Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundeutstyr i England


Recommended Posts

Har ei venninne som bor litt utenfor London,og så kom jeg å tenke på om det fantes hundeutstyr som er billigere der over enn i Norge. Tenkte å få ho til å kanskje kjøpe,så tar ho det med når ho reiser hjem.

Men ho er ikke noe spesielt hundeinteressert,så ho viste ikke om noe.

Det jeg er ute etter er gode børster,kammer,sakser og kanskje shampo/balsam. Er det noen som vet om det er billigere der, og hva jeg kanskje burde få ho til å kjøpe? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan bestille og få levert til henne? www.zooplus.co.uk og www.petsathome.co.uk har godt utvalg. Jeg liker best den første, men Pets at home har butikker, som jeg har vært mye i (så hvis du lurer på noen spesifike produkter derfra kan jeg prøve å svare, men ikke spør meg om shampo :P ).

Hunter er jo jevnt over bra.

Og JA, det er billigere. Kjøpte med en svær kasse med hundeutstyr til ridgebacken (vi enda ikke hadde fått...) da vi flyttet hjem derfra. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ebay er billig, det! Og da kommer det rett hjem i postkassa. :D

Sånn bortsett fra at du ofte ikke vet helt hva du får, fraktprisene tar igjen for den billige vareprisen, og man skal betale moms på alt over 200 kr? Men ellers er det fint. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i England og bortsett fra forbruksting som diverse leker, prize choice/natures menu, tørrfor, godis osv kjøper jeg alt av hundeutstyr i engelske nettbutikker. Syns de fysiske dyrebutikkene har mye jalla og dårlig kvalitet på utstyr. Og er det ikke en liten dyrebutikk med blingbling kun for chihuahuaer så er det buler som lukter ammoniakk og selger kattunger, så jeg vil ikke støtte de. Eneste stedet det er moro å stikke nesa innom er Pets at Home, som er den store kjæledyrkjeden med godt utvalg av diverse og omplasseringsgnagere ( :heart: ), men bruker som sagt pengene mine på nett. Pets at home har hjemmeside du kan sjekke ut - evt om du finner noe der kan hun jo kjøpe noe derfra, evt få det levert hjem til seg :)

Ellers kan du ofte få Ruffwear, Hurtta, andre merkeprodukter osv billigere i engelske nettbutikker, men usikker på om de sender til Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers kan du ofte få Ruffwear, Hurtta, andre merkeprodukter osv billigere i engelske nettbutikker, men usikker på om de sender til Norge.

Godt poeng. Ruffwear får man også bra der borte. Poenget var vel at TS skulle ha ting sendt til en venninne som bor der borte. :)

Selv drar jeg over med tom koffert i juli. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...