Gå til innhold
Hundesonen.no

Sonentreff Oslo påsken 2012


Anette
 Share

Recommended Posts

  • Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Im beggin for meeercyyyy Kelpien lekte med Tindra og Arla + Amiga helt på slutten, leking for små hunder også gir man litt mer kelpieløøøøv Det var alle bildene jeg plukket

Jeg er misunnelig! Det så utrolig koselig ut! Og jeg er svak for Asti kjenner jeg, han er en pen schäfergutt han

Margrete smeltet og fikk kelpieløøøøv Og tok den helt ut Fellesdekk i triangelform Verdens skjønneste små trollboller Tesh og Asti utnyttet friområdet

Det så koselig ut! :D Masse fine bilder av to og fire-beinte!

Neste gang blir jeg og dyra med og :D

OT: Loke: Du, Ask og Mozza gikk rett forbi meg i dag på tur på Bragernes. Jeg var hundeløs (dem sto i hagen 10 m unna), så turte ikke si hei :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det så koselig ut! :D Masse fine bilder av to og fire-beinte!

Neste gang blir jeg og dyra med og :D

OT: Loke: Du, Ask og Mozza gikk rett forbi meg i dag på tur på Bragernes. Jeg var hundeløs (dem sto i hagen 10 m unna), så turte ikke si hei :icon_redface:

Hæ??

Gjorde vi? Hvor da?

Edit: var det deg M ville hilse på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlige bilder og dronning Indiana er med :heart: Og en Mocca-bønne som sier: oooh, du store sjæffisgud :lol:

Og bare så dere vet det, Asti er fin han ja, men han er faktisk MIIIIIIN! Margrete bare passer han hun. Og trener. Og mater. Og går tur. Og igrunn alt. Men han er MIIIIIN!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah...Det var noe med hundebil. hundeklistremerke på bilen og skogsbunad som gjorde at jeg tenkte ' hundemenneske' i det jeg passerte :P Mozza også tydeligvis...

Haha, ja :P Var klare for å kjøre opp i marka og gå. Måtte bare ordne på lukkemekanismen på bakrutene i bilen først. Mozza så utrolig herlig ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...