet 13. April 2012 For en gjeng med utrolig flotte bilder! Jeg ler meg i hjel av gapet til Ellie! Jeg ler meg litt i hjel av den evig logrende og lykkelig krølla halen til Amiga også, forøvrig. Og jeg synes Opsis skal få være trekkhund noen år, du har jo fått deg nye lp-hund, Maria! Balrog er mine evige kjærlighet, altså... Noe så flott! Han derre münsterlanderen er ikke helt borte heller, så stolt og høyreist! Og Issi ser ut til å være skikkelig PÅ og ivrig, dødsbra! Du varmer mitt hjerte Sandra, tusen takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts